اخبار تکنولوژیاخبار سخت افزار

آشنایی با پرنورترین پروژکتور جهان

رقابت با شرکت هایی مانند سامسونگ و ایسوس کار آسانی نیست، اما شرکت Xgimi به لطف معرفی پروژکتور جدیدش توانسته است این دو غول فناوری را پشت سر بگذارد. Xgimi که به خاطر تولید پروژکتورهای هوشمند 4K شناخته می شود، اکنون دو پروژکتور جدید با نام های Horizon Max و Aladdin را معرفی کرده است که کیفیت بسیار بالایی نسبت به نسل های قبلی خود دارند. نکته قابل توجه این محصولات جدید در این می باشد که مدل Horizon Max درخشان ترین پروژکتور هوشمند این شرکت تا به امروز می باشد.

پروژکتور Horizon Max 4K

پروژکتور Horizon Max در نمایشگاه CES 2024 توسط XGIMI معرفی شد. با این دستگاه این شرکت قصد دارد یک تجربه سینمای خانگی ممتاز را به ارمغان بیاورد. این شرکت اعلام کرده است با IMAX همکاری می کند و می گوید این محصول جدید قیمت بسیار پایینی خواهد داشت. Horizon Max 4K دارای دو فناوری Dual Light 2.0 و ISA 5.0 می باشد که XGIMI آن ها را به عنوان تغییر دهنده بازی در فضای پروژکتور معرفی می کند. ISA 5.0 به زبان ساده پایه اصلی دستگاه است که به آن اجازه می دهد به طور یکپارچه با سطح کاربر تعامل داشته باشد و به طور خودکار جهت خود را برای بهترین کیفیت تصویر در آن فضای خاص تغییر دهد. هیچ مشکلی برای قرار دادن یا تصحیح کیستون پر زحمت وجود ندارد زیرا Horizon Max همه این کارها را در چند ثانیه برای شما انجام می دهد.

پروژکتور XGIMI مدل Horizon Max
پروژکتور XGIMI مدل Horizon Max

این پروژکتور از یک سنسور ToF سه بعدی استفاده می کند که به طور دقیق بهترین موقعیت را برای طرح لیزری روی هر دیواری را تعیین می کند. همچنین پروژکتور Horizon Max از Dual Light 2.0 استفاده خواهد کرد که از دو منبع نور متنوع برای صحنه های نمایش روشن تر استفاده می کند و  لیزر سه گانه و نور فسفر را باهم ترکیب می کند تا طیف رنگی فوق العاده وسیع تولید کند و عیب ها را کاهش دهد.

پروژکتور Aladdin 4K

XGIMI در کنار محصول جدید و بسیار هیجان انگیز Horizon Max خود یک چراغ سقفی 3 در 1 را نیز معرفی کرده است که به عنوان پروژکتور و هم به عنوان سیستم بلندگو عمل می کند. این محصول یک پیشرفت جالب دیگر در صفحه پروژکتور است که به کاربران اجازه می دهد از نظر وسعت نمایش آزادی بیشتری داشته باشند. این دستگاه Aladdin نامیده می شود و ظاهری شبیه به چراغ سقفی دایره ای قدیمی دارد با این تفاوت که می تواند صفحه نمایش تا 100 اینچ داشته باشد.

پروژکتور XGIMI مدل Aladdin 4K
پروژکتور XGIMI مدل Aladdin 4K

در حال حاضر هر دو مدل Horizon Max و Aladdin در نمایشگاه CES 2024 موجود می باشد و تنها می توانیم مدل اولیه را در این نمایشگاه مشاهده کنیم. قرار است تا اواسط سال 2024 شرکت XGIMI این دو مدل پروژکتور را در آمریکا و ژاپن عرضه کند و تا آخر سال میلادی در تمام دنیا در دسترس خواهد بود. اگر عاشق تماشای فیلم هستید و می خواهید تجربه مشاهده با کیفیت و متنوع را تجربه کنید باید تا آخر سال 2024 صبر کنید تا یکی از این دو مدل پروژکتور را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا