نقد و بررسینقد و بررسی موبایل و تبلت

از گوشی گلكسی اس 22 سامسونگ چه می دانيد؟

گوشی گلكسی اس 22 درست مانند مدل های قبلی خود، گوشی خبر سازی خواهد بود. حتی با وجود اینكه همین اواخر سامسونگ دو مدل گوشی تاشوی خود را به بازار ارائه داد، اما به نظر می رسد Galaxy S22 می تواند توجهات بیشتری را به خود جلب كند. یكی از دلایل مهم آن هم این است كه امسال سامسونگ سری نوت جدید را عرضه نكرده است.

حالا با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از این گوشی اخبار و شایعات در مورد آن بیشتر می شود. به عنوان مثال گفته می شود که سامسونگ در این گوشی از محفظه بخار استفاده نکرده است تا از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه تر باشد. یک بار دیگر هم در این مورد اخباری منتشر شده بود و این موضوع را محتمل تر می کند. با این حال این سری از پرچمداران سامسونگ ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری کم نظیری را پشتیبانی می کند.

سری گلکسی اس 22 در راه است

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

تراشه به کار رفته در گلکسی اس 22 اگزینوس یا اسنپدراگون

در مدل های پرچمدار از مدت زمانی زیادی پیش از تولید، مشخص است که از چه تراشه ای استفاده خواهند کرد. در مورد این گوشی موبایل سامسونگ هم گفته می شود اغلب مدل ها با تراشه پرقدرت اسنپدراگون 898 به بازار عرضه خواهد شد. اما در برخی کشورها هم تراشه اگزینوس 2200 که از لحاظ قدرتی چیزی کمتر از مدل جدید اسنپدراگون ندارد، استفا ده خواهد شد. گفتنی است که AMD در ساخت تراشه اگزینوس 2200 سرعت و پردازش گرافیکی بالایی را در نظر گرفته است. اما باز هم مثل اغلب مدل های سامسونگ این شرکت کوالکام است که با تامین تراشه، سهم بیشتری را از آن خود می کند.

تراشه به کار رفته در گلکسی اس 22 اگزینوس یا اسنپدراگون

سری Galaxy S22 باز هم بدون شارژر و هندزفری

از سال گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان، اپل تصمیم گرفت شارژر موبایل را از جعبه گوشی خود حذف کند. دلیل حذف هندزفری هم مشخص بود. مدل های جدید گوشی آیفون دیگر از جک هدفون در بدنه برخوردار نبودند. پس از آن هم سامسونگ در سری اس 21 راه اپل را در پیش گرفت. با این حال که قیمت سری قبلی گوشی های سری اس سامسونگ پایین آمده بود.

همانطور که گفته شد با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از سری گلکسی S22 سامسونگ خبرها بیشتر به بیرون درز پیدا می کنند. چندی پیش گفته شد احتمالا پنل این دوربین متفاوت از مدل های قبلی این سری باشد. ولی سامسونگ هنوز این مطلب را تایید نکرده است. همچنین به نظر می رسد تمام مدل های این سری دوربین سلفی زیر نمایشگر نخواهند داشت. اما در کل چیزی که در سری S سامسونگ شاهدش بودیم، ارتقاء کیفیت تصاویر در هر سری از آن بود.

سری Galaxy S22 باز هم بدون شارژر و هندزفری

سال گذشته سری گلکسی اس 21 با وجود تمام ویژگی های خوبی که داشتند، نتوانستند جایگاه قابل قبولی را در بازار بیابند. این موضوع تا حدی متاثر از بازار جهانی در شرایط کرونا بود. اما قطعا سامسونگ این دلایل را به خوبی بررسی کرده است. چرا که نباید سرنوشت مشابهی با سری S21 در انتظار گوشی موبایل جدید این شرکت باشد. در هر صورت پرچمدار ارشد گوشی های سامسونگ در روزهای اولیه سال جدید میلادی رونمایی رسمی خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا