اخبار تکنولوژی

برگزاری اولین جلسه ایلان ماسک با کارمندان توییتر

ماه گذشته در خبرها آمد ایلان ماسک توییتر را با قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرده است. در ابتدا این خبر از سوی کاربران و کارمندان توییتر با واکنش های خوبی رو به رو شد اما با گذشت چند هفته در توییتر مخالفان هم صدایشان درآمد اما با سکوت ایلان ماسک رو به رو شدند و جوابی از سوی این مرد میلیاردر دریافت نکردند. در هفته های گذشته ایلان ماسک قصد مدیریت مستقیم بر روی ربات های اسپم را داشته اما از سوی هیئت مدیره با مخالفت هایی مواجه شد و در پاسخ به آن ایلان ماسک آن ها را با فروش سهام خود تهدید کرد، حالا با گذشت تمام این حرف ها ایلان ماسک قرار است جلسه ای را برگزار کند تا به سؤالات کارمندان جواب دهد و از اهداف اصلی خود در این شرکت با آن ها صحبت کند.

جلسه ایلان ماسک با کارمندان توییتر

پاراگ آگراوال مدیر اجرایی توییتر اعلام کرده قرار است ایلان ماسک روز پنج شنبه اولین جلسه خود بعد از خرید توییتر را با کارمندان این شرکت داشته باشد. در این جلسه قرار است آقای ماسک تمام سؤالات کارمندان توییتر را پاسخ دهد. قبل از برگزاری این جلسه کارمندان شرکت توییتر ابراز نگرانی کرده بودند که رفتارهای ایلان شایسته این شرکت نیست و می تواند به کسب و کار این شرکت صدمه بزند و از نظر مالی با آسیب هایی مواجه شوند.

این جلسه قرار است به صورت مجازی برگزار شود و آقای ماسک به سؤالات مبهم کارمندان پاسخ دهد. به گفته ی توییتر کارمندان می توانند تا قبل از شروع این کنفرانس سؤالات خودشان را ارسال کنند تا ایلان ماسک به صورت ویدئویی به سؤالات پاسخ دهد.

اختلافات گسترده ایلان ماسک با کارمندان توییتر
اختلافات گسترده ایلان ماسک با کارمندان توییتر

اختلافات ایلان ماسک با کارمندان توییتر

ماه گذشته اختلافاتی میان ایلان ماسک و هیئت مدیره توییتر تشدید شد و او بیان کرد تا زمانی که اطلاعاتی در مورد افزایش اکانت های اسپم دریافت نکند نمی تواند این شرکت را خریداری کند. میان این هرج و مرج ها ایلان ماسک ادعا کرد بیش از 15 درصد از اکانت ها جعلی و روزانه کمتر از 5 درصد از کاربران فعال توییتر اکانت های جعلی یا اسپم هستند و در پاسخ آقای آگراوال گفت روزانه بیش از نیم میلیون حساب اسپم را تعلیق می کند و این اظهارات از نظر ایلان ماسک غیر قابل قبول هستند. در ادامه آقای ماسک بیان کرد پرونده های توییتر در کمیسیون بورس و اوراق بهادار گمراه کننده می باشند و باید به طور دقیق بررسی و اصلاح شوند.

از جمله سؤالاتی که بعد از خریداری توییتر توسط ایلان ماسک بین کارمندان و کاربران مطرح شده پیرامون بازگشت دونالد ترامپ رئیس جمهور گذشته ایالت متحده آمریکا به این صفحه مجازی است و اینکه آیا ایلان ماسک برای سودآوری بیشتر دست به اخراج های گسترده می زند یا نه. البته امکان دارد روز پنج شنبه ایلان ماسک بدون پرسش کارمندان این سؤالات را پاسخ دهد. مدیر اجرایی توییتر در ایمیلی که به کارکنان توییتر ارسال کرده است گفت در طول این جلسه موضوعات و سؤالاتی را که در چند هفته گذشته مطرح شده اند را به طور کامل پوشش خواهیم داد. روز پنج شنبه باید ببینیم ایلان ماسک چگونه از سؤالات کارمندان ابهام زدایی می کند و آیا ایلان ماسک می تواند مدت طولانی سکان هدایت توییتر را در دستانش نگه دارد یا نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا