نرم افزار

برنامه Lapse، قاتل جدید اینستاگرام

امروزه اپلیکیشن های جدید هیجان چندانی میان کاربران ایجاد نمی کنند. در ماه های گذشته برنامه تردز توسط اینستاگرام معرفی شد که ادعا می کرد رقیب X «توییتر سایق» خواهد بود. هرچند این نرم افزار در روزهای اولیه رکوردهای دانلود را جا به جا کرد، اما بعد از گذشت مدتی کاربران آن کاهش پیدا کرد. اخیراً یک برنامه جدید توجه مردم را به خود جلب کرده است. این برنامه Lapse نام دارد و یک برنامه اشتراک گذاری عکس است که به گفته کارشناسان می تواند قاتل اینستاگرام باشد.

برنامه Lapse چیست؟

برنامه Lapse یک رسانه اجتماعی است که در حال حاضر رتبه 2 را در برترین برنامه های رایگان آیفون در فروشگاه App Apple دارید. لپس به گونه ای ساخته شده است که به شما امکان می دهد عکس ها را به روش های جدید و سرگرم کننده با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر تا به حال از دوربین یکبار مصرف استفاده کرده اید می توانید مفهوم Lapse را بهتر درک کنید. عکس ها دارای فیلتری هستند که به طور خودکار اضافه می شوند که به آن ها ظاهری قدیمی مانند یک دوربین عکاسی را می دهد. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید یک نمونه عکس گرفته شده با اپلیکیشن Lapse می باشد که ظاهری قدیمی به عکس داده است.

معرفی برنامه Lapse
معرفی برنامه Lapse

هنگامی که در برنامه لپس عکس می گیرید به زمان نیاز دارید که عکستان منتشر شود. قابل ذکر است که این اپلیکیشن فاقد فیلتر و ویرایش است و امکان وارد کردن عکس های موجود از گوشی برای ارسال به دوستانتان را ندارد. Lapse فقط یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست و یک پلتفرم همه کاره به حساب می آید. به غیر از اشتراک گذاری عکس ها می توانید یک مجله نیز ایجاد کنید که با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا به صورت خصوصی بماند.

آیا برای پیوستن به Lapse دعوت نامه نیاز دارید؟

در حال حاضر برای پیوستن به Lapse به دعوت نامه نیاز دارید. می توانید از دوستی که قبلاً از این سرویس استفاده کرده است دعوت نامه دریافت کنید یا برای مخاطبین خودت دعوت نامه ارسال کنید. این الزام توسط تیم لپس «Early Access» نامیده می شود که نشان می دهد این محدودیت می تواند در آینده برداشته شود.

ثبت نام در برنامه Lapse
ثبت نام در برنامه Lapse

آیا برنامه Lapse رایگان است؟

پس از دریافت دعوت نامه برای پیوستن به Lapse می توانید بدون هیچ گونه خرید درون برنامه ای و یا تبلیغاتی از برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. در بخش پرسش های متداول وب سایت Lapse این شرکت می گوید: نرم افزار لپس کاملاً رایگان است. ما بر خلاف سایر پلتفرم ها آگهی نمایش نمی دهیم یا داده های شما را نمی فروشیم.

هزینه ثبت نام در برنامه Lapse
هزینه ثبت نام در برنامه Lapse

اپلیکیشن Lapse تاکنون برای کدام سیستم عامل منتشر شده است؟

در حال حاضر برنامه Lapse فقط برای گوشی های آیفون در دسترس می باشد و هنوز برای اندروید منتشر نشده و قرار است به زودی نسخه اندروید آن منتشر شود. توجه به این نکته مهم است که هر توسعه دهنده اندرویدی که ادعا می کند یک برنامه Lapse را از طریق فروشگاه گوگل پلی یا سایر پلتفرم ها ارائه می کند، بدانید که آن یک برنامه جعلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا