بازی و سرگرمیمعرفی بازی

بهترین بازی های پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 بیش از دو سال می باشد که معرفی شده است و طی این مدت سونی به همراه شرکت های دیگر تعدادی زیادی بازی را در سراسر جهان منتشر کرده اند. سونی با مجموعه بازی های باورنکردنی خود به دنبال تسلط بر فضای کنسول است و رقیبی غول پیکر برای دیگر شرکت های ساخت کنسول بازی می باشد. اگر جزو افرادی هستید که نسل جدید پلی استیشن های سونی را در اختیار دارید و به دنبال بهترین بازی برای آن هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بازی God of War Ragnarok

God of War Ragnarok یکی از بهترین بازی های PS5 در ژانر هک اف اسلش است که توسط استودیو سانتا مونیکا توسعه یافته و آن را Sony Interactive Entertainment در نوامبر 2022 برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 منتشر کرده است. این بازی دنباله ای بر بازی God of War می باشد که در سال 2018 منتشر شد. God of War Ragnarok در اسکاندیناوی باستان جریان دارد و دارای چندین قهرمان با نام های کریتوس و آترئوس می باشد و باید با دشمنانی با نام های Nokken ،Wivern و Einherjar مبارزه کنند. همچنین در God of War Ragnarok مناظر برفی Midgard و جنگل Vanaheim به طور واقعی تجسم شده است تا در طول نبردها همه چیز واقعی به نظر برسند.

بازی پلی استیشن 5 گاد اف وار رگناروک
بازی پلی استیشن 5 گاد اف وار رگناروک

بازی Elden Ring

اگر از طرفداران Dark Souls و سری بازی های اکشن RPG ساخته شده توسط هیدتاکا میازاکی هستید ممکن است بخواهید وارد رمز و راز Elden Ring شوید. این RPG فانتزی که توسط میازاکی و جورج آر آر مارتین نویسنده A Song of Ice and Fire ساخته شده است به بازیکنان این امکان را می دهد تا سرزمین های جدید را کشف کنند و با دشمنان جدید روبرو شوند. در این بازی شخصیت خود را بسازید و سلاح های جدید را امتحان کنید و در کنار آن قدرت های جادویی و مهارت های مختلف را آزمایش کنید. همچنین می توانید به صورت انفرادی و آنلاین با دیگران بازی کنید. بسیاری از بازیکنان طراحی نفس گیر و هیجان انگیز این بازی را تحسین کرده اند. اگر به دنبال یک بازی ماجراجویانه هستید بدون شک بازی Elden Ring برای شما می تواند انتخاب مناسبی باشد.

بازی پلی استیشن 5 الدن رینگ
بازی پلی استیشن 5 الدن رینگ

بازی Gran Turismo 7

چه کسی بازی های رقابتی را دوست ندارد؟ تا این زمان هیچ بازی مسابقه ای به محبوبیت بازی Gran Turismo 7 دست پیدا نکرده است. این بازی توسط Polyphony Digital در سال 2022 برای PS4 و PS5 منتشر شد. بازی گرن توریسمو 7 تا حدودی شبیه به Gran Turismo 4 است و ویژگی هایی مانند نقشه های مسابقه و وسایل نقلیه نیز هنوز به صورت سنتی و کلاسیک می باشند. این بازی را می توانید به صورت تک نفره و یا چند نفره بازی کنید تا اوج هیجان را تجربه کنید.

بازی پلی استیشن 5 گرن توریسمو 7
بازی پلی استیشن 5 گرن توریسمو 7

بازی Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village ادامه بازی Resident Evil VII است که در آن بازیکنان در نقش Ethan Winters که در جستجوی دختر ربوده شده اش می باشد بازی می کنند. بازیکنان در محیط دهکده حرکت می کنند که با تهدیدات غیر منتظره مانند حمله گرگینه ها و خون آشام ها مواجه می شوند. این بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا می باشد که بازیکنان را به اندازه کافی می ترساند.

بازی پلی استیشن 5 رزیدنت اویل ویلیج
بازی پلی استیشن 5 رزیدنت اویل ویلیج

بازی The Last of Us Part 1

The Last of Us Part 1 یکی از بهترین بازی های PS5 با گرافیک خیره کننده می باشد که در سال 2022 توسط Naughty Dog توسعه یافت. این بازی برای کسانی که به سبک اکشن و ماجراجویی علاقه مند هستند و به صورت تک نفره بازی می کنند بسیار عالی است. The Last of Us Part 1 یک بازی ترسناک با موضوع زامبی می باشد. این بازی دارای گرافیک بسیار باکیفیت است که به شما امکان می دهد تجربه مبارزه با زامبی ها را به طور واقعی تجربه کنید.

بازی پلی استیشن 5 لست اف اس پارت 1
بازی پلی استیشن 5 لست اف اس پارت 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا