نرم افزار

بهترین برنامه های آموزشی اندروید

با گسترش اینترنت و با ظهور دستگاه های هوشمند تلفن همراه، هیچ مانع یا محدودیتی برای یادگیری وجود ندارد. در حال حاضر برنامه های آموزشی یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید محسوب می شوند. اگر به دنبال کسب مهارت های جدید از جمله یادگیری زبان، ریاضی و برنامه نویسی هستید اما وقت زیادی برای یادگیری ندارید می توانید با نصب یک برنامه آموزشی در هر زمان و مکان یادگیری مهارت جدید را فرا بگیرید.

برنامه Memrise

آموزش زبان با برنامه Memrise می تواند به یادگیری شما در زبان کمک زیادی کند. این برنامه یادگیری زبان از سطح مبتدی تا متوسط را ارائه می دهد. زبان های موجود در Memrise عبارتند از فرانسوی، دانمارکی، هلندی، چینی، ژاپنی، نروژی، سوئدی و ترکی. با استفاده از این برنامه می توانید هنگام یادگیری لغات مهم را ذخیره کرده و در صورت نیاز دوباره آن ها را مرور کنید. Memrise رایگان است و با تبلیغات پشتیبانی می شود. با این حال کاربران می توانند با خرید اشتراک تبلیغات را حذف کنند و تمام قفل محتواهای ویدیویی و متنی را باز کنند.

برنامه آموزشی Memrise
برنامه آموزشی Memrise

برنامه Photomath

آموزش ریاضی برای اکثر مردم می تواند خسته کننده و یادگیری آن دشوار باشد. بعد از نصب برنامه Photomath دیگر نگران یادگیری ریاضی و حل مسائل نباشید. در این برنامه می توانید موضوعات مختلفی از جمله مثلثات و زوایا، توابع، جبر و دیگر عنوان های مهم را یاد بگیرید. Photomath علاوه بر حل مسائل و معادلات ریاضی، مراحل حل را به شما نشان می دهد و هر مرحله را با جزئیات توضیح می دهد. همچنین می توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل خود از یک مسئله ریاضی عکس بگیرید تا این برنامه آن را برای شما حل کند.

برنامه آموزشی Photomath
برنامه آموزشی Photomath

برنامه Sololearn

برنامه Sololearn برای کسانی که می خواهند بر روی برنامه نویسی، علم داده یا توسعه وب تمرکز کنند ایده آل است. استفاد از این برنامه رایگان می باشد، اما داشتن یک حساب کاربری حرفه ای می تواند تمرین های نامحدود را برای شما باز کند و تبلیغات را برای شما حذف کند. Sololearn از 17 زبان برنامه نویسی از جمله PHP ،Ruby ،Go ،C# ،Java ،C++ ،Python و Swift 4 پشتیبانی می کند.

برنامه آموزشی Sololearn
برنامه آموزشی Sololearn

برنامه Perfect Ear

اگر همیشه می خواستید همه چیز را در مورد آکوردها، مقیاس ها، نت نویسی و سایر مفاهیم موسیقی را بیاموزید اما فرصت مناسب یا منابع معتبری برای یادگیری پیدا نکرده اید، برنامه Perfect Ear این امکان را برای شما فراهم می کند. با اتصال به حساب Google Play Games ماجراجویی یادگیری موسیقی خود را به یک رقابت تبدیل کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد با دوستان و دیگر کاربران در سراسر جهان رقابت کنید. این برنامه دارای تمرین هایی برای بهبود نوازندگی، راهنمای تئوری موسیقی و دوره های هدایت شده براساس سطح تجربه شما را ارائه می دهد.

برنامه آموزشی Perfect Ear
برنامه آموزشی Perfect Ear

برنامه Brilliant

اگر به دنبال افزایش دانش ریاضی و علوم کامپیوتر خود هستید، برنامه Brilliant یک گزینه عالی می تواند برای شما باشد. موضوعات موجود در برنامه عبارتند از منطق، جبر، هندسه، آمار و احتمال، دیفرانسیل و انتگرال. صفحه هر دوره یادگیری شامل نکات مهم و توضیحات کاملی را برای هر بخش را نشان می دهد. استفاده از برنامه Brilliant محدود است اما درس هایی که رایگان ارائه می دهد نسبت به دیگر برنامه ها بیشتر می باشد.

برنامه آموزشی Brilliant
برنامه آموزشی Brilliant

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا