اخبار تکنولوژیاخبار موبایل

گوشی تاشو Surface Duo اندروید 11 را دریافت می کند

گوشی موبایل مایکروسافت سرفیس Duo یکی از گوشی های هوشمند و تاشوی مایکروسافت است که در سال 2022 با سیستم عامل اندروید 10 معرفی و روانه بازار شد. از ابتدای معرفی این گوشی موبایل مایکروسافت قرار بود که از سیستم عامل اندروید 11 در آن پشتیبانی شود اما این اتفاق تا به امروز به طول انجامید.

پشتیبانی از اندروید 11 که قرار بود در سال 2021 در گوشی موبایل تاشو مایکروسافت دریافت شود، انجام نشد و تقریبا صحبت از این گوشی هوشمند در میان کاربران تا حد زیادی کاهش پیدا کرد، اما از آن جایی که مایکروسافت قصد فراموش کردن گوشی های تاشو خود را ندارد اعلام کرد که این موبایل مایکروسافت از سیستم عامل اندروید 11 در سال 2022 پشتیبانی خواهد کرد.

این به روزرسانی اندروید در گوشی مایکروسافت Surface Duo با نسخه سخت افزار 2021.1027.156 ارائه می شود و پروتکل های امنیتی آن را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین با تنظیمات سریع بهینه شده، طراحی کشو بهتر، پوشه بندی به روز شده و دو صفحه نمایش پیشرفته تر برای مشاهده تصاویر ارائه خواهد شد.

بروزرسانی جدید گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo
بروزرسانی جدید گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo

ویژگی های گوشی موبایل Surface Duo با اندروید 11

سایر ویژگی های به روز شده در این گوشی موبایل را به طور کامل تر ارائه خواهیم داد و کاربران می توانند پیش از خریداری آن نسبت به مطالعه و بررسی دقیق تر مایکروسافت Surface Duo اقدام نمایند. تنظیمات حرکت سریع صفحه نمایشگر در این گوشی موبایل مایکروسافت تا حد زیادی بهینه تر شده است تا کاربران برای جهت گیری های عمودی و افقی موبایل با تاخیر های جزئی مواجه نشوند.

همچنین قابلیت کم و زیاد کردن صدا در این گوشی موبایل با اندروید 10 به سادگی صورت نمیگرفت اما در نسخه جدید آن می توانید صدای رسانه ها را مستقیما از تنظیمات سریع تعبیه شده در آن در هر حالتی از دستگاه تنظیم کنید. در گوشی موبایل تاشو Surface Duo با اندروید 11 می توانید برای جا به جا کردن برنامه های مختلف و ساخت پوشه بندی های برنامه، می توانید از سیستم بهبود یافته کشیدن و رها کردن برنامه ها بهره مند شوید و به راحتی برنامه های مد نظر خود را پوشه بندی نمایید.

گوشی موبایل تاشو مایکروسافت Surface Duo
گوشی موبایل تاشو مایکروسافت Surface Duo

انتشار گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo با اندروید 11

البته مایکروسافت اعلام کرده است که اندروید 11 برای گوشی موبایل تاشو مایکروسافت Surface Duo فعلا فقط در امریکای شمالی و اروپا عرضه می شود، اما ساکنین سایر نقاط جهان که از این گوشی تاشو برخوردار هستند باید منتظر بمانند، چرا که مایکروسافت در حال آزمایش این نسخه است و برای درست عمل کردن آن بر روی همه دستگاه ها باید در انتظار تایید نهایی باشیم.

با پشتیبانی گوشی مایکروسافت Surface Duo از اندروید 11 این تلفن هوشمند تبدیل به یک انتخاب هوشمندانه برای انجام کارهای فنی و مهندسی شما خواهد شد و علاوه بر استفاده روزمره و وب گردی از آن می توانید برای کارهای طراحی، معماری، گرافیک و غیره از آن بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا