بازی و سرگرمیمعرفی بازی

مدیاتونیک مشکل بازی Fall Guys را رفع خواهد کرد

سازندگان بازی Fall Guys که یکی از بازی های بتل رویال است و توسط اپیک گیمز منتشر شده است، بعد از اینکه چندین خرید تصادفی در فروشگاه بازی گزارش شد، اعلام کردند که در حال بازپرداخت هزینه های اضافی به مشتریان و رفع مشکل هستند.

ارائه بازی Fall Guys به صورت رایگان

اخیراً بازی ساده لوحان: حذف نهایی یا همان Fall Guys: Ultimate Knockout از حالت پرداختی درآمده است و حالا به صورت رایگان ارائه میشود. طی چند روز اول نسخه ی رایگان بازی بیش از ۲۰ میلیون بازیکن داشت که همزمان این بازی برای کنسول مایکروسافت یعنی ایکس باکس و کنسول بازی نینتندو سوییچ منتشر شد. در اوایل انتشار برخی مشکل ها برای نسخه ی جدید بازی پیش آمد که سازندگان آن، یعنی شرکت مدیاتونیک سریع وارد عمل شدند و به نظرشان خوب در این زمینه عمل کردند.

ارائه بازی Fall Guys به صورت رایگان
ارائه بازی Fall Guys به صورت رایگان

داستان بازی Fall Guys

بازی Fall Guys به این صورت است که حداکثر شصت بازیکن با چهره های جورواجور در یکی زمین سه بعدی حرکت میکنند و میتوانند بپرند یا شیرجه بزنند. با گذراندن مینی گیم های تصادفی به مراحل بعد راه پیدا میکنید که ممکن است با وجود موانع موجود کار سختی باشد. در دور نهایی هر بازیکنی مانده باشد در یک بازی پایانی شرکت میکند و در رقابتی که انجام میشود، برنده انتخاب میشود.

داستان بازی Fall Guys
داستان بازی Fall Guys

مشکل پرداخت درون برنامه ای بازی Fall Guys

ارز درون بازی برای خرید لباس و احساسات برای شخصیت ها استفاده میشود. اما به تازگی بازیکنان گزارش یک خطا در فروشگاه درون بازی Fall Guys را داده اند. طبق گفته ی پستی تأییدشده در Reddit شما فقط مجاز هستید چند چیز را به صورت انتخابی بخرید و خود بازی چیزهایی را خریداری میکند که شما انتخابشان نکرده اید. برخی دیگر از کاربران نیز همین مشکل را متوجه شده اند و به نظرشان این بیشتر خیانت در حق مشتری است تا اینکه بخواهد باگ باشد. بعد از چند بار تکرار گزارش، بالاخره توسعه دهندگان بازی Fall Guys وارد عمل شدند تا ریشه ی مشکل را پیدا کنند.

فصل ششم بازی fall guys
فصل ششم بازی fall guys

واکنش مدیاتونیک به مشکل بازی Fall Guys

طبق آخرین توییت حساب کاربری Fall Guys مدیاتونیک اظهار داشت که برای مشکلات پیش آمده شرمنده هستند و به زودی پول کسرشده از حساب آنها بازگردانده میشود. همین طور عذرخواهی کردند که زودتر متوجه این مشکل نشده بودند. در همین مورد تصمیمی گرفته شده است که طراحی فروشگاه درون بازی تغییر کند که دوباره این مشکل پیش نیاید.

دومین مورد این است که پس از بررسی، پول تمام کسانی که در ۲۱ ژوئن خرید انجام داده اند، پس داده میشود. بازپرداخت ها قبل از به روز رسانی فروشگاه انجام خواهد شد. برای جبران این مسئله تمام کسانی که ضرر دیده اند یک پوسته ی Legendary Grandis هدیه میگیرند که برای تغییر لباس شخصیت Fall Guys به درد میخورد.

واکنش مدیاتونیک به مشکل بازی Fall guys
واکنش مدیاتونیک به مشکل بازی Fall guys

مدیاتونیک همچنین در بیانیه ای اعلام کرد که در این مدت خدمات مشتری بسیار بد بوده است و اصلاً این مسئله قابل قبول نیست. به همین جهت قصد دارند سریع تر موانع را از سر راه بردارند و مشکلات گذشته را رفع کنند تا رضایت مشتریان جلب شود.

بازی Fall Guys هم اکنون برای رایانه شخصی، کنسول بازی نیینتندو سوییچ، کنسول بازی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین برای کنسول بازی سونی، یعنی پلی استیشن ۴ و ۵ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا