گجت

رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک سامسونگ

در مراسم آپکد محصولات جدید سامسونگ، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک با سیستم‌ عامل One UI Watch رونمایی شدند. بعد از اخبار و حواشی فراوان، دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ با عنوان گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک معرفی شدند. تا پیش از این ساعت های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن عرضه می شدند ولی این سری از سیستم عامل جدید WearOS پشتیبانی خواهند کرد که با نام One UI Watch عرضه می شود. همین موضوع سبب شده بود که عده زیادی از کاربران منتظر روی کار آمدن این گجت های جذاب سامسونگ باشند. چرا که حالا می دانیم این ساعت ها رقابت تنگاتنگی با اپل واچ دارند.

سیستم عامل WearOS در ساعت هوشمند گلکسی واچ 4

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

ویژگی های ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Classic

همانطور که از نام این دو گجت مشخص است، گلکسی واچ کلاسیک از ظاهری کلاسیک بهره می برد در حالی که مدل معمولی دارای ظاهر اسپرت تری می باشد. مدل کلاسیک از بدنه فولاد ضد زنگ بهره می برد و در اندازه های 42 و 46 میلی متری عرضه می شود. برای مدل کلاسیک هم اندازه های 40 و 44 میلی متری عرضه می شود و از بدنه آلومینیومی برخوردار است. هر دو مدل از استاندارد IP68 که خاصیت ضد آب است پشتیبانی می کنند و نمایشگر آنها از محافظ گوریلاگلس بهره می برد.

ویژگی های ساعت هوشمند Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch Classic

از ویژگی های سخت افزاری این دو مدل علاوه بر پشتیبانی از سیستم عامل WearOS می توان به باتری قدرتمند آنها اشاره کرد. طول عمر باتری برای این دو ساعت هوشمند سامسونگ تا 7 روز اعلام شده است. تراشه به کار رفته در گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک اگزینوس W920 است که نسبت به پردازنده به کار رفته د رمدل های قبلی قدرت بیشتری دارد. همچنین این دو مدل نسبت به گلکسی واچ 3 حافظه رم بیشتری هم دارد. رم در این دو مدل 1.5 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت است.

قیمت و زمان عرضه ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

بعد از مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ اعلام شد که این دو مدل ساعت هوشمند برای پیش خرید بر روی سایت سامسونگ قرار داده شده اند. اما زمان عرضه آن تاریخ 27 آگوست برابر با پنجم شهریور ماه اعلام گردیده است.

قیمت و زمان عرضه ساعت های هوشمند جدید سامسونگ

همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای اسمارت واچ های جدید سامسونگ، برای مدل استاندارد ۴۰ میلی ‌متری ۲۷۰ یورو و برای مدل استاندارد ۴۴ میلی‌متری، ۳۷۰ یورو است. گلکسی واچ ۴ کلاسیک هم در مدل ۴۲ میلی ‌متری با قیمت ۳۷۰ یورو و در مدل ۴۶ میلی ‌متری با قیمت ۴۷۰ دلار عرضه خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا