موبایل

رونمایی از گوشی موبایل OnePlus Nord N20 5G

ساعاتی پایانی روز گذشته وان پلاس از گوشی هوشمند خود با مدل OnePlus Nord N20 5G رونمایی کرد. این گوشی میان رده که نمایشگر 6.43 اینچ دارد، با قیمت 282 دلار تا هفته ی دیگر در آمریکا عرضه می شود. با گذشت زمان و افزایش قیمت گوشی های موبایل، این مدل از گوشی اقتصادی وان پلاس می تواند جای خود را در بازار گوشی های میان رده باز کند و میزان فروش گوشی های هوشمند وان پلاس را همانند سال گذشته افزایش دهد. با مشخصاتی که منتشر شده است این مدل از وان پلاس می تواند رقیب خوبی برای گوشی های سری A سامسونگ باشد.

OnePlus Nord N20 در مقابل OnePlus Nord N200:

سال گذشته وان پلاس مدل Nord N200 را با دوربین های سه گانه 13 مگاپیکسلی معرفی کرد و با گذشت یک سال هم اکنون وان پلاس از مدل Nord N20 5G پرده برداری کرده است. OnePlus Nord N20 5G با ظاهری یکدست تخت با تک رنگ آبی وارد بازار خواهد شد.

Nord N20 هرچند ظاهری زیباتر نسبت به سری قبلی خود دارد اما صفحه ی نمایش آن در مقایسه با Nord N200 کند تر می باشد. مدل قدیمی گوشی وان پلاس یعنی N200 باتری 5000آمپری لیتیوم را با خود به همراه داشت اما وان پلاس در مدل جدید خود باتری 4500 آمپری لیتیوم پلیمر را با قابلیت عدم تعویض باتری را با خود روانه بازار خواهد کرد.

نکته تعجب برانگیزی که Nord N20 به همراه خود دارد اندروید نسخه 11 می باشد که نسبت به رقیب خود یعنی سری A سامسونگ یک نسخه پایین تر عرضه شده و تمام سری A سامسونگ از اندروید نسخه 12 پشتیبانی می کنند.

تلفن هوشمند oneplus nord20
تلفن هوشمند oneplus nord20

مشخصات سخت افزاری OnePlus Nord N20:

وان پلاس Nord N20 دارای نمایشگر Amoled 6.43 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل می باشد. دوربین های سه گانه ی آن 48مگاپیکسل، 8 و 2 مگاپیکسل می باشد و امکاناتی مانند پانوراما و HDR را با خود دارد، دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است .این دوربین ها شامل لنز تک رنگ و لنز ماکرو می باشند.  جنس بدنه قاب و پشت این مدل از گوشی های هوشمند وان پلاس از پلاستیک است و جنس جلوی آن از Gorilla Glass3.

تراشه های این سری از مدل وان پلاس را شرکت کوالکام تامین کرده است و از سری تراشه های Snapdragon می باشد و شامل پردازنده ی 8 هسته ای با فناوری 6nm و سرعت حداکثری پردازنده ی آن 2.2GHz است. حافظه ی داخلی OnePlus Nord N20 6 گیگابایت می باشد. اگر کاربران با کمبود فضا مواجه شدند می توانند با استفاده از کارت حافظه SD میکرو فضای پر شده را افزایش دهند.

گوشی موبایل oneplus nord n20
گوشی موبایل oneplus nord n20

اتصال اینترنت در این گوشی موبایل به صورت 5G و نوع شبکه بیسیم آن Wi-Fi خواهد بود. دیگر امکاناتی که وان پلاس N20 به همراه خود دارد و می توان به آن اشاره کرد شامل بلوتوث نگارس 5.1 ، داری دو چیپ سیم کارت از نوع نانو، جک 3.5 میلی متری و درگاه اتصال Type-c2.0 می باشد.

وان پلاس در پی بیانه ای اعلام کرد Nord N20 به صورت محدود عرضه خواهد شد و به صورت انحصاری در T Mobile در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا