موبایل

عرضه پاور بانک و شارژر فندکی جدید سامسونگ به بازار موبایل

کمپانی سامسونگ هر ساله با معرفی گوشی موبایل های جدید و منحصر به فرد بازار خوبی را برای خود به ارمغان می آورد، در حال حاضر گوشی S20 و اسمارت فون تاشو Z Flip جزء جدیدترین موبایل های این شرکت هستند، که با داشتن ظاهری جدید می خواهند نظر مشتریان بازار موبایل را به خود جلب کنند.

پاوربانک و شارژر فندکی جدید سامسونگ

شرکت سامسونگ تصمیم دارد به همراه گوشی موبایل های S20 و Z Flip، لوازم جانبی این محصولات را نیز راهی بازار آی تی نماید تا کاربران بتوانند این موبایل ها را به راحتی شارژ کنند، بدین ترتیب جدیدترین پاوربانک و شارژفندکی سامسونگ همزمان با موبایل اس 20 و زد فیلیپ در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

رونمایی موبایل سامیونگ گلکسی اس 20

لیست قیمت پاوربانک

پاوربانک 10000 میلی ‌آمپر ساعت و شارژر فندکی 45 واتی سامسونگ قطعا با قابلیت های منحصر به فردی که دارند می توانند برای کاربران عملکرد بی نظیری داشته باشند؛ البته طبق خبرهای منتشر شده پاور بانک جدید Samsung در دو مدل به فروش خواهد رسید.

ویژگی موبایل سامسونگ گلکسی زد فلیپ

پاوربانک و شارژر فندکی سامسونگ مناسب گوشی گلکسی S20 :

مدل اول پاوربانک جدید سامسونگ مجهز به یک پد شارژ بی ‌سیم استاندارد Qi می باشد، که می ‌تواند گوشی موبایل ها و سایر گجت های سازگار را تا سرعت حداکثر 7.5 وات شارژ کند؛ علاوه بر این دو پورت های نوع C این پاوربانک نیز می ‌توانند محصولات هوشمند سازگار با USB-PD را تا سرعت 25 وات شارژ نمایند، قیمت این پاوربانک سامسونگ نیز در بازار موبایل برابر با 80 دلار خواهد بود.

پاوربانک سامسونگ برای موبایل گلکسی اس 20

مدل دوم جدیدترین پاور بانک سامسونگ به قابلیت شارژ وایرلس بهره مند نبوده ولی به جای یکی از پورت ‌های یو اس بی تایپ C به پورت USB-A برای شارژ باتری مجهز شده است؛ هر پورت نیز با توان 25 وات فرآیند شارژ را انجام خواهد داد. هنوز قیمت این محصول توسط کمپانی سازنده اعلام نشده ولی انتظار داریم این محصولات به همراه گوشی موبایل گلکسی S20 و Z Flip در بازار موبایل فروخته شوند.

شارژر فندکی سامسونگ مناسب گوشی گلکسی s20

شایان ذکر است شرکت Samsung در کنار پاوربانک های قدرتمند از شارژر فندکی جدیدی نیز رونمایی کرده است، که دارای دو خروجی 45 و 15 وات می باشد، البته پورت USB-C و USB-A نیز بر روی آن تعریف شده است؛ بدین ترتیب خروجی یو اس بی تایپ سی با توان 45 وات و خروجی USB-A با سرعت 15 وات می ‌تواند دستگاه‌ هایی همچون تبلت، گوشی موبایل را شارژ نماید.

طبق اعلام کمپانی سامسونگ گوشی موبایل S20 و گلکسی نوت 10 پلاس می توانند از فناوری شارژ سریع 45 وات شارژر فندکی پشتیبانی ‌کنند، کاربران برای شارژ کردن سایرها اسمارت فون ها باید از کابل‌ های استاندارد 5 میلی آمپر استفاده نمایند.

لیست قیمت لوازم جانبی موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا