موبایل

عرضه گوشی های سامسونگ گلکسی 2020 با اندروید ارتقاء یافته

طی چند روز گذشته کمپانی سامسونگ اخبار مختلفی را در مورد مدل های مختلف گوشی های تولید شده اش منتشر کرد. ظاهرا بعضی از گوشی های قدیمی تر کمپانی سامسونگ که در سال 2020 عرضه شدند ارتقاء یافته و با قیمت های متفاوت و در برخی موارد اقتصادی راهی بازار موبایل خواهند شد.

موبایل سامسونگ گلکسی 2020

لیست قیمت گوشی موبایل

در ماه می 2018 شرکت سامسونگ گوشی موبایل گلکسی J6 را با اندروید 8 اوریو عرضه نمود، و در ماه گذشته نیز اندروید 9 پای را برای گوشی موبایل جی 6 منتشر کرد. بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده از Samsung آپدیت اندروید 10 هم برای اسمارت فون گلکسی J6 در دسترس کاربران قرار گرفت. این ساختار جدید دارای نسخه J600GUBU6CTC8 بوده و از رابط One UI 2.0 بهره می برد.

ارتقاء گوشی موبایل گلکسی J6 به اندروید 10 :

بروزرسانی اندروید 10 گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 6 در اختیار کاربران در پاناما قرار گرفته و حتما در روزهای آینده در دسترس دیگر کاربران هم قرار خواهد گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی j6

اگر شما هم گوشی گلکسی جی 6 دارید طی روزهای آینده می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات گوشی و مشاهده قسمت Software Update بررسی کنید که این آپدیت برای گوشی شما ارسال شده یا خیر.

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A71 و A21 به بازار موبایل :

گوشی موبایل های مدل های 2020 گلکسی سری A از روز های آینده در بازار موبایل آمریکا عرضه خواهند شد. این مدل ها دارای قابلیت های بیشتری هستند؛ که یکی از مهمترین ویژگی آن مجهز بودن به شبکه اینترنت 5G می باشد، البته قرار بود این مدل ها در تابستان امسال راهی بازار شوند.

تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی a71

معرفی نسخه ارتقاء یافته گوشی سامسونگ گلکسی A50 :

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52 احتمالا با قیمت 400 دلار به فروش برسد. در سال 2019 سامسونگ به ما یادآوری کرد که همیشه چیزی برای عرضه کردن دارد که می تواند ما را غافلگیر کند، از پرچمداران سامسونگ گرفته تا مدل های اقتصادی تر.

موبایل سامسونگ گلکسی a51

در ابتدای 2020 هم وقتی همه منتظر گوشی موبایل های فولد سامسونگ بودند، این کمپانی گوشی A51 را معرفی کرد، عدد 1 تفاوت عمده ای را بین A50 و A51 ایجاد می کند. شاید در ابتدا فقط به معنی یک دوربین بیشتر به نظر برسد، اما سخت افزار موبایل A51 از مدل قبلی نیز قوی تر خواهد بود.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا