قطعات کامپیوتر

جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست ها

جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست ها می باشد و کمپانی گیگابایت این Motherboard را با توجه به نیاز های گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی کرده است و به زودی به لیست قیمت مادربرد های گیگابایت افزوده خواهد شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد گیگابایت X99-Designare EX

مادربرد جدید گیگابایت که با تمرکز و محوریت بر کاربرد طراحان و گرافیست ها ساخته شده است GA-X99-Designare XE نام دارد که از ترکیب رنگ سفید و آبی در هیت سینک ها و قاب محافظ بهره می برد. چیپست X99 اینتل در مادربرد جدید گیگابایت قادر به پشتیبانی از پردازنده های سوکت 2011 اینتل است و همچنین پردازنده جدید Core i7-6950X را تحت پوشش قرار می دهد.

مادربرد گیگابایت X99-Designare EX

با توجه به بهره گیری از نسخه جدید سوکت 2011v3 اینتل، فناوری توربو بوست نسل سوم برای افزایش خودکار فرکانس پردازنده در محدوده تعریف شده به بهبود عملکرد پردازشی کمک خواهد کرد. بهره گیری از مسیر های ارتباطی متعدد مانند SATA Express، SATA 6Gb/s، NVMe PCI و USB 3.1 برای نصب تجهیزات متنوع و جدید در مادربرد گیگابایت X99-Designare EX نشان دهنده توجه، قابل توجه این شرکت به کاربران حرفه ای و علاقمند به فناوری های جدید است.

مادربرد گیگابایت X99-Designare EX

رابط USB 3.1 در مادربرد Designare EX هر دو نوع کانکتور Type-A و Type-C را ارائه می دهد. تجهیزات ارتباطی مادربرد جدید گیگابایت به این موارد ختم نمی شود و شاهد حضور بلوتوث نسخه 4.2، شبکه بی سیم 802.11 a/b/g/n/ac با پشتیبانی از دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز هستیم.

دو پورت LAN برای گیمرها و کاربران حرفه ای به منظور اتصال مطمئن به شبکه و اینترنت در نظر گرفته شده است. هشت اسلات حافظه نصب شده در دو سمت سوکت پردازنده از حداکثر 256 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3600 مگاهرتز در حالت اورکلاک پشتیبانی می کنند که حجم بی نظیری برای تمامی کاربرد های فوق حرفه ای به شمار می رود.

مادربرد گیگابایت X99-Designare EX

پنج اسلات PCI 3.0 روی مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مشاهده می شود که سه عدد از آنها به صورت x16 و دو اسلات باقی مانده نیز به ترتیب x8 و x4 به ارتباط با کارت گرافیک می پردازند. با توجه به تعداد و فاصله میان اسلات های PCI، کاربران حرفه ای قادر به نصب دو یا سه عدد کارت گرافیک مجهز به خنک کننده دو اسلاتی به صورت 2-Way/3-Way SLI خواهند بود.

چیپست صوتی Realtek ALC 1150 با قابلیت ارائه صدای 2/4/5.1 و 7.1 کانال به همراه فناوری AMP-UP یک تجربه صوتی بی نظیر را برای کاربران فراهم می سازد. در بخش های متعددمادربرد(زیر قاب محافظ) دیود های نوری RGB به کار رفته که از طریق نرم افزار اختصاصی گیگابایت، امکان تغییر رنگ و نورپردازی وجود دارد.

لیست قیمت مادربرد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد گیگابایت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام،خواستم از سایت خوب آی تی بازار تشکر کنم و بگم که افرادی که قصد خرید مادر برد دارند حتما گیگابایت خرید کنند البته افرادی که مادربرد قدرتمند و باکیفیت میخواهند،جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست ها می باشد و کمپانی گیگابایت این Motherboard را با توجه به نیاز های گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی کرده است ممنونم از سایت خیلی خوب آی تی بازار.

  2. با سلاام و خسته نباشید به دوستان ای تی بازار
    این مادربرد با داشتن فضا سازی خوب و با داشتن پردازنده و حافظه و علاوه بر این پردازنده گرافیکی میتونه مورد استفاده تخصصوصی گرافیست هاو شرکت های تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیره .این مادربرد گیگابایت X99-Designare EX برای گیم نت های حرفه ای هم مناسب هست؟و کی قرار در ای تی بازار برای فروش عرضه شه؟

  3. سلام
    جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست ها می باشد و کمپانی گیگابایت این Motherboard را با توجه به نیاز های گیمرها و کاربران حرفه ای طراحی کرده است و به زودی به لیست قیمت مادربرد های گیگابایت افزوده خواهد شد.

  4. با سلام و خسته نباشید و ضمن تشکر از اخبار خوبتون . این مادر برد خیلی قدرتمنده و برای گرافیست ها ساخته شده . امروزه مادربرد ها با امکانات و مزیت های خیلی خوبی وارد بازار میشن و از بین اونها مادر برد های گیگا بایت از بهترین هاست که توی بازار تونسته با ایسور هم رقابت کنه این مزیت بلوتوث نسخه 4.2، شبکه بی سیم 802.11 a/b/g/n/ac با پشتیبانی از دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز این مادر برد رو متمایز میکنه

  5. با سلام به همه دوستان گل ازتون اولا تشکر فراوان میکنم که نظره من رو میخونید میخوام راجب مادربرد گیگابایت X99-Designare EX بگم این مادر برد جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست هاست این مادر برد قابلیت های فراوانی هم نیز دارد شما با کمی فکر میتونید بفهمید که این مادر برد تو بازار حرف اول رو میزنه با تشکر

  6. با سلام خدمت تمامی کاربران و نویسندگان سایت بسیار خوب آی تی بازار جدید ترین مادربرد عرضه شده توسط کمپانی گیگابایت یعنی X99-Designare EX قطعا یکی از بهترین مادربرد های عرضه شده برای کارهای گرافیکی و گرافیست هاست. این مادر برد توانسته تمامی استاندارد های مربوطه به یک مادربرد حرفه ای را رعایت کند. طراحی فوق العاده ی آن که با استفاده از LED های RGB جلوه ی بسیار خاص و جذابی به این مادربرد داده و هر کسی را مجذوب خود می کند! این مادربرد می تواند برای کیمر ها نیز انتخاب بسیار مناسبی باشد چون قابلیت های ویژه ی این مادربرد از قبیل وجود هشت اسلات برای حافظه های DDR4 با قدرت حداکثر 256 گیگابایت رم. این مادربرد را از بقیه ی مادربرد ها استثنایی تر کرده و در کل این محصول را می توان برگ برنده کمپانی گیگابایت دانست. مادربردی بی نقص برای حرفه ای ترین گیمر ها و همچنین گرافیست ها! با تشکر از اخبار به روز آی تی و فناوری !

  7. سلام خدمت شما
    مادربرد جدید گیگابایت که با تمرکز و محوریت بر کاربرد طراحان و گرافیست ها ساخته شده است GA-X99-Designare XE نام دارد که از ترکیب رنگ سفید و آبی در هیت سینک ها و قاب محافظ بهره می برد.این مادر برد مورد توجه گرافیست ها قرار گرفت.

  8. من گرافیستم و مادربرد گیگابایت X99-Designare EX درواقع تمام نیازهای منو ساپورت میکنه . چیپ ست X99 اینتل در مادربرد جدید گیگابایت میتونه از پردازنده های سوکت 2011 اینتل پشتیبانی کنه و این خیلی عالیه من ازاین مادربرد واقعا راضیم و خیلی دوسش دارم بنطرم بهترین مادربرد توی بازار تکنولوژیه قیمتشم نسبتا عالیه

  9. لایک داری گیکابایت که به فکر ما گرافیست هایی …مادربرد X99-Designare EX با اطلاعت فنی که داره عالی برای کارای گرافیکی.

  10. من یک گرافیست کارهستم که مادربرد حرفه ای برای کارهام بودم مادر بورد GA-X99-Designare XE را در ای تی بازار دیدم که دارای قالب محافظ استو است علاوه بر دو نوع کانکتور Type-A و Type-C بلوتوث نسخه 4.2، شبکه بی سیم 802.11 a/b/g/n/ac را پشتیبانی میکند.
    پورت LAN برای و کاربران حرفه ای به منظور اتصال مطمئن به شبکه و اینترنت در نظر گرفته شده است که برای کار من بسیار عالی است.

  11. جدید ترین مادربرد گیگابایت X99-Designare EX مناسب برای گرافیست ها دارای خصوصیت زیر است:
    مادربرد جدید گیگابایت که با تمرکز و محوریت بر کاربرد طراحان و گرافیست ها ساخته شده است GA-X99-Designare XE نام دارد که از ترکیب رنگ سفید و آبی در هیت سینک ها و قاب محافظ بهره می برد
    چیپ ست X99 اینتل در مادربرد جدید گیگابایت قادر به پشتیبانی از پردازنده های سوکت 2011 اینتل است و همچنین پردازنده جدید Core i7-6950X را تحت پوشش قرار می دهد.
    رابط USB 3.1 در مادربرد Designare EX هر دو نوع کانکتور Type-A و Type-C را ارائه می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا