موبایل

مشخصات فنی گوشی موبایل Vernee Apollo Lite

مشخصات  فنی گوشی موبایل Vernee Apollo Lite  در بنچمارک Antutu اعلام شد و نشان داد که این اسمارت فون دارای تراشه Helio X20 می باشد همچنین به عنوان بهترین گوشی موبایل هوشمند شناخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل Vernee Apollo Lite

اسمارت فون Vernee Apollo Lite برای اولین بار در بنچمارک انتوتو محک خورد و امتیاز خوبی را به دست آورد. سه ماه قبل کمپانی Vernee اطلاعاتی مربوط به دو مدل از پرچم ‌دار جدید خود را منتشر کرد  گوشی موبایل Vernee Apollo (که به تراشه Helio X25 مجهز شده) و گوشی Vernee Apollo Lite (قدرت گرفته از تراشه Helio X20) می باشد.

و نهایتا دیروز اولین نتیجه بنچمارک Antutu برای نسخه لایت دیده شد. این دستگاه در بنچمارک انتوتو امتیاز 95,000 را به ثبت رساند. تراشه Helio X20 یکی از محصولات کلیدی سال 2016 کمپانی مدیاتک بوده که به‌ منظور قرارگیری در گوشی ‌های سطح بالای میان رده و یا حتی دستگاه‌ های بالا رده ارائه شده است. این تراشه اخیرا از محبوبیت بالایی در بین کمپانی ‌های تولید کننده گوشی‌ موبایل های هوشمند برخوردار شده و در محصولات متعددی همچون گوشی LeEco Le 2 و یا میزو پرو 6 به کار گرفته شده است. انتظار می ‌رود استفاده از آن در پرچم‌ داران چینی بیشتری دیده شود.

گوشی موبایل Vernee Apollo Lite

بر اساس گفته‌ های کمپانی سازنده، در کنار کارایی قدرتمند و عملکرد بالای تراشه Helio X20 مدیاتک، تکنولوژی ساخت معماری سه‌ خوشه ‌ای باعث کاهش 30 درصدی مصرف انرژی شده است. اسمارت فون Vernee Apollo Lite دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌ دهد.دوربین16 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد و همانطور که در بالا به آن اشاره شد تراشه هلیو X20 مدیاتک به آن قدرت می ‌دهد.

گوشی موبایل Vernee Apollo Lite

با چنین امتیازی در بنچمارک انتوتو و برچسب قیمت 229.99 دلاری در خرده ‌فروشی‌ ها، ورنی آپولو لایت یکی از بهترین گوشی‌ موبایل های هوشمندی است که در ماه ‌های آینده وارد بازار خواهد شد. پیش فروش این گوشی هم‌ اکنون در حال انجام است و انتظار می‌ رود که اولین محموله‌ ی آن در ماه جولای عرضه گردد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل Vernee  برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. گوشی های اسمارت فون Vernee Apollo Lite یگ گوشی عالی از نظر امکانات سخت افزار و طراحی زیبای آن است . پردازنده helio x20 یکی از مشخصات آن است که آخرین محصول پرثدرت مدیا تک است ، دوربین 16 ورم 4 از ویژگی های منحصر این گوشی است که با قیمت 229 دلار ، با قیمتی پایین امکانات خوبی را در ختیار قرار داده است این گوشی را می توان گوشی خوبی دانست
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام و خسته نباشید
    این گوشی موبایل Vernee Apollo Lite با داشتن طراحی خوب نمای ظاهری و همچنین بهترین گوشی موبایل هوشمند شناخته شده است و همچنین با بکار گیری تکنولوژی قدرتمندش باعث بهبود در هزینه و مصرف موبایل شده امیدوارم این گوشی با قابلیت بالا ای تی بازار برای فروش در محصولاتش عرضه کند

  3. با سلام خدمت شما
    مشخصات فنی گوشی موبایل Vernee Apollo Lite که این گوشی دارای طراحی زیبایی است و طرفداران و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است و این گوشی دارای نمایشگر با کیفیتی است.

  4. اسمارت فون Vernee Apollo Lite ظاهر خیلی خوبی داره و خیلی خوب طراحی شده و با توجه به تکنولوژی ساخت معماری سه‌ خوشه ‌ای باعث کاهش 30 درصدی مصرف انرژی شده مورد استقبال قرار گرفته و چون که Vernee Apollo Lite دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی کیفیت تصویر خیلی خوبی رو میتونه به همراه داشته باشه و چون دوربین 16 مگاپیکسلی داره میشه گفت کیفیت عالی عکس برداری رو به همراه داره

  5. سلام و درود خدمت همه ای تی باری های گل گلاب میخوام راجب گوشی موبایل Vernee Apollo Lite نظر بدم من این گوشی رو با اسار برادرم خریدم و اول ازش زیاد خوشم نمیومد ولی بعد دیدم که خیلی گوشیه خوبیه و نسبت به قیمتش کارایی های بالایی داره این گوشی دارای دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داره که نظر من رو به خودش جلب کرد

  6. با سلام
    مشخصات فنی گوشی موبایل Vernee Apollo Lite در بنچمارک Antutu اعلام شد و نشان داد که این اسمارت فون دارای تراشه Helio X20 می باشد همچنین به عنوان بهترین گوشی موبایل هوشمند شناخته شده است.

  7. گوشی موبایل Vernee Apollo Lite کیفیت و ویژگی های خوبی داره رقیب خوبی برای گوشی های سامسونگه کیفیت دروربین و رمش خوبه قیمتشم نسبت به کاراییش خوبه امیدوارم هرچه زودتر وارد بازار موبایل ایران هم بشه و بتونیم اونو خریداری کنیم چون گوشی خوبی به نظر میرسه

  8. سلام گوشی موبایل Vernee Apollo Lite در بنچمارک Antutu اعلام شد و نشان داد که این اسمارت فون دارای تراشه Helio X20 می باشد همچنین به عنوان بهترین گوشی موبایل هوشمند شناخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید. این دستگاه در بنچمارک انتوتو امتیاز 95,000 را به ثبت رساند. تراشه Helio X20 یکی از محصولات کلیدی سال 2016 کمپانی مدیاتک بوده که به‌ منظور قرارگیری در گوشی ‌های سطح بالای میان رده و یا حتی دستگاه‌ های بالا رده ارائه شده است. این تراشه اخیرا از محبوبیت بالایی در بین کمپانی ‌های تولید کننده گوشی‌ موبایل های هوشمند برخوردار شده و در محصولات متعددی همچون گوشی LeEco Le 2 و یا میزو پرو 6 به کار گرفته شده است. انتظار می ‌رود استفاده از آن در پرچم‌ داران چینی بیشتری دیده شود.ر اساس گفته‌ های کمپانی سازنده، در کنار کارایی قدرتمند و عملکرد بالای تراشه Helio X20 مدیاتک، تکنولوژی ساخت معماری سه‌ خوشه ‌ای باعث کاهش 30 درصدی مصرف انرژی شده است. اسمارت فون Vernee Apollo Lite دارای نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی است. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌ دهد. دوربین 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد و همانطور که در بالا به آن اشاره شد تراشه هلیو X20 مدیاتک به آن قدرت می ‌دهد.

  9. گوشی موبایل Vernee Apollo Lite از لحاظ ظاهری خیلی شیک مدرن منکه از رنگ طلاییش خیلی خوشم اومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا