موبایل

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 اج با خمیدگی در یک سو

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7Edge با خمیدگی در یک سو خواهد بود و ممکن است این اسمارت فون آتی کمپانی سامسونگ S6 اج پلاس نام گیرد. سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی مجهز به صفحه نمایش خمیده خود را روانه بازار کرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

این شرکت با معرفی گوشی گلکسی نوت اج که یک طرف لبه نمایشگر آن منحنی شکل بود پا به این عرصه گذاشت و پس از آن شاهد معرفی گوشی های گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس این شرکت با نمایشگر خمیده بودیم که اینبار شاهد خمیدیگی در هر دو طرف نمایشگر این گوشی ها بودیم.در همین راستا انتظار می رود  که پرچم دار بعدی سامسونگ یا همان گلکسی اس ۷ هم به همراه نسخه اج خود معرفی گردد.حالا گزارش شده که نسخه اج گلکسی ۷ سامسونگ از نمایشگری با خمیدگی در یک سمت خود بهره خواهد برد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7

گوشی موبایل سامسونگ با صفحه خمیده

مسلما شرکت سامسونگ در زمینه تولیدگوشی موبایلهای صفحه خمیده خود در سری گلکسی اس ۶، بسیار تلاش کرده است. اما هم اکنون شایعات بسیار زیادی خبر از برنامه این کمپانی به منظور معرفی دو نوع گوشی در سری گلکسی اس۷ می‌دهد. هر چه که باشد، مسلما این شرکت هم اینک در حال تست و بررسی نسخه‌های مختلف آن بر روی پرچم‌دار جدید خود می‌باشد. علاوه بر آن انتظار می‌رود که یکی از این نسخه‌ها دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۵.۲ اینچ بوده و دیگری از نمایشگر ۵.۸ بهره‌مند باشد. مورد دوم همان گوشی صفحه خمیده سال ۲۰۱۶ شرکت سامسونگ خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7

با این تفاسیر این طور به نظر می‌رسد که شرکت بزرگ سامسونگ در حال برنامه‌ریزی به منظور کنار گذاشتن نسخه “Edge” (مجهز به نمایشگر کوچکتر) بوده و در کنار آن می‌خواهد مدل “+Edge” (مدلی که نمایشگر بزرگتری داشت) را تولید کند. اما در این حوزه فقط جای ارائه یک سوال باقی می‌ماند و آن هم این است که آیا این شرکت در آینده نام گوشی جدید ۵.۸ اینچی خود (نسخه دارای صفحه نمایش خمیده) را گلکسی اس ۷ اج پلاس خواهد گذاشت یا اینکه این نام به گلکسی اس ۷ اج تغییر خواهد کرد؟!

قیمت گوشی موبایل سامسونگ

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. با سلام
    گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 اج با خمیدگی در یک سو که این گوشی دارای طراحی خوب و زیبایی است .و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده دارای امکانات خوبی است. این گوشی از بهترین گوشی های سامسونگ به حساب می آید و مقاومت بالایی دارد

  2. من با این گوش کار کردم به نظر من کاملا خمیدگی های اطرافش بیخوده و خواستن بهش یه طرحی الکی بدن…
    به نظر من s7 با s6 به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.
    توصیه من به دوستان اینه که اگه خواستن s7 تهیه کنن از خود ای تی بازار تهیه کنن. چون گارانتی داره و همه جوره تضمینش میکنن خیلی هم با انصافن.
    مرسی از سایت خوبتون

  3. با سلا م و خسته نباشید . سامسونگ به تازگی با ورود گوشی های گلکسی s6 به بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده و تونسته جای خودش رو در بازار موبایل پیدا کنه . این گوشی جدیدش هم مطمعنا مورد استقبال قرار میگیره اما کاش سامسونگ روی تامکانات سخت افزاری گوشی جدیدش بیشتر کار میکرد تا اینکه همش به فکر ظاهر گوشی باشه و اینکه این گوشی رو به قلم هوشمند مجهز کرده بنظر من زیاد کاربرد نداره و بهتر بود روی دوربینش بیشتر کار میشد تا مثل مدل قبلی سامسونگ کیفیتش پایین نباشه

  4. گوشی های موبایل سامسونگ مدل های مختلفی داره با قیمت های متفاوت من از مدل های ساده این برند استفاده میکنم که شخصا راضی نیستم،اما مدل هایی مثل گلکسی اس 7 اج با خمیدگی در یک سو یکی از بهترین گوشی های موبایل این شرکته،امیدوارم فقط قیمتش نسبت به نسخه های بپایین ترش بالا نباشه.

  5. با سلام و خسته نباشید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 اج خیلی طراحی زیبایی داره و بنظرم سامسونگ با این کارش یه تنوع خوبی به محصولاتش داده و یه کار متنوع انجام داده که مطمعنم مورد استقبال خیلیا قرار میگیره

  6. گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج خیلی با گوشی موبایل سامسونگ s6 edge فرقی نداره فقط قیمت گلکسی اس 7 بالا رفته و ما خریدارها بیشتر سرکاریم

  7. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 7 اج !!! شمارو بخدا اینقدر مارو اذیت نکنیئ تازه اس 6 اج رو خریدیم میخوایم یکم با گوشی موبایل جدیدمون پوز بدیم هنوز هیچی نشده قدیمی شد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا