مقالات آی تی

آغاز پیش فروش مجتمع تجاری رویال آی تی با اقساط ۳۰ ماهه

با گسترش روزافزون عرصه های تولیدی و خدماتی، همچنین تخصصی تر شدن این عرصه ها، روند هدایت و جذب مخاطبین هدف به مساله ای مهم و حیاتی برای کلیه کسب و کارها تبدیل شده است. امروزه در سرتاسر جهان فروشگاه ها و مجتمع های بزرگی ساخته می شوند که هریک مختص به حوزه مشخصی است و مردم برای تهیه کالاهای مورد نظرشان، دسترسی آسان به معتبرترین فروشگاه ها همچنین امکان مقایسه میان برترین های بازار، به این مجتع ها رجوع می کنند. مراکز بزرگی که در زمینه پوشاک، لوازم منزل و دیگر محصولات ضروری فعالیت می نمایند.

پروژه مجتمع تجاری رویال آی تی نیز به عنوان به روزترین مرکز کامپیوتر، موبایل و تجهیزات جانبی با دیدگاه جذب مخاطبین متناسب، علاقمندان و متخصصین حوزه کالاهای دیجیتال و کمک به کسب و کارهای این عرصه برای دسترسی حداکثری به مخاطبین هدف و گسترش و رونق بخشی فروشگاه ها، ایده پردازی، طراحی و اجرا گردیده است.

در حال حاضر این مجتمع در منطقه 6 تهران، در خیابان فلسطین شمالی جهت خدمت رسانی به همکاران صنف کامپیوتر، موبایل و تجهیزات وابسته در حال ساخت است. محل انتخاب شده برای اجرای این پروژه یکی از مناسب ترین نقاط شهری به واسطه دسترسی آسان از همه نقاط تهران است که اقشار و طبقات اجتماعی مختلف به راحتی می توانند به این مجتمع رجوع کرده و خرید خود را انجام دهند.

این مرکز با بیش از 27000 متر مربع زیربنا در 16 طبقه طراحی شده است و دارای 200 واحد تجاری است، همچنین دارای 60 واحد اداری با بهترین امکانات در طبقات چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم است که کلیه آنها دارای منظره زیبا از خیابان فلسطین هستند.

محیط ادرای ساختمان رویال آی تی
محیط اداری مجتمع رویال آی تی

وجود 140 انبار با دسترسی برای موتورسیکلت و وانت بار، نیاز فروشگاه ها برای مدیریت کالاها، سهولت تامین و انبارداری را میسر نموده است.

پارکینگ های هوشمند مجتمع در شش طبقه به مساحت 10380 متر مربع با قابلیت پارک 350 خودرو است که کاملا مکانیزه و ایمن بوده همچنین دارای تهویه مطبوع و مناسب است.

امکانات رفت و آمد در مجتمع به طریقی طراحی و تعبیه شده است که حداکثری راحتی و سهولت برای فروشگاه ها و مشتریان را داشته باشد. دسترسی به طبقات مجتمع با هشت دستگاه پله برقی و شش دستگاه آسانسور باربر و نفربر است.

محوطه ساختمان رویال آی تی
محوطه مجتمع رویال آی تی
آسانسور های ساختمان رویال آی تی
آسانسور های مجتمع رویال آی تی

متناسب با نیاز خانوار ایرانی و ایجاد امکانات رفاهی برای گردش روزانه در این مجتمع و احتمال به درازا کشیدن روند انتخاب و خرید کالا؛ فودکورت و رستوران های ایرانی و فرنگی به مساحت 1730 متر مربع و دارای فضاهای بسته و باز در طبقه سوم رویال آی تی طراحی شده است تا امکانی برای استراحت و سرو غذا ایجاد شود.

فود کورت ساختمان رویال آی تی
فود کورت مجتمع رویال آی تی

امکانات و تجهیزات پروژه:

1. بیش از 27000 متر مربع زیربنا در 16 طبقه
2. 200 واحد تجاری و 60 واحد اداری
3. 140 انبار با دسترسی برای موتورسیکلت و وانت بار
4. 350 واحد پارکینگ هوشمند در 6 طبقه
5. رستوران و فودکورت به مساحت 1730 متر مربع در دو فضای بسته و باز
6. دسترسی به طبقات از طریق 8 دستگاه پله برقی و 6 دستگاه آسانسور باربر و نفربر
7. مجهز به پله های اضطراری طبق استانداردهای آتشنشانی
8. نمازخانه خواهران و برادران
9. سیستم گرمایش و سرمایش چیلر مرکزی
10. سیستم کامل اعلان و اطفاء حریق
11. اینترنت پرسرعت فیبر نوری مرکزی
12. دوربین های مداربسته
13. سیستم برق اضطراری

رویال آی تی پروژه ای مهم و ارزشمند برای صنف مورد نظر است که در راستای خدمت رسانی به مخاطبین این حوزه و ایجاد امکان رشد و موفقیت برای کسب کارهای متناسب طراحی و اجرا گردیده است. این مجتمع دارای امکانات رفاهی شامل انبارهای مکانیزه با دسترسی با وسایط نقلیه، پارکینگ های هوشمند، فودکورت و دفاتر اداری می باشد و معماری این پروژه با الهام از بناهای آجری نظیر کاخ مرمر، که در این خیابان واقع بوده طراحی شده است که با منظره درختان بلند و قدیمی چنار این خیابان همخوانی دارد. در حال حاضر تعداد محدودی از واحدهای تجاری و اداری این پروژه در حال ساخت است که به صورت نقد و همچنین با امکان اقساط ۳۰ ماهه پیش فروش می شود.
تلفن های تماس:
021-88891908
021-88903098
ایمیل:
felestincomputer@yahoo.com

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. درود
    بنده برای خرید 3 واحد اداری اقدام کردم و خدمتتون بگم سند مجتمع کلا به صورت سرقفلی واگذار میشه و این اصلا منطقی نیست و از طرفی قیمت متری 195/000/000 تومان رو به بنده اعلام کردند که قیمت هم بالا بود نسبت به منطقه و از همه مهم تر صنف مجتمع بر خلاف اطلاع رسانی اولیه تغییر کرده و صنف آی تی نیست و صنف عینک هست و اسم مجتمع هم به گرند مال تغییر پیدا کرده که کلا منصرف شدم این اطلاعات را فرستادم که همکاران آی تی استفاده کنند و با توجه به قیمت بدونند که خرید بهتری میتونن در منطقه داشته باشند.

  2. همکارهای بازار کامپیوتر و موبایل در شرایط فعلی اقتصادی بیشتر جهت سرمایه گذاری به خرید ملک نگاه میکنند و این مجتمع با توجه به فروش سرقفلی برای بازار خیلی جذاب نیست اگر مالکین لااقل واحدهای اداری را بصورت ملکیت واگذار میکردند احتمال زیاد با توجه به امکانات تجاری و رفاهی که در نظر گرفته اند اکثر همکاران بازار پیش خرید می کردند.

  3. ما با تجربه 20 ساله رستوران و فودکورت این مرکز خرید رو مایلیم شرایطش رو بدونیم اگر پارکینگ فوت کورت توسط مرکز رویال آی تی تامین بشه توی منطقه مرکز تهران و بازار آی تی میتونه حرف اول رو بزنه

    1. مجتمع رویال آی تی دارای 350 واحد پارکینگ هوشمند در 6 طبقه می باشد که کاربری پارکینگ عمومی را دارد و برای استفاده کلیه مراجعین محترم مرکز خرید و فوت کورت امکان پذیر است. لطفا برای مذاکره و اطلاع از جزئیات با شماره های دفتر فروش تماس بگیرید

    1. بله، واحدهای تجاری بر خیابان فلسطین وجود دارند، برای بازدید با دفتر فروش رویال آی تی هماهنگ بفرمائید. ما صرفا معرفی مجتمع را انجام می دهیم.

  4. آیا با خرید واحدهای اداری یا تجاری رویال آی تی انبار و پارکینگ هم تعلق می گیرد؟

    1. سلام وقت بخیر، مجتمع تجاری اداری رویال آی تی دارای پارکینگ و انباری هست ولی برای اطلاع از اینکه در مبایعنامه به هر واحد تعلق می گیرد یا خیر لطفا با تلفن های دفتر فروش که در بالا اعلام شده است تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا