Connect with us

آفیس 2021 برای ویندوز و مک تا آخر سال عرضه می شود

منتشر شده

در

آفیس 2021 برای ویندوز و مک تا آخر سال عرضه می شود

بنا بر اعلام مایکروسافت، Microsoft Office 2021 تا آخر سال جاری میلادی عرضه می شود. نسخه جدید برنامه آفیس با نام Office 2021 برای سیستم عامل های مک و ویندوز در دسترس خواهد بود. کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که این بسته نرم‌ افزاری قرار است برای کاربرانی ارائه شود که از قابلیت های نرم افزاری مایکروسافت آفیس ۳۶۵ استفاده نمی ‌کنند و تصمیم به استفاده و خرید آن به صورت آفلاین و بدون نیاز به پرداخت ماهانه حق اشتراک دارند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که آفیس ۲۰۲۱ به عنوان یک بسته نرم افزاری با پشتیبانی طولانی مدت آماده عرضه خواهد شد و عملکرد آن تا حدودی طولانی ‌تر از بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۱۹ در میان کاربران خواهد بود. آفیس 2021 قابلیت ‌های بیشتری را از طریق آپدیت‌ های بعدی به کاربران خود ارائه خواهد داد.

آفیس 2021 با ویژگی های بهتری نسبت به گذشته

لیست قیمت نرم افزار

ویژگی های Office 2021 برای کاربران macOS

بسته نرم افزاری آفیس به عنوان محبوب‌ ترین بسته از مجموعه نرم افزارهای اداری محسوب می شود و به همین دلیل حتی کاربران مک و کامیپوتر اپل با وجود عرضه اپلیکیشن‌ های انحصاری توسعه داده شده توسط شرکت اپل، بیشتر تمایل به استفاده از آن را دارند. این موضوع باعث می ‌شود تا عرضه نسخه جدید بسته نرم افزاری آفیس برای مک از اهمیت بیشتری برای کاربران macOS برخوردار باشد. مایکروسافت اعلام کرده که خود را به طور کامل به عرضه پشتیبانی و آپدیت ‌های نرم افزاری برای بسته آفیس ۲۰۲۱ و نسخه ‌های قدیمی آن متعهد می‌ داند و همین موضوع باعث می ‌شود تا کاربران بتوانند بدون مواجه شدن با چالش ‌های آتی امکان استفاده از این نرم افزار مایکروسافت را اختیار داشته باشند.

ویژگی های Office 2021 برای کاربران macOS

آفیس 2021 برای کاربران ویندوز

کاربران دیگر با چالش ‌هایی که تا پیش از این برای نسخه ‌های پیشین بسته نرم افزاری آفیس وجود داشت مواجه نیستند. شرکت مایکروسافت در تلاش است تا تجربه کاربری کامپیوترهای مک و کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را از بسته نرم افزاری تغییر دهد و امکانات بهتری را به این دسته از کاربران ارائه دهد. آخرین نسخه از آفیس نسخه Office 2019 است که طیف گسترده ای از کاربران را تشکیل می دهد.

به طور معمول این شرکت برنامه کاربردی نرم افزار آفیس را هر سه سال یک بار عرضه می کند اما این بار قصد دارد تا پس از آفیس 2019 نسخه آفیس 2021 را تا اواخر امسال برای استفاده در کامیپوتر عرضه کند. بر اساس اعلام مایکروسافت نسخه جدید را برای نرم افزار ویندوز و در نسخه های 32 و 64 بیت عرضه کند. از قابلیت ‌های آفیس ۲۰۲۱ جزئیات خاصی مطرح نشده است و هنوز مشخص نیست چه تغییرات گسترده‌ ای قرار است بین این نسخه و نسخه‌ 2019 وجود داشته باشد. تنها چیزی که فعلا به صورت قطعی مشخص است، پشتیبانی تمام مجموعه از حالت دارک مود و همچنین اضافه شدن Dynamic Arrays و XLOOKUP به اکسل خواهد بود.

آفیس 2021 برای کاربران ویندوز

هنوز تاریخ دقیق رونمایی از نسخه آفیس 2021 برای ویندوز و مک مشخص نیست اما گفته می شود نسخه تجاری آن برای کاربران با 10 درصد افزایش قیمت عرضه خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. صابر زمانی

    فوریه 27, 2021 در 10:23 ق.ظ

    ماهایی که هنوز از آفیس 2016 استفاده میکنیم چی؟😂😁 هر سال یه نسخه جدیدش وارد بازار میشه و با وجود اینکه بنظر من تغییر محسوسی نداره خود ماکروسافت مدعی خیلی تغییرات داره، این دفعه اومد من ورد و اکسلمو اپدیت میکنم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار