Connect with us

اسپیکر هوشمند گوگل نست مینی دارای ویژگی های باورنکردنی

منتشر شده

در

سپیکر هوشمند گوگل نست مینی با ویژگی باورنکردنی

محصولات گوگل همواره در بازار آی تی جزء آن دسته از کالاهایی هستند، که با داشتن طرفداران و خریداران بی شمار در مدت کوتاهی به فروش می رسند. اسپیکر های هوشمند این کمپانی نیز با بهره مند شدن به تکنولوژی های جدید توانستند رقیب جدی برای اسپیکرهای اپل و سامسونگ محسوب شوند.

اسپیکر هوشمند گوگل نست مینی رونمایی شد

لیست قیمت اسپیکر

جدیدترین اسپیکر هوشمند گوگل به عنوان جانشین اسپیکر Home Mini، به تازگی با نام Nest Mini رونمایی و معرفی شد. از نظر ظاهری هوم مینی شباهت بسیاری به مدل قبلی دارد، با این تفاوت که کمپانی گوگل، شیاری را در پشت آن تعریف کرده است، که کاربر بتواند آن را به راحتی بر روی دیوار نصب کند. نام اسپیکر هوشمند گوگل Nest Mini نیز برگرفته شده از تیم Google Home و Nest می باشد، چرا که این دو تیم توسط کمپانی Google ادغام شدند.

اسپیکر هوشمند گوگل nest mini

اسپیکر هوشمند Nest Mini گوگل از نظر سخت ‌افزار و نرم افزار نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است، که سبب شده صدای خروجی آن نسبت به نسل قبلی دارای کیفیت بالاتری باشد؛ به طوری که خروجی باس این اسپیکر نسبت به گوگل هوم مینی به طور قابل توجه ای افزایش داشته است.

البته مهندسان بخش نرم افزار کمپانی گوگل نیز نرم ‌افزار اختصاصی برای اسپیکر هوشمند Nest Mini طراحی کرده اند، که باعث می شود صدای خروجی این بلندگو در سطوح مختلف صدا دارای کیفیتی واضح و شفاف باشد. چراغ های LED موجود بر روی این اسپیکر نیز با نزدیک شدن دستان کاربر روشن خواهند شد، تا کاربر بتواند به راحتی صدای آن را تنظیم نماید.

ویژگی های مشتری پسند اسپیکر هوشمند گوگل نست مینی :

تنطیم صدای دستیار هوشمند، اخبار و پادکست‌ ها به صورت داینامیک نیز از دیگر ویژگی های جدیدترین اسپیکر گوگل می باشد، همچنین صدای خروجی Nest Mini نیز با توجه به شلوغی محیط تغییر خواهد کرد. البته اگر از سایر اسپیکر‌های سری Nest استفاده می ‌کنید می توانید اسپیکر Nest Mini را نیز به آن متصل نمائید، که این ویژگی سبب می شود یک سیستم صوتی حرفه ای در منزلتان ایجاد شود. بدین ترتیب با استفاده از این قابلیت به راحتی می ‌توانید موسیقی ‌ها، کتاب ‌های صوتی و پادکست ‌های خود را از یک اسپیکر به اسپیکر دیگر منتقل کنید، البته تمامی فرآیندهای انتقال توسط صدای شما انجام خواهد شد.

ویژگی اسپیکر هوشمند گوگل nest mini

طبق اعلام کمپانی Google اسپیکر Nest Mini با استفاده از چیپست مخصوص یادگیری ماشین و سخت‌افزار TeraOPS، نسبت به نسل قبل هوشمندانه تر عمل می ‌کند، وجود این سخت ‌افزار به اسپیکر هوشمند Nest Mini گوگل اجازه می ‌دهد تا اطلاعات دستیار هوشمند خود را مستقیما از روی پایگاه داده به سمت دستگاه ارسال کند. به طور مثال: اگر این اسپیکر در آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد، توانایی یادگیری اصطلاحات و دستورات رایج کاربر را خواهد داشت تا پاسخی سریع به کاربر ارائه دهد.

قیمت اسپیکر هوشمند گوگل nest mini

پیش‌ سفارش اسپیکر جدید گوگل از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت با قیمت 49 دلار آغاز شده است؛ البته این اسپیکر هوشمند از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) توسط وب‌ سایت ‌های BestBuy ،Target ،Walmart به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد.

ا دیدگاه

  1. مهران

    اکتبر 17, 2019 در 10:59 ق.ظ

    کاش می شد به راحتی محصولات گوگل رو مثل بقیه برند ها توی بازار آی تی ایران پیدا کرد!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار