Connect with us

ایکس باکس کنترلر لمسی را به بازی ها اضافه کرد

منتشر شده

در

قابلیت کنترلرهای لمسی بازی ایکس باکس

ایکس باکس با یک به روز رسانی، قابلیت کنترلرهای لمسی را به شانزده بازی دیگر ماه آگوست اضافه کرد. این شانزده عنوان شامل بازی های ورزشی، بازی های نقش آفرینی و بازی های مستقل داستان محور میشوند.

ایکس باکس گیم پس و کلود گیمینگ

ایکس باکس گیم پس خدماتی را به مشترکین خود ارائه میدهد که طبق آن از صدها بازی جدیدی تریپل ای گرفته تا عناوین مستقل داستان محور را با قیمتی بسیار کم تهیه کنند. ایکس باکس مدام فهرست بازی هایش را به روز رسانی میکند و عناوین جدید و قدیمی مدام می آیند و میروند. این ماه نیز قرار است چندین و چند بازی دیگر روی این سرویس بیایند.

اگر طرفدار بازی های روی دستگاه تلفن همراه یا رایانه ی شخصی باشید، میتوانید با پرداخت ۱۵ دلار بیشتر Game Pass Ultimate تهیه کرده و به Xbox Cloud Gaming دسترسی داشته باشید. با استفاده از این سرویس ایکس باکس میتوانید همان بازی ها را روی کنسول ها، رایانه های شخصی یا حتی دستگاه های تلفن همراه داشته باشید.

کنترلر ایکس باکس
کنترلر ایکس باکس

کنترلر لمسی در کلود گیمینگ

همه ی عناوینی که روی ایکس باکس گیم پس برای کنسول بازی مایکروسافت هستند، روی ایکس باکس کلود گیمینگ هم قرار دارند. اما همه از قابلیت کنترل های لمسی پشتیبانی نمیکنند. به هر حال در حال حاضر ایکس باکسِ شرکت مایکروسافت شرایطی را فراهم کرده است که بیش از ۱۰۰ بازی در حال حاضر از این ویژگی پشتیبانی میکنند. حالا در آخرین به روز رسانی گیم پس، ۱۶ مورد دیگر به این بازی ها اضافه شده است. این بازی ها شامل ترکیبی از بازی های قدیمی پرطرفدار، بازی های جدید، بازی های تریپل ای و غیره میشود.

ایکس باکس گیم پس و کلود گیمینگ
ایکس باکس گیم پس و کلود گیمینگ

بازی های دارای کنترلر لمسی کلود گیمینگ

بازی Coffe Talk که یک بازی پرطرفدار در سبک رمان تصویری است، امروز روی گیم پس ایکس باکس قرار گرفت. رمان تصویری یک ژانر بازی ویدیویی در سبک داستانی تعاملی است که بین طرفداران خود محبوب است. طرفداران فانتزی و شخصیت های الف و پری نیز میتوانند از این بازی نهایت لذت را ببرند و در عین حال با شخصیت های مختلف تعامل داشته باشند.

کنترل لمسی ایکس باکس
کنترل لمسی ایکس باکس

دیگر بازی هایی که قابلیت صفحه نمایش لمسی برای آنها فعال شده است، بازی های Dragon Age: Origins و Dragon Age 2 هستند. طرفداران امیدوارند که بازی Inquisition از سری بازی های Dragon Age نیز به این فهرست اضافه شود تا سه گانه ی این سری بازی را بتوانند روی تلفن همراه خود بازی کنند. این ها تنها بازی های EA نیستند که قابلیت کنترلر لمسی دارند و بازی های اسکیت بردی هم به این فهرست اضافه شده است. بازی Super Mega Baseball 3 هم در این فهرست است. همچنین بهترین خبر شاید این باشند که میتوانند Star Wars: Squadrons را با کنترلرهای لمسی تجربه کنند که تجربه ای شگفت انگیز محسوب میشود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار