مقالات آی تی

امکان شرکت در اتاق های Clubhouse با نسخه وب

Clubhouse که یک برنامه محبوب برای برقراری مکالمات صوتی بین کاربران در گوشه و کنار جهان است، هفته گذشته اعلام کرد که به هرکسی اجازه می دهد تا بتواند به اتاق هایی که در این پلتفرم در حال اجرا شدن هستند وارد شود و از طریق نسخه وب کلاب هاوس به مکالمات گوش بدهد.

البته این ویژگی جدید Clubhouse ابتدا در کشورهای ایالات متحده آزمایش خواهد شد و سپس برای کاربران در سراسر جهان قابل اجرا خواهد بود. با این امکان شما می توانید بدون وارد شدن به اکانت خود به تمامی مکالمات زنده و یا تکرار آن ها گوش بدهید و با ارسال یک پیام، آن گروه مکالمه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شرکت در اتاق های کلاب هاوس با همه دستگاه ها

کلاب هاوس که از زمان شروع فعالیت خود در سال 2020 از کاربران خواست تا برای وارد شدن به این پلتفرم وارد اکانت و سیستم خود بشوند حالا با اعلام امکان استفاده از Web Listening در کلاب هاوس با استقبال مخاطبان رو به رو شد. بنابراین فرقی نمی کند که کاربران از چه دستگاهی استفاده می کنند و می توان از طریق گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید و iOS، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر وارد جلسات صوتی کلاب هاوس شد.

البته گفتنی است که برای فعال شدن نسخه پخش وب کاربران و دسترسی به محتوای جلسات صوتی کلاب هاوس لازم است که سازندگان و مجریان جلسه های صوتی امکان پخش زنده و پخش مجدد جلسه را در اتاق های مجازی خود برای نسخه وب فعال کنند تا کاربران بتوانند بدون وارد شدن به اکانت خود در جلسات شرکت کنند.

شرکت در جلسات کلاب هاوس
شرکت در جلسات کلاب هاوس

اشتراک گذاری جلسات کلاب هاوس

Clubhouse خاطر نشان کرد که ویژگی Web Listening در کلاب هاوس به عنوان یک آزمایش در حال اجرا بوده و این به معنی آن است که ممکن است در مرحله اولیه Web Listening با مشکلات و باگ های مختلفی مواجه شوید. همچنین این ویژگی تا اطلاع ثانوی برای کشورهای ایالات متحده فعال خواهد بود، اگرچه تیم کلاب هاوس اعلام کرده است که آماده است تا این ویژگی را به کشور های بیشتر و اتاق های مختلف دیگر در طول زمان گسترش بدهد.

در کنار ارائه توانایی گوش دادن به مکالمات از طریق نسخه وب، کلاب هاوس به کاربران این امکان را می دهد که مکالمات را از طریق گزینه های Dedicated Share و Copy Link در یک شبکه اجتماعی دیگر با دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید از طریق گزینه Share on Clubhouse جلسات و اتاق های مختلف را با فالوور های خود در برنامه کلاب هاوس به اشتراک بگذارید که البته برای این کار باید وارد سیستم و اکانت خود بشوید. امکان اشتراک گذاری لینک اتاق ها و جلسات کلاب هاوس برای گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون از همین هفته آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری جلسات کلاب هاوس با دوستان
اشتراک گذاری جلسات کلاب هاوس با دوستان

به طور کلی تلاش Clubhouse با ارائه ویژگی های جدید این است که از برنامه خود فراتر رفته و مکالمات روی پلتفرم را به طور گسترده در دسترس قرار بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا