Connect with us

انتشار تصاویر گوشی خاص گلسکی نوت 20 اولترا

منتشر شده

در

انتشار عکس های گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

تصاویری واقعی از گوشی جدید گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد. پیش از این، چند روز پیش عکس هایی از یک رندر توسط نمایندگی روسیه سامسونگ منتشر شده بود که به این گوشی نسبت داده شده بود اما اعلام شد که این عکس ها به طور تصادفی به بیرون درز پیدا کرده. اما به تازگی عکس هایی واقعی از این مدل جدید سامسونگ انتشار پیدا کرده که قابل توجه است. عکس های جدید توسط یکی از کاربران یوتیوب منتشر شده و در آن بخش های مختلف گوشی به طور واضحی نشان داده شده است.

همچنین پیش از این گزارش شده بود که این گوشی اواخر مرداد ماه به بازار عرضه می شود که در گزارش جدید تاریخ معرفی رسمی این گوشی 5 آگوست یعنی 15 مرداد ماه اعلام شده است. پس طبیعی است که هر روز جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر می شود.

مشخصات ظاهری گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ

لیست قیمت گوشی موبایل

مشخصات ظاهری گوشی Samsung Galaxy Note 20 Ultra

بر اساس تصاویر واقعی منتشر شده از این گوشی می بینیم که دارای نمایشگر امولد با حفره نمایشگر در بخش میانی بوده و مانند دیگر مدل های گوشی موبایل اندروید دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در کنار بدنه سمت راست قرار دارند. هر چند خمیدگی نمایشگر گوشی های سامسونگ در این مدل هم وجود دارد اما این خمیدگی به مراتب کمتر از مدل های دیگر است. علاوه بر این خمیدگی کاهش یافته باید گفت حاشیه های نمایشگر هم بسیار نازک تر از مدل های دیگر گوشی های سامسونگ هستند. دوربین سه گانه Galaxy Note 20 Ultra در یک ماژول مربعی جای داده شده است.

در این گزارش اعلام شده که قلم S Pen و اسپیکر به سمت چپ گوشی انتقال پیدا کرده است. هرچند هنوز رنگ های این گوشی کامل معرفی نشده، اما در رندری که از قبل انتشار پیدا کرده بود یک رنگ مسی جذاب و در عکس هایی که جدیدا منتشر شده رنگ تیره ای نزدیک به مشکی دیده می شود.

قیمت گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

قیمت گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

این روزها قیمت گوشی موبایل مدام در نوسان است و حتی قیمت گوشی های موجود در بازار هم مشخص و ثابت نیستند. بنابراین پیش بینی قیمت گوشی هایی که هنوز به بازار عرضه نشده اند غیرمنطقی به نظر می رسد. قیمت پیش بینی شده برای گوشی Galaxy Note 20 Ultra بین 1249 تا 1499 دلار بود که مبلغ بالایی برای این گوشی محسوب می شد. اما در گزارش جدید پیش بینی ها حاکی از آن است که قیمت پایه پلکسی نوت 20 از 990 دلار شروع می شود  و گلکسی نوت 20 اولترا احتمالا قیمتی معادل 1299 دلار خواهد داشت.

از مشخصات فنی این گوشی باید به نمایشگر امولد با نرخ رفرش 120 هرتزی اشاره کرد. چیپست پرقدرت این گوشی 865 پلاس بوده و 16 گیگابایت رم و تا 512 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد. این گوشی همچنین مجهز به اسکنر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر می باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهنوش

    جولای 11, 2020 در 9:52 ق.ظ

    سامسونگ با این گوشی موبایل گلکسی نوت 8 اولترا می ترکونه هرچند که گرونه، کسی که تو یوتیوب این گوشی رو منتشر کرد کی بود کسی آی دیش رو داره؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار