Connect with us

انتشار One UI 4 بر روی گوشی های جدید سامسونگ

منتشر شده

در

اندروید 12 و One UI 4 برای گوشی های جدید سامسونگ

چند مدت پیش که اندروید 12 برای اولین بار در گوشی های هوشمند مشاهده شد، بسیاری از شرکت های ساخت گوشی موبایل تصمیم به استفاده از آن و بهره مند شدن از قابلیت های متعدد آن گرفتند.

گوشی های موبایل سامسونگ که همواره از جدیدترین به روزرسانی های اندروید پشتیبانی می کنند از اندروید 12 نیز پشتیبانی کرده و تلاش بر ارتقا قابلیت های آن دارند، از همین رو شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی موبایل سامسونگ W22 5G و گوشی سامسونگ Galaxy S10 Lite به روزرسانی های پایدار One UI 4 مبتنی بر Android 12 را دریافت می کنند.

گوشی Galaxy S10 Lite و آپدیت جدید One UI 4

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 لایت که قرار است با اندروید 12 و به روزرسانی های One UI 4 روانه بازار شود، یک نسخه بین المللی خواهد بود که با پارت نامبر SM-G770F شناخته خواهد شد. همچنین این به روزرسانی اندروید با شماره G770FXS6FULA نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

این سیستم عامل جدید اندروید از ویژگی های امنیتی مختلف پشتیبانی می کند هیچگونه آسیبی به به سخت افزار شما وارد نخواهد کرد و همواره می توانید با خیالی آسوده به فعالیت خود در گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S10 Lite ادامه دهید.

ویژگی های اندروید 12 نسخه One UI 4

ویژگی های اندروید 12 نسخه One UI 4

به روزرسانی  One UI 4 برای سامسونگ W22 5G

سامسونگ به روزرسانی One UI 4 که مبنی بر اندروید 12 بوده را برای گوشی موبایل سامسونگ W22 5G نیز منتشر کرده است. این گوشی موبایل در واقع یک نسخه سفارشی از Galaxy Z Fold3 است که به صورت اختصاصی برای چین ساخته شده. سخت افزار با شماره نسخه W2022ZCU2BULF ارائه خواهد شد. همچنین می توانید برای بهره مند شدن از آپدیت One UI 4 اندروید 12 منتظر نسخه های معمولی آن باشید که احتمالا در سال 2022 تولید و روانه بازار خواهند شد.

دانلود One UI 4 برای گوشی های اندرویدی

سامسونگ علاوه بر این که قصد دارد سیستم عامل One UI 4 را بر روی گوشی های موبایل جدید خود که در مرحله ساخت و تولید هستند، نصب کند این امکان را به کاربران داده است که بر روی گوشی های هوشمند اندروید خود نسبت به دانلود آن اقدام نمایند.

در نتیجه اگر قصد دارید که از سیستم عامل One UI 4 بر روی گوشی موبایل خود بهره مند شوید، می توانید از طریق تنظیمات دستگاه وارد منوی به روز رسانی نرم افزار شوید و این سیستم عامل جدید اندروید را به صورت دستی بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

دانلود و نصب One UI 4 اندروید 12

دانلود و نصب One UI 4 اندروید 12

همچنین اگر قصد دارید منتظر بمانید تا چند ماهی از عرضه شدن آن بگذرد تا باگ های احتمالی اندروید 12 به طور کامل برطرف بشود می توانید تا معرفی گوشی های در حال ساخت سامسونگ منتظر باشید. علاوه بر گوشی های موبایل سامسونگ، گوشی های شیائومی و هوآوی نیز از سیستم عامل اندروید 12 و One UI 4 نیز استقبال کرده اند و قرار است که در گوشی های هوشمند خود از آن استفاده نمایند.

این سیستم عامل جدید اندروید علاوه بر داشتن ویژگی های سخت افزاری بسیار خوب از رابط کاربری و ویژگی های بصری فوق العاده ای برخوردار می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار