Connect with us

اولین تصاویر از هوآوی پی اسمارت اس منتشر شد

منتشر شده

در

تصاویر اولیه هواوی پی اسمارت اس

اولین تصاویر رسمی از گوشی هوای پی اسمارت اس منتشر شد. گوشی خبرساز هوآوی پی اسمارت ظاهرا رقیب گوشی های میان رده شیائومی خواهد بود. این طرح ها و رندر های اولیه که از طرف ایوان بلس به بیرون درز پیدا کرده است می تواند به معنای عرضه گوشی جدید هوآوی با این طرح ها در آینده نزدیک باشد. در مدت اخیر یکی از موضوعاتی که در بین اخبار گوشی های هوشمند دست به دست می شد مربوط به شباهت ظاهری همه گوشی های هوشمند از برندهای مختلف به هم است. این که چرا همه طراحی ها برای گوشی های هوشمند خصوصا میان رده ها به هم شبیه شده اند یا از هم الهام گرفته اند موضوعی جالب توجه در بین دنبال کنندگان اخبار گجت هاست.

رنگ های جذاب گوشی موبایل هواوی پی اسمارت اس

لیست قیمت گوشی هواوی

انتشار اولین طرح های اولیه از هوآوی پی اسمارت

با انتشار اولین سری از طرح های اولیه هوآوی پی اسمارت باز هم این موضوع بار دیگر سر زبان ها افتاد که این مدل جدید گوشی هوآوی هم فرق چندانی در طراحی با گشوی های میان رده دیگر مثل گوشی شیائومی یا گوشی موبایل از برند های دیگر ندارد. حتی این گوشی ها به گونه ای رقیب یکدیگر محسوب می شوند. چیزی که در انتشار این عکس ها از هوآوی پی اسمارت جالب توجه است رنگ بندی جذاب و متنوع آن است که شاید بتوان تفکیک بیشتری با گوشی های دیگر رقیب ایجاد کند.

مشخصات فنی هواوی پی اسمارت اس

مشخصات فنی گوشی Huawei P Smart

 دوربین های سه گانه این موبایل در یک پنل به صورت عمودی و در عقب گوشی قرار گرفته است و سنسور اصلی 48 مگاپیکسل است. در جلو هم یک ناچ به فرم قطره برای جای گرفتن دوربین سلفی وجود دارد. در صورت انتشار اطلاعات درست، قدرت پردازش گوشی هوآوی پی اس با استفاده از چیپست کایرین 710 خواهد بود. هرچند هواوی می توانست از چیپست کایرین 810 هم در این گوشی استفاده کند. این تراشه قدرتمند در هواوی پی 40 لایت به کار گرفته شده بود. پیش بینی می شود این گوشی با محصول جدید شیائومی یعنی شائومی ردمی نوت 9 از لحاظ ویژگی های فنی به رقابت می پردازد. هرچند احتمال دارد با وجود ضعف های سخت افزاری این گوشی جایگاه مناسبی در بازار پیدا نکند.

هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی ارتقاء یافته این مدل نسبت به مدل های قبلی منتشر نشده است اما پیش بینی می شود این محصول میان رده هوآوی به خاطر رنگ و ظاهر جذابش متفاوت تر از هم رده هایش ظاهر شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مرضیه همتی

    می 19, 2020 در 11:46 ق.ظ

    رنگ سبز گوشی هوآوی پی اسمارت اس رنگ منحصر به فردی اصلا موبایل های هوآوی نسبت به قیمتشون کارایی خیلی خوبی دارند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار