Connect with us

اولین لپ تاپ ریلمی Enhanced Edition معرفی شد

منتشر شده

در

رونمایی از لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition

ریلمی اولین لپ تاپ خود را با مشخصات فنی پیشرفته با یک پردازنده سری H به بازار معرفی کرد، این سری از پردازنده به معماری Core نسل یازدهم اینتل فضای بیشتری ارائه می دهد و در نتیجه عملکرد بهتری خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم اصلی ترین نقطه ارتقا یافته در لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition پردازنده TDP با میزان برق مصرفی 35 وات تا 28 وات می باشد که نسبت به پردازنده نسل یازدهم Core i5-11320H اینتل قدرتمند تر است. همچنین این لپ تاپ ریلمی از فرکانس توربو تک هسته ای 4.5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند که سرعت عملکرد بالایی دارد.

این لپ تاپ ریلمی مجهز به یک باتری با ظرفیت 54 WHr می باشد که قادر به پخش 12 ساعت ویدیو با کیفیت 1080p می باشد. شارژ کردن باتری این لپ تاپ از طریق پورت USB-C انجام می شود و با آداپتور 65 واتی در عرض نیم ساعت از 0 درصد شارژ باتری به 50 درصد خواهد رسید.

باتری 54Wh لپ تاپ Realme Enhanced Edition

باتری 54Wh لپ تاپ Realme Enhanced Edition

فن های قدرتمند لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition

گرمای اضافی که در این لپ تاپ به وجود می آید توسط سیستم خنک کننده و دو فن بهبود یافته آن ارائه می شود و 32.7 درصد اتلاف گرما را نسبت به نسل های قبلی از بین می برد. در نتیجه مانع به وجود آمدن گرمایش در سیستم شما خواهد شد و در نتیجه در بیشتر شدن طول عمر لپ تاپ شما موثر خواهد بود.

پردازنده قدرتمند لپ تاپ ریلمی Book Enhanced Edition

لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition مجهز به یک پردازنده TDP می باشد که علاوه بر داشتن مصرف برق پایین از قدرت عملکرد بالایی نیز برخوردار می باشد. بخشی از آن را یک پردازنده گرافیکی Intel Xe با 96 واحد اجرایی 1.35 گیگاهرتز تشکیل داده است که انجام کارهای گرافیکی را به راحتی برای شما فراهم می آورد.

لپ تاپ ریلمی Book Enhanced Edition مجهز به 16 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4x می باشد که انجام کارها با سرعت بالا را برای شما فراهم می آورد. همچنین به یک درایور NVMe با ظرفیت 512 گیگابایت تجهیز شده است که ذخیره سازی فایل های مختلف بدون نگرانی برای پر شدن حافظه را به شما می دهد. ویندوز پشتیبانی شده در این لپ تاپ ویندوز 11 بوده که از قبل بر روی آن نصب شده است.

کیبورد و حسگر اثر انگشت لپ تاپ Realme Enhanced Edition

کیبورد و حسگر اثر انگشت لپ تاپ Realme Enhanced Edition

نمایشگر و بدنه لپ تاپ ریلمی Enhanced Edition

لپ تاپ Enhanced Edition با یک صفحه نمایشگر 14 اینچی با وضوح 2160 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 3:2 ساخته شده است و دارای پوشش 100 درصد sRGB بوده و از روشنایی حداکثر 400 نیت پشتیبانی می کند که استفاده از این لپ تاپ در روشنایی روز را برای شما فراهم می آورد.

یکی از پورت های Type-C این لپ تاپ ریلمی از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید آن را به نمایشگر ها و داک های خارجی متصل کنید. همچنین از پورت USB نسل دوم و جک هدفون 3.5 میلی متر پشتیبانی می کند که امکان اتصال هدفون را برای شما فراهم می آورد. همچنین مجهز به بلندگوهای استریو Harman با پشتیبانی از صدای فراگیر DTS می باشد.

پورت های لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition

پورت های لپ تاپ Realme Book Enhanced Edition

ساختار این لپ تاپ فلزی بوده و از ضخامت14.9 میلی متری با وزن 1.47 کیلوگرم پشتیبانی می کند. لپ تاپ Enhanced Edition که از آلیاژ آلومینیوم در ساخت آن استفاده شده است در دو رنگ سبز و خاکستری روانه بازار می گردد. در قسمت بالایی این لپ تاپ یک حسگر اثر انگشت قرار گرفته است که منجر به حفظ حریم خصوصی بیشتر در لپ تاپ شما می گردد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار