Connect with us

اولین گوشی تاشو اپل در راه است

منتشر شده

در

شواهدی مبنی بر ساخت گوشی تاشوی اپل

با ورود اکثر شرکت های تولید کننده گوشی تلفن همراه در عرصه تولید گوشی های تاشو، اپل هم از این عرصه دور نماند. برای کاربران و طرفداران گوشی های خاص، خبر تولید گوشی تاشوی اپل می تواند خیلی جذاب باشد. اولین گوشی تاشو که به بازار راه پیدا کرد گوشی گلکسی فولد از تولیدات شرکت سامسونگ بود که سال 2019 به بازار راه پیدا کرد. درکنار آن شرکت های مختلف چون هوآوی و ال جی هم طرح های اولیه از گوشی های تاشوی خود را ارائه داده اند که پیش بینی می شود تا سال آینده به بازار روانه خواهند شد.  هرچند از ابتدای ورود گوشی های منعطف و گوشی های تاشو به بازار حاشیه های زیادی در مورد کاربرد ضعیف یا مشکلات در مورد آنها وجود داشت اما هرگز به طور گسترده این حواشی به اثبات نرسیدند. از همین رو سامسونگ به تولید دو مدل دیگر گوشی تاشو به نام گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فیلیپ اقدام کرد. بعد از رونمایی این دو مدل موفقیت گوشی های تاشو سامسونگ به همه ثابت شد.

لیست قیمت آیفون

لیست قیمت گوشی اپل

شواهدی در خصوص ساخت گوشی تاشو اپل

از سال 2017 شایعات زیادی حول و حوش ساخت گوشی تاشو توسط اپل بر سر زبان ها افتاد. اما امسال و به تازگی این موضوع به قطعیت رسیده و مشخصو شده است که اپل به زودی گوشی تاشوی خود را به بازار روانه خواهد کرد. با وجود اینکه کمپانی اپل در مورد تغییر در ساختار و تغییرات ظاهری محصولاتش خیلی سختگیرانه عمل می کند باید دید گوشی تاشوی اپل شبیه به مدل های قبلی این شرکت خواهد بود یا ظاهری کاملا متفاوت از آیفون خواهد داشت. به گفته یکی از بزرگترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe که اسناد معتبری را در این زمینه ارائه می دهد، کمپانی اپل برای ساخت نمایشگر تاشو و منعطف با شرکت سامسونگ دیسپلی وارد بحث همکاری شده اند. ظاهرا قرار است به مدت یک سال به صورت انحصار شرکت سامسونگ دیسپلی برای اپل نمایشگر تاشو تولید کند. با توجه به گزارش ها و شایعاتی که در این زمینه وجود دارد به نظر می رسد اپل از مدت ها پیش برنامه  تولید گوشی تاشو را داشته است و حتی نمونه اولیه آن را نیز تولید و بر روی طراحی گسترده آن تمرکز کرده است. اما هنوز فرصت آن نشده است که اپل از اولین مدل گوشی تاشو خود رونمایی و آن را معرفی کند.

اولین گوشی هوشمند تاشوی اپل در راه است

ویژگی های در خصوص گوشی منعطف اپل

طبق روال اپل برای تولید محصولات جدید، این شرکت تا از عملکرد و ویژگی های فنی یک محصول به اطمینان کامل نرسد، این محصول را به صورت رسمی معرفی نخواهد کرد. در حال حاضر دو پتنت از اولین گوشی موبایل مدل تاشوی اپل منتشر شده است. این پتنت ها نشان میدهند که در طرح تاشو گوشی موبایل اپل هیچ لولایی دیده نمی شود و از دو نمایشگر جدا استفاده نمی کند. هر چند به نظر نمی رسد اپل از طرحی استفاده کند که احتمال شکست آن در برابر گوشی تاشوی سامسونگ زیاد باشد بنابراین باید منتظر ویژگی های فنی گوشی تاشوی اپل بمانیم.

ویژگی های گوشی هوشمند تاشوی اپل

علاوه بر این، اپل در رویدادی که در روزهای آتی برگزار خواهد کرد، یک سری از محصولات جدید خود مانند آیپد ایر، ساعت هوشمند اپل مدل اپل واچ 6، هوم پاد، ایرتگز و احتمالا مدل جدیدی از تلویزیون اپل را رونمایی خواهد کرد. پیش بینی می شود بعد از رویداد سپتامبر اپل، خبرهای بیشتری در مورد گوشی های تاشو اپل خواهیم شنید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. پدرام

    اکتبر 28, 2020 در 4:38 ب.ظ

    کلا بشدت با گوشی های تاشو مخالفم چون صرفا یه شوآف هستنو کاربرد ندارند بسیار سنگینن و زود خراب میشن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار