Connect with us

ایربادز وایرلس آنر مجیک دارای سه میکروفن فیلتر نویز

منتشر شده

در

ایربادز وایرلس آنر مجیک دارای سه میکروفن فیلتر نویز

یک هندزفری بلوتوث حرفه ای می تواند، در حین مکالمه نویز های موجود در محیط اطراف را به خوبی از بین ببرد؛ شرکت آنر که در تولید محصولات دیجیتال فعالیت زیادی دارد؛ به تازگی ایربادز جدیدی را رونمایی نمود، این محصول با رنگبندی زیبا و کارایی منحصر به فردی که نسبت به سایر ایربادهای بی سیم دارد، قطعا می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

ایربادز وایرلس آنر مجیک

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

کمپانی آنر با تولید ایربادز وایرلس Honor Magic توانست در جمعه تولیدکنندگان ایرباد حضور یابد، چرا که Honor Magic Earbuds اولین ایرباد شرکت آنر می باشد، قرار است به زودی در دسترس کاربران و علاقمندان قرار بگیرد. اگرچه هندزفری بلوتوث آنر مجیک از نظر ظاهری شبیه به هدفون بی سیم هوآوی فری باد است، اما طبق اعلام شرکت سازنده این محصول دارای کارایی کاملا متفاوت بوده و ویژگی های آن نیز به صورت منحصر به فرد طراحی شده است.

ویژگی ایربادز وایرلس آنر مجیک

ایربادز وایرلس آنر مجیک دارای استاندارد بلوتوث 5.0 بوده و از تکنولوژی A2DP 1.3 ،HFP 1.6 و AVRCP 1.5 پشتیبانی خواهد کرد، همچنین نویز کنسلینگ هیبریدی نیز قابلیت مشتری پسندی است که کمپانی آنر ایربادز Magic Earbuds را به آن بهره مند کرده است.

ویژگی جالب ایربادز وایرلس آنر مجیک برای کاربران:

وزن هر یک از ایربادزهای بی سیم آنر مجیک برابر با 5.4 گرم بوده و نیرورسانی به قطعات داخلی آن نیز بر عهده باتری 37 میلی ‌آمپر ساعت خواهد بود، که طبق اعلام کمپانی سازنده برای سه ساعت گوش دادن به موسیقی به صورت پیاپی کفایت می ‌کند، کیف 51 گرمی مجهز بودن به باتری 410 میلی ‌آمپر ساعت نیز می تواند Honor Magic Earbuds به عنوان یک شارژر همراه آنر مجیک را به سرعت شارژ کند؛ البته محل قرارگیری ایرباد دارای درگاه یو اس بی تایپ C می باشد که سبب می شود، شارژ 0 تا 100 درصد در کمتر از یک و نیم ساعت انجام شود.

ایربادز وایرلس آنر مجیک کوچک و حرفه ای

کمپانی Honor برای هر کدام از ایربادزهای Honor Magic سه میکروفن در نظر گرفته است، با وجود این سه میکروفن نویز کنسلینگ حین تماس‌ های صوتی فعال می شود و در حین مکالمه صدای کاربر فیلتر خواهد شد؛ یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اولین ایربادز آنر می توان به اتصال بسیار سریع به دستگاه ‌های دارای سیستم عامل EMUI 10 (نسخه سفارشی اندروید هوآوی مبتنی بر اندروید 10) اشاره کرد.

قیمت ایربادز وایرلس آنر مجیک

یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه هندزفری بلوتوث آنر مجیک به این صورت است، که اگر در حال گوش دادن به موسیقی ایربادز را از روی گوش خود بردارید، موزیک به صورت خودکار متوقف می شود و پس از قرارگیری مجدد در درون گوشتان ادامه موزیک برای شما پخش خواهد شد.

روی بدنه ایربادز وایرلس آنر مجیک نیز تاچ پدی برای کنترل پخش موسیقی قرار گرفته است، که در زمان اتصال از تمام گوشی موبایل های هوشمند پشتیبانی می کند. قیمت ایربادز وایرلس آنر مجیک در بازار گوشی موبایل برابر با 129 یورو خواهد بود و قرار است در رنگ سفید و آبی از ماه آوریل 2020 در دسترس کاربران قرار بگیرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار