Connect with us

ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t مجهز به 3 دستیار صوتی

منتشر شده

در

ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t مجهز به 3 دستیار صوتی

ایرباد های بی سیم شرکت جبرا جزء اولین هندزفری های وایرلس بازار آی تی محسوب می شوند، که با داشتن عملکردی کارآمد توانستند، تاکنون خریداران و طرفداران زیادی داشته باشند. این کمپانی فعال قدیمی به تازگی یکی دیگر از جدیدترین ایربادهای خود را با نام Elite 75t به علاقمندان معرفی نمود.

ایرباد وایرلس جبرا الیت 65t سال گذشته به لیست قیمت محصولات این شرکت افزوده شد، و توانست در مدت زمان کوتاهی فروش خوبی را برای کمپانی Jabra به ارمغان بیاورد، و همانند ایرپادهای اپل به عنوان محبوب ترین هندزفری وایرلس در بین خریداران شناخته شد.

ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t رونمایی شد

لیست قیمت هدست-هدفون

در حال حاضر شرکت Jabra همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA 2019 ایرباد الیت 75t را رونمایی نمود، که با داشتن ویژگی های جدید توانست نسبت به مدل 2018 نظر بسیاری از حاضرین را به خود جلب کند. البته اندازه هدفون Elite 75 نیز نسبت به الیت 65t جبرا 20 درصد کوچک تر شده است، به طوری که اندازه بدنه و قاب هدفون ها بسیار کوچک تر شده، که همین ویژگی برای بسیاری از خریداران خوشایند خواهد بود؛ چرا که باعث سهولت در استفاده آن خواهد شد.

قابلیت های جدید و کارآمد ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t :

یکی از ویژگی های ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t داشتن باتری قدرتمند است، که با وجود پورت یو اس بی تایپ C در کمترین زمان ممکن شارژ خواهد شد، بدین ترتیب عمر باتری آن با هر بار شارژ کامل برابر با 7/5 ساعت می باشد، که 50 درصد نسبت به عمر باتری الیت 65t افزایش داشته است. البته طبق اعلام شرکت سازنده درایورهای این هدفون همانند مدل های قبلی بوده و مثل آنها می تواند صدای با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد.

قابلیت ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t

قاب همراه ایرباد Elite 75t نیز قابلیت شارژ از طریق پورت USB-C را برای آنها فراهم می کند، که نسبت به پورت میکرو یو اس بی الیت 65t برای کاربران عملکرد بهتری خواهد داشت. البته طبق اعلام شرکت جبرا قاب شارژ وایرلس این محصول به زودی عرضه خواهد شد.

وجود 4 میکروفن برای کاهش نویز و بهبود کیفیت تماس های صوتی از ویژگی های مشتری پسند جدیدترین هندزفری وایرلس جبرا می باشد، که همانند مدل های قبلی واضح ترین صدای ممکن را به گوش کاربر خواهد رساند، البته پشتیبانی از بلوتوث 5 و دستیار های صوتی الکسا، گوگل اسیستنت و سیری از قابلیت های منحصر به فرد این ایرباد خواهد بود.

قابلیت ایرباد بی سیم جبرا الیت 75t

لازم به ذکر است وجود استاندارد IP55 در ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t باعث مقاوم بودن، این محصول در برابر آب و گرد و غبار خواهد شد. در حال حاضر طبق خبرهای منتشر شده قیمت ایرباد وایرلس جبرا الیت 75t برابر با 2000 دلار می باشد که قرار است در سه رنگ مشکی، سیلور و بژ در اواسط مهر ماه راهی بازار قطعات کامپیوتر شود.

ا دیدگاه

  1. محمد

    سپتامبر 15, 2019 در 10:18 ق.ظ

    واقعا هندزفری های جبرا از نظر کارایی فوق العاده ان پیشنهاد میکنم از محصولات این شرکت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار