Connect with us

ایرباد وایرلس سونی WF-1000XM3 رقیب بی نظیر ایرپاد اپل

منتشر شده

در

ایرباد وایرلس سونی wf-1000xm3 رقیب بی نظیر ایرپاد اپل

استقبال بی نظیر خریداران از هدفون Cancelling WF-1000XM3 کمپانی سونی را به این وا داشت که نسخه سوم این محصول را نیز روانه بازار آی تی نماید، این شرکت معروف و مشهور ژاپنی با در نظر گرفته قابلیت حذف نویز برای هدفون های خود، توانسته بازار و فروش خوبی را در بین رقبایی همچون سامسونگ، وان پلاس از آن خود نماید.

رونمایی ایرباد وایرلس سونی wf-1000xm3

لیست قیمت هدست-هدفون

نام جدیدترین ایرباد سونی مشابه با نسخه قبلی بوده و با اسم WF-1000XM3 در دسترس علاقمندان قرار خواهد کرد، با این تفاوت که این نسخه قدرتمند تر و دارای اندازه کوچک تری نسبت به مدل قبلی می باشد. یکی از ویژگی های مهم هدفون های بی سیم سونی قابلیت حذف نویز بسیار دقیق آنها است، که سبب شده در بازار قطعات کامپیوتر از محبوب بالایی برخوردار باشند.

ایرباد بی ‌سیم سونی WF-1000XM3 با ویژگی های حرفه ای:

جدیدترین ایرباد بی ‌سیم سونی نیز به قابلیت حذف نویز بهره مند بوده و همانند نسخه های قبلی می تواند عملکرد خوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در قسمت بیرونی هر کدام از گوشی‌ ها این ایرباد نیز، میکروفونی تعبیه شده است که دارای تراشه 24 بیتی مخصوص حذف نویز QN1e بوده، و به‌ صورت هوشمندانه می تواند سروصدا های محیطی و نویز را حذف نماید.

قابلیت ایرباد وایرلس سونی wf-1000xm3

لازم به ذکر است تراشه‌ موجود در جدیدترین ایرباد بی ‌سیم سونی WF-1000XM3 به‌ همراه قابلیت DSEE HX به کاربران این فرصت را می دهد که بتوانند به فایل ‌های صوتی فشرده‌‌ شده با کیفیت صدای عالی گوش بدهند؛ در اصل، فناوری Digital Sound Enhancement Engine امکان گوش ‌دادن به فایل ‌های Hi-Res ‌را برای آنها فراهم می نماید.

متاسفانه یکی از مشکلات عمده کاربران در استفاده با ایرباد، مربوط به اتصال آنها با گوشی موبایل، تبلت و یا سایر دستگاه ها می باشد، به طوری که گاهی اوقات لازم است ایرباد از طریق بلوتوث با دستگاه‌ های مورد نظر همگام‌ سازی شود، کمپانی اپل برای جلو گیری از این موضوع، ایرپاد های خود را به تراشه مخصوصی برای اتصال مستقیم به گجت ها بهره مند کرده است که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن ایرپاد را به دستگاه متصل نماید، از این رو کمپانی سونی نیز تقریبا چنین قابلیتی را برای ایرباد WF-1000XM3 در نظر گرفته است.

قیمت ایرباد وایرلس سونی wf-1000xm3

طبق ویژگی های اعلام شده طول عمر باتری جدیدترین ایرباد سونی WF-1000XM3 همانند سایر ایربادهای بازار قطعات کامپیوتر برابر با 6 ساعت خواهد بود، همچنین کیس این محصول به قابلیت شارژ بهره مند بوده که می‌ تواند ایرباد را بیش از سه مرتبه و برای مدت زمان 24 ساعت مجددا شارژ کند، البته تنها با 10 دقیقه شارژ سریع نیز می توانید تا 90 دقیقه از این هدفون استفاه نمائید.

یکی دیگر از قابلیت های ایرباد Cancelling WF-1000XM3 که در نسخه های قبلی نیز موجود است، حالت Quick Attention می باشد، بدین ترتیب با گذاشتن انگشت خود روی گوشی سمت چپ، حجم صدا به ‌صورت موقت کاهش می یابد، به طوری که به راحتی می توانید صدای محیط اطراف را گوش دهید. قیمت ایرباد سونی WF-1000XM3 در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 230 دلار خواهد بود، که قرار است به زودی در دو رنگ مشکی و نقره ای راهی بازار قطعات کامپیوتر شود.

ا دیدگاه

  1. رسول

    جولای 7, 2019 در 11:04 ق.ظ

    ایرباد سونی دیگه ای در حال حاضر تو بازار هست که مشابه ایرباد Cancelling WF-1000XM3 باشه؟ چطوری میشه به صورت اینترنتی از سایت آی تی بازار خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار