Connect with us

رویداد اپل 2020 با معرفی محصولات جدید این شرکت برگزار شد

منتشر شده

در

ایونت اپل با معرفی محصولات جدید برگزار شد

همانطور که برنامه ریزی شده بود ساعت 21.15 دقیقه به وقت ایران و در تاریخ 15 سپتامبر، مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل به صورت آنلاین برگزار شد. این مراسم با ارسال دعوتنامه های الکترونیکی از طرف اپل و دعوت به تماشای آنلاین این مراسم که در اپل پارک برگزار شد، صورت گرفت. همانطور که پیش بینی می شد آیفون جدیدی در این رویداد آنلاین معرفی نشد و اپل معرفی آیفون 12 و آیفون 12 پرو را به پاییز موکول کرده است. در ویدئوی پخش آنلاین مراسم که در سایت اپل قابل بازدید است، دو محصول جدید و خدماتی که از این محصولات به کاربران اپل عرضه می شود توسط مدیران ارشد اپل معرفی شدند.

لیست قیمت تبلت اپل

لیست قیمت آیپد

ساعت هوشمند جدید Apple Watch با سرویس های ویژه

شاید عده کمی از طرفداران اپل واچ به تمامی سرویس ها و برنامه هایی که از ریق اپل واچ در دسترس هستند، آگاهی کامل داشته باشند. هر چند اپل واچ سری 6 تفاوت عمده ای از لحاظ سخت افزاری با مدل های قبلی خود نکرده است اما پیشرفت هایی در این مدل صورت گرفته قابل تحسین هستند. از طریق چند برنامه که جزو خدمات اپل واچ جدید محسوب می شوند، خانواده ها می توانند برنامه هایی را به صورت همزمان بر روی اپل واچ خود و فرزندانشان نصب کنند که از طریق آن، تعیین موقعیت بچه ها وقتی از خانه خارج می شوند، اعلام رسیدن آن ها به مکان هایی که بر روی اپل واچشان تعریف شده، محدود کردن چت ها و مکالمات با یک سری از مخاطبان (مثلا اعضای خانواده) و اجرای برنامه های ورزشی همزمان یا ارسال نوتیفیکیشن برای یادآوری امکان پذیر خواهد بود. همچنین برنامه Apple Fitness Club که یک برنامه تخصصی برای ورزش کردن است به این مدل از ساعت هوشمند اپل اضافه شده که با تنظیم آن می توان برنامه ورزشی را به صورت ویدئوی آموزشی بر روی گوشی آیفون، تبلت آیفون یا آی تی وی مشاهده کرد و همزمان میزان کالری مصرفی متناسب با اجرای برنامه را بر روی اپل واچ اندازه گرفت. در اپل واچ جدید میزان بالا و پایین رفتن غیر نرمال ضربان قلب به کاربر آلارم داده می شود که مانع از بروز مشکلات سلامتی آنها گردد.

اپل واچ جدید و خدمات ویژه آن

آیپد ایر جدید اپل یک با کیبورد و قلم هوشمند

آیپد ایر جدید یک گجت کاملا کاربردی به نظر می رسد. با توجه به وضعیت موجود دنیا و شرایطی که در آن نیاز به  آموزش های آنلاین و برگزاری جلسات و دورکاری ها روز به روز بیشتر احساس می شود، یک تبلت کاربردی می تواند نیاز کاربر را به خیلی از این موارد برطرف کند. دوربین قابل قبول این تبلت اپل امکان برقراری تماس تصویری با کیفیت بالا را امکان پذیر کند. همچنین قلم هوشمند این آیپد ایر می توان طراحی ها و یادداشت های زیادی را با جذابیتی که نوشتن بر روی صفحه ای با گرافیک بالا ایجاد می کند برای کاربر امکان پذیر کند. آیپد ایر بدنه مقاومی دارد و در رنگ های زیبایی عرضه می شود.

آیپد ایر جدید اپل با قلم و کیبورد هوشمند

در این رویداد آنلاین اپل به یک سری از خدمات ویژه ای که اپل به صورت پولی برای کاربرانش فراهم کرده نیز اشاره شد که از جمله آن دسترسی به یک فضای کلودی با حجم بالا اشاره کرد. همچنین نرم افزارهای ورزشی، دسترسی به دنیای بی کران موزیک ها، دسترسی به تعداد قابل توجهی فیلم و سریال کلاسیک و به روز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که به صورت اکانت انفرادی یا خانوادگی قابل خریداری هستند. به زودی در خصوص محصولات و خدمات جدید اپل اطلاعات بیشتری در سایت آی تی بازار منتشر خواهد شد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مرتضی

    سپتامبر 23, 2020 در 3:27 ب.ظ

    اپل واچاش چقدر خوشگله خدایییی، فکر کنم خیلی گرون باشه، چقدرم امکانات اضافه شده، کنترل بچه ها 😂😂، تماس هاشون

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار