Connect with us

بازدید مجازی و رایگان معروف ترین موزه های جهان

منتشر شده

در

بازدید مجازی از موزه های معروف جهان به صورت رایگان

شاید شماهم از آن دسته افرادی باشید که علاقه مند به هنر هستید و آرزوی دیدن لبخند مونا لیزا در موزه لوور را دارید یا شخصی هستید که به تکامل ایستگاه فضایی و هویت آدم های فضایی علاقه مند هستید و می خواهید از موزه هوا و فضای ناسا دیدن کنید اما شاید بستر مناسبی برای بازدید از این موزه ها را به صورت حضوری ندارید. نگران نباشید، با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت دوربین های 360 درجه، اکثر موزه های برجسته دنیا این امکان را برای شما فراهم کرده اند که با استفاده از رایانه شخصی و گوشی موبایل به صورت رایگان از این موزه ها دیدن کنید.

موزه بریتانیا لندن

موزه بریتانیا دارای یکی از بزرگ ترین موزهای آنلاین در جهان است. این وب سایت به شما امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از آثار را فراهم می کند و می توانید با بیش از 8 میلیون آثار هنری و تاریخی آشنا شوید. «تور مجازی موزه بریتانیا»

موزه بریتانیا - لندن
موزه بریتانیا – لندن

موزه واتیکان رم

موزه های واتیکان جزء شلوغ ترین موزه های اروپا محسوب می شود که باعث می شود توریست ها ساعت ها در صف تهیه بلیت به ایستند اما با استفاده از موزه مجازی می توانند در هر ساعت از شبانه روز به این موزه های عظیم دسترسی داشته باشند. مجموعه ای از مجسمه های کلاسیک که توسط پاپ ها در طول قرن نگهداری شده اند در موزه واتیکان موجود است. «تور مجازی موزه واتیکان»

موزه واتیکان - رم
موزه واتیکان – رم

موزه ناسا ویرجینیا

اگر علاقه مند به نجوم هستید، بدون شک بازدید از شرکت های هوا و فضا مانند ناسا برای شما یک آرزوی بزرگ خواهد بود اما دسترسی به این شرکت به این راحتی ها که فکر می کنید نیست. ناسا برای شما یک صفحه طراحی کرده است که می توانید به صورت آنلاین از دستاوردها و پروژه های این شرکت دیدن کنید. با مشاهده هر بخش از این موزه می توانید توضیحات را به صورت متن و ویدیو تماشا کنید. «تور مجازی موزه ناسا»

موزه ناسا - ویرجینیا
موزه ناسا – ویرجینیا

موزه گوگنهایم بیلبائو

موزه گوگنهایم به عنوان یکی از معروف ترین و منحصر به فردترین موزهای جهان شناخته می شود. این موزه به دلیل ظاهر خاص و زیبا به شهرت جهانی رسیده است. این موزه علاوه بر بازدید حضوری، تورهای رایگان مجازی هم برگزار می کند تا به توانید مجموعه ای از نقاشی ها و مجسمه های اروپایی و آمریکایی پس از جنگ جهانی را مشاهده کنید. «تور مجازی موزه گوگنهایم»

موزه گوگنهایم - بیلبائو
موزه گوگنهایم – بیلبائو

موزه رایکز آمستردام

وب سایت موزه رایکز برای علاقه مندان به هنر، 80 گالری را موجود کرده تا از زیبایی های هنر لذت ببرند. هنگام ورود به این سایت با انتخاب «نماد آدمک» می توانید تور مجازی از موزه رایکز را آغاز کنید تا از آثار استادان برجسته هلندی مانند ورمیر، رامبراند و دیگر هنرمندان لذت ببرید. «تور مجازی موزه رایکز»

موزه رایکز - آمستردام
موزه رایکز – آمستردام

موزه لوور پاریس

این موزه دسترسی آنلاین و رایگان به آثار مهم خود را فراهم کرده است. از آثار مهمی که می توانید به صورت آنلاین مشاهده کنید آثار میکل آنژ و آثار باستانی معروف مصر می باشد. از ویژگی های مهم این موزه آنلاین می توانیم به تور مجازی 360 درجه آن اشاره کنیم و با استفاده از این تور می توانید با کلیک بر روی هر یک آثار مشخصات کامل آن را مشاهده کنید. «تور مجازی موزه لوور»

موزه لوور - پاریس
موزه لوور – پاریس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار