کنسول بازی

بازی Fallen Order جدید دارای افکت های تصویری گیمر پسند

یک بازی جدید از سری بازی های جنگ ستارگان (Star Wars) به زودی معرفی خواهد شد که نام آن Fallen Order می باشد، در این بازی شما می توانید شمشیر های نورانی خود را در دست بگیرید و آماده بازی باشید؛ با توجه به نمایش ویدیوئی و پخش تریلر بازی Fallen Order در مراسم E3 2019، اولین جزئیات بازی شامل اطلاعاتی در رابطه با گیم پلی و تاریخ عرضه آن منتشر شده است.

نسخه جدید از سری بازی های جنگ ستارگان توسط استودیو بازی سازی Respawn Entertainment در حال طراحی، توسعه و ساخت است؛ هم اکنون این استودیو بازی هایی نظیر Apex Legends و Titanfall را در کارنامه بازی سازی خود به همراه دارد.

سری جدید باری fallen order

لیست قیمت بازی پلی استیشن

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order اولین بار در مراسم E3 2018 معرفی شد اما هیچ ویدیو، تریلر و اطلاعاتی از این بازی در آن زمان پخش و منتشر نشده بود، تا اینکه اوایل سال 2019 در یک مراسم ویژه که در شهر شیکاگو آمریکا برگذار شد، قبل از اینکه استودیو بازی سازی EA در مراسم E3 2019 به صورت کامل بازی را پوشش دهد، نگاه اجمالی به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شده بود.

اکران فیلم و انتشار بازی جنگ ستارگان در کریسمس 2019 :

در حالی که تریلر معرفی رسمی بازی Fallen Order در مراسم شیکاگو یک نگاه اجمالی به داستان بازی بود، به نظر می رسید جذابیت کافی را برای طرفداران و علاقمندان سری Star Wars به ارمغان نیاورد اما در مراسم E3 2019 نگاه دقیق تر و کامل تر به بازی شد.

بازی جنگ ستارگان

استودیو بازی سازی EA در حال حاضر اعلام کرده است که نسخه جدید از سری بازی های جنگ ستارگان (Star Wars Jedi: Fallen Order ) در تاریخ 15 نوامبر 2019 به بازار کنسول بازی عرضه خواهد کرد؛ یک ماه بعد از عرضه رسمی آن نیز جدیدترین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان با عنوان Star Wars Episode IX: Rise of Skywalker به کارگردانی جی جی آبراهامز بر روی پرده سینماهای جهان خواهد آمد.

بازی جدید fallen order رونمایی شد

علاقمندان و طرفداران بازی های جنگ ستارگان اگر قبل از لانچ و عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نسخه Delux بازی را پیش خرید کنند دو رنگ انحصاری برای شمشیرهای نورانی کاراکترهای بازی، یک سلاح منحصر به فرد، Skin و پوسته های اضافی برای خلبان و کشتی فضایی دریافت خواهند کرد. استودیوهای بازسازی EA و Respawn همچنین اعلام کرده اند که نسخه Delux بازی شامل یک دیجیتال آرت بوک و شماری از ویدیوهایی از پشت صحنه و مراحل ساخت بازی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا