Connect with us

بهترین دوربین عکاسی هایی که افراد مبتدی می توانند بخرند

منتشر شده

در

بهترین دوربین عکاسی هایی که افراد مبتدی می توانند بخرند

بهترین دوربین عکاسی برای علاقه مندان به هنر عکاسی علاوه بر قیمت مناسب باید قابلیت های پیشرفته ای نیز داشته باشد. همچنین اولین دوربین یک فرد مبتدی باید شرایط توسعه و بهبود با استفاده از لنزها و تجهیزات جانبی مختلف را نیز دارا باشد، به طوری که این تجهیزات در یک دوربین حرفه ای نیز قابل استفاده باشد؛ تا کاربر هزینه اضافی برای خرید مجدد تجهیزات صرف نکند. در ادامه تعدادی از بهترین دوربین عکاسی های مناسب افراد تازه کار که قصد یادگیری عکاسی را دارند معرفی شده است.

دوربین عکاسی نیکون Z6 :

دوربین عکسبرداری Nikon Z6 که گران ترین دوربین در بازار دوربین محسوب می شود، نسبت به بقیه دوربین ها توانمندی بیشتری داشته و موقعیت بیشتری برای توسعه فراهم می آورد. این دوربین یک دوربین فول فریم است، به این معنی که سنسور تصویربرداری با یک فیلم 35 میلی متری هم اندازه است و توانایی فیلمبرداری آن نیز به اندازه قابلیت های عکسبرداری آن خواهد بود. انتخاب Nikon که یکی از برندهای برتر دوربین های عکسبرداری است برای سرمایه گذاری ایده خوبی می باشد؛ همچنین لنزهای دوربین های سری Z بسیار دقیق بوده و شما با استفاده از یک آداپتور ساده قادر به عکسبرداری با لنزهای F-Mount DSLR خواهید بود.

دوربین عکاسی نیکون z6 گران و حرفه ای

سنسور 24 مگاپیکسلی دوربین عکاسی نیکون Z6 در همه شرایط به صورت حرفه ای عمل خواهد کرد، و توانایی عکاسی در نور بسیار کم را برای شما فراهم می کند. پایدارساز داخل دوربین تصاویر دقیق با هر لنزی را در سرعت های پایین شاتر تضمین می نماید. طراحی این مدل با وجود ظاهر کوچک تر، با داشتن گریپ بسیار ارگونومیک و ظاهر صفحه کلید خود یادآور دوربین های سری Nikon DSLR می باشد. این دوربین برای تمام عکاسان مبتدی و حرفه ای انتخاب فوق العاده می باشد.

دوربین سونی A6500 :

دوربین های فول فریم اگرچه عملکرد بسیار خوبی دارند، اما قیمت بالای آنها مناسب برای تازه کارها نمی باشد؛ دوربین های کراپ سنسور نیز با قیمت های ارزان تری عرضه می شوند، در حالی که کنترل، انتخاب لنز، و حتی تا اندازه زیادی کیفیت تصاویر در آنها از بین نرفته است. دوربین عکاسی Sony A6500 یکی از بهترین دوربین های کراپ سنسور محسوب می شود، و نقطه شروع خوبی برای عکسبردارانی است که در نهایت قصد ارتقا به دوربین های فول فریم سونی را دارند. دوربین A6500 سونی با لنزهای APS-C و همچنین لنزهای فول فریم ساخت سونی نیز سازگار خواهد بود.

دوربین سونی a6500 مناسب عکاسان مبتدی

دوربین A6500 سونی از یک حسگر 24 مگاپیکسلی استفاده می کند که تصاویری با کیفیت خوب در ازای قیمت مناسب به ثبت می رساند. عملکرد بی نظیر این دوربین عکاسی سونی آن را به یک ابزار همه کاره بدل کرده است، که قادر به ثبت 11 فریم در ثانیه می باشد و از پایدارساز داخلی 5 محوره بهره می برد. فوکوس خودکار این مدل نیز بسیار عالی است و به یک مود فیلمبرداری 4K نیز مجهز شده است.

دوربین عکسبرداری فوجی فیلم X-T30 :

دوربین Fujifilm X-T30 دقیقا همان چیزی است که یک دوربین مقرون به صرفه باید باشد؛ بهترین قطعات دوربین 1500 دلاری X-T3 را حفظ کرده تا به قیمتی زیر 1000 دلار برسد.

دوربین عکسبرداری فوجی فیلم x-t30 رونمایی شد

دوربین X-T30 از سنسور، پردازنده و سیستم فوکوس خودکار سریع X-T3 بهره می برد که به معنی کیفیت و عملکرد عالی آن می باشد؛ همچنین این دوربین عکاسی فوجی فیلم قادر به ضبط فیلم 4K و تصویربرداری پیوسته 8fps خواهد بود.

دوربین عکاسی کانن EOS RP :

دوربین عکاسی کانن ارزان ترین دوربین فول فریم در بازار دوربین است، و به یک سنسور 26.2 مگاپیکسلی مجهز می باشد که خروجی های JPEG فوق العاده ای ثبت می نماید، ولی تصاویر RAW نسبت به فول فریم ها ضعیف تر خواهد بود.

دوربین عکاسی کانن eos rp ارزان ترین دوربین فول فریم

دوربین EOS RP کانن با بهره گیری از Dual Pixel Autofocus، حتی در شرایط کم نور بسیار سریع روی هدف فوکوس می کند. از نکات منفی اینکه هیچ پایدارساز داخلی ندارد و سرعت تصویربرداری 5fps اعلام شده است.

دوربین D5600 نیکون :

این دوربین یک DSLR مناسب برای تازه کارها است که با قیمتی حدود 600 دلار قابل خرید می باشد. سنسور کراپ APS-C 24 مگاپیکسلی آن تصاویر خوبی ثبت می کند و مشابه سنسورهای APS-C گران تر Sony و Fujifilm که پیش از این معرفی شدند می باشد.

قابلیت دوربین عکاسی d5600 نیکون

فوکوس خودکار خوبی دارد، اما در مود نمایش زنده نیز بسیار کند عمل می کند بدین ترتیب انتخاب مناسبی برای فیلمبرداری نیست.

ا دیدگاه

  1. معصومه سرمست

    آوریل 23, 2019 در 9:56 ق.ظ

    قیمت دوربین عکاسی های معرفی شده کی اعلام میشه کاش قیمتشون رو تو متن خبر قرار می دادین.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار