موبایل

بهترین گوشی های سال 2022

حالا که وارد سال 2023 شده ایم، بهتر است نگاهی به تلفن های همراه برتر سال قبل بیندازیم. در این مقاله سعی داریم بهترین گوشی های پرچم دار را در کنار بهترین گوشی های تلفن همراه از نظر دوربین، کیفیت و غیره معرفی کنیم تا بر طبق سلایق و هزینه ای که مد نظر دارید، بتوانید یک گوشی خوب باب سلیقه تان را تهیه کنید.

بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار 2022

منظور از تلفن همراه پرچمدار، تلفن همراهی است که دارای بهترین ویژگی ها باشد و اغلب دارای بالاترین قیمت در مقایسه با دیگر دستگاه های همان شرکت است. برای مثال آیفون 14 را میتوان گوشی هوشمند پرچمدار اپل نامید، زیرا کیفیت بالاتری نسبت به مدل های دیگر آیفون دارد.

انتخاب گوشی پرچمدار ما، Galaxy Z Fold4 است که بهترین انتخاب فعلی ما میباشد. این گوشی در میان گوشی های هوشمند دیگر در حال حاضر دارای فاکتورهای شگفت انگیز و ظاهری منحصر به فرد است. مطمئناً گوشی های تاشوی دیگری هم موجود است، اما گوشی موبایل Galaxy Z Fold4 تنها موردی است که علاوه بر درصد موجودی بیشتر، مملو از ویژگی ها است.

گوشی موبایل Galaxy Z Fold4
گوشی موبایل Galaxy Z Fold4

نمایشگرهایش تقریباً دو برابر روشن تر از رقبای تاشوی دیگرش هستند. عمر باتری نسبت به گوشی های تاشوی دیگر بیشتر است. سیستم دوربین یک گام مهم به سمت پیشرفت در بخش دوربین برداشته است که نرم افزاری غنی از ویژگی هایی با عملکرد های بینظیر دارد. اگر علاقه مند به قلم باشید، از قلم S پشتیبانی می‌کند و میتواند در اصل مثل یک تبلت تاشو در نظر گرفته شود که از رقبای دیگرش جلوتر است. ترکیب اندروید جدید برای نمایشگرهای بزرگ و افزونه های اختصاصی در کنار پشتیبانی از قلم بی رقیب است. عمر باتری و بلندگوهای همه جانبه نیز میتوانند از ویژگی های اصلی این گوشی به حساب بروند و آن را پرچمدار تلفن های همراه هوشمند فعلی کنند.

شیائومی Poco F4 GT گوشی پرچمدار کشنده

گوشی پرچمدار کشنده به سری تلفن همراهی میگویند که در مقایسه با برندهای دیگر تک و بینظیر باشد. گوشی موبایل Xiaomi Poco F4 GT با شیشه ی دوتایی، فریم آلمینیومی و طراحی دارای رتبه IP53 یکی از بهترین گوشی ها در میان برندهای مختلف به حساب می آید. این تلفن همراه با شارژ سریع، دوربین سه گانه قابل اعتماد توانسته جای خوبی در میان برندها باز کند. اما باید در نظر گرفت که عمر باتری اش کم است و ضد آب نیست.

گوشی موبایل Xiaomi Poco F4 GT
گوشی موبایل Xiaomi Poco F4 GT

تلفن همراه Poco F3 یکی از ارزانترین ها در میان گوشی های نسل خودش در بازار محسوب میشود، اما این تنها ویژگی عالی آن نیست. چهار بلندگوی استریو و یک سیستم دوربین سه گانه قابل اعتماد دارد. درست مثل گوشی های نسل قبل خودش، یک صفحه نمایش AMOLED فوق العاده خوب با رنگ های 1B دارد. البته بهترین بخش این گوشی قیمتش است که با قیمت حدود 550 یورو یکی از ارزان ترین پرچمداران سال 2022 میشود.

بهترین دوربین گوشی های پرچمدار در S22 Ultra

برای افرادی که دوربین مهم ترین بخش گوشی تلفن همراه محسوب میشود، گوشی موبایل Galaxy S22 Ultra بهترین گزینه است. این تلفن همراه با سیستم دوربین همه کاره با دوربین زوم و دوربین Ultrawide با کیفیت عکس درجه یک و قابلیت سلفی عالی یکی از بهترین ها است. دوربین فیلمبرداری همه جانبه با تثبیت کننده کیفیت بالا یکی بهترین OLEDها را دارد. دوربین اصلی حسگر بزرگ با فوکوس خودکار فوق عریض و نه یک بلکه دو تله فوتو از بهترین دوربین ها به حساب میرود.

گوشی موبایل Galaxy S22 Ultra
گوشی موبایل Galaxy S22 Ultra

سنسور 108 مگاپیکسلی Nonacell دوربین اصلی، پیکسل های 9 به 1 را ذخیره میکند و محدوده دینامیکی وسیعی را در نور خوب و در شب ایجاد میکند. تصویرگر با رزولوشن بالا امکان ضبط ویدیوی 8k را نیز فراهم میکند. بخش فوکوس و بزرگنمایی آن آنچنان بدک نیست. فوکوس خودکار به تصویر بهتر با کیفیت عالی کمک میکند. دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی شاید بهترین در بین گوشی های تلفن همراه باشد. در نهایت میشود گفت که Galaxy S22 Ultra یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار است.

موبایل ROG Phone 6 بهترین گوشی گیمینگ

تلفن های همراه به تدریج جایگزین بسیاری از کنسول های بازی بزرگ و جاگیر شده اند. باید اعتراف کرد که هیچ تلفن همراهی به گرد پای ایسوس در زمینه گیمینگ نمیرسد. گوشی ROG Phone 6/6 Pro هنوز هم برترین تلفن همراه در زمینه ی بازی های موبایلی است. نسبت به مدل سال گذشته تکراری است و چیز جدیدی ندارد، اما ویژگی های خوبش را حفظ کرده.

گوشی موبایل گیمینگ ROG Phone 6/6 Pro
گوشی موبایل گیمینگ ROG Phone 6/6 Pro

برخی از ویژگی های برجسته ی ROG Phone 6 شامل یکی از بهترین نمایشگرهای 10 بیتی، بلندگوهای متقارن استریو با درایورهای اختصاصی، قابلیت لمس باورنکردنی، کنترل های لمسی خازنی، دو باتری مجموعاً 6000 میلی آمپری با سرعت شارژ سریع و استاندارد PD، اتصال سیمی از طریق پورت جانبی تایپ سی و پشتیبانی از هارد اکسترنال میباشد.

گوشی GT Neo 3T بهترین گوشی با عمر باتری بالا

شارژ سریع حتی در گوشی های هوشمند مقرون به صرفه تر هم دیگر در دسترس است. برای همین برخی برندها عمر باتری را در اولویت قرار داده اند. مثل گوشی Realme GT Neo 3T که یک گوشی هوشمند قدرتمند و قابل اعتماد در زمینه عملکرد عمر باتری است. این گوشی دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که تجربه بازی یا کارهای دیگر را با یک بار شارژ فراهم میکند. بعد از کسری باتری میتوان آن را با شارژر 80 واتی به سرعت شارژ کرد.

گوشی موبایل Realme GT Neo 3T
گوشی موبایل Realme GT Neo 3T

آیفون 13 مینی خوش دست ترین گوشی 2022

با اینکه آیفون 14 مینی وجود ندارد، ولی احتمالاً به عنوان آیفون SE بعدی معرفی میشود. فعلاً آیفون 13 مینی اپل کم حجم ترین و در عین حال پرچمدار تلفن های همراهی است که میتوانید خریداری کنید. این نسخه ی کوچکتر آیفون 13 است و چیزی از دست نداده است. نسبت به آیفون 12 مینی، ظرفیت باتری بیشتری دارد و بریدگی صفحه نمایش کوچک تر و فضای ذخیره سازی پایه دوبرابر است.

آیفون 13 مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی OLED با رزولوشن 1080p و تراشه قدرتمند Apple A15 با اتصال 5G است. بلندگوهای استری بلندتر و عمر باتری بهبود یافته است. آیفون 13 مینی یکی از بادوامترین تلفن ها تا امروز است، زیرا دارای همان محافظ سرامیکی ضد آب مدل های استاندارد و پرو است.

گوشی موبایل آیفون 13 مینی
گوشی موبایل آیفون 13 مینی

گلکسی A52 بهترین گوشی هوشمند میان رده

گوشی های میان رده معمولاً بهترین توازن قیمت و عملکرد را دارند و دارای ویژگی های سطح بالا و دوربین های قدرتمند هستند، اما گاهی اوقات قیمتی معادل نصف قیمت پرچمداران برتر یا حتی کمتر از آن دارند. در اینجا یکی از بهترین گوشی های میان رده را بر اساس قیمت رده بندی کرده ایم.

قیمت مدل جدید Galaxy A53 باعث شده است که آن را از این لیست کنار بزنیم و به همان گوشی موبایل Galaxy A52 با قیمت بهتر بسنده کنیم. این گوشی تعادلی بین ویژگی های برتر و قیمت جذاب دارد. دارای یک نمایشگر عالی 6.5 اینچی Super AMOLED است و همچنین یک دوربین بسیار قابل اعتماد دارد. در نهایت این گلکسی دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و طراحی و پنل پشتی ماتش آن را جذاب کرده است، حتی اگر پلاستیکی باشد.

گوشی سامسونگ Galaxy A52

موبایل Moto G22 بهترین گوشی هوشمند برای شروع

گوشی Moto G22 انتخاب برتر برای شروع است، چون بیشترین ویژگی ها را با قیمتی حدود 149 یورو دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش LCD 90 هرتزی، دوربین همه کاره و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. با اندروید 12 ارائه میشود و کارت SD میکرو هم میخورد. رزولوشن پایین صفحه به مرور راحت‌تر نیز کمک میکند.

آیفون 14 پرو مکس بهترین گوشی آمریکا

آیفون 14 پرو مکس بهترین آیفون اپل در سال 2022 است و بهترین تلفن همراهی است که میشود در آمریکا خرید. این گوشی دارای صفحه نمایش پروموشن 230 هرتزی با ارتقای دوربین با سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دوربین اولتراواید است که فوکوس خودکار هم دارد. مقاومت شگفت انگیزی در برابر گرد و غبار و آب دارد و عملکردی بینظیر دارد که صد البته همه اینها برای یک گوشی پرو صدق میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا