Connect with us

بهینه سازی مصرف انرژی در کنسول بازی ایکس باکس

منتشر شده

در

به روز رسانی مصرف انرژی کنسول مایکروسافت

مایکروسافت در حال به روز رسانی ایکس باکس است و قرار است به زودی تفاوت مصرف انرژی را در آن نشان بدهد و علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مزایای زیادی برای کاربر نیز خواهد داشت که در ادامه به طور کامل تری نسبت به بررسی ویژگی های آپدیت شده آن خواهیم پرداخت.

به روز رسانی مصرف انرژی کنسول مایکروسافت

مایکروسافت صفحه مصرف انرژی ایکس باکس را به روز می کند. به لطف این ویژگی جدید، کنسول های ایکس‌باکس به بازیکنان اجازه میدهند تا به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشند تا بفهمند آیا صرفه جویی در مصرف انرژی ارزش از دست دادن راحتی را دارد یا خیر. قدرتی که کنسول ایکس باکس استفاده خواهد کرد اکنون بسته به هر حالت نشان داده میشود، و این به بازیکنان اجازه میدهد تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد اینکه آیا این راحتی ارزش مبلغ اضافی در قبض برق خود را دارد یا خیر، بگیرند.

به روز رسانی مصرف انرژی کنسول مایکروسافت
به روز رسانی مصرف انرژی کنسول مایکروسافت

عارضه جانبی کنسول بازی مایکروسافت

عارضه جانبی محیطی بالقوه خطرناک ایکس باکس سری ایکس که به عنوان ویژگی «روشن‌شدن فوری» شناخته می شود، توسط دانشمندان آب و هوا به دلیل استفاده از انرژی به اندازه یک نیروگاه زغال سنگ مورد انتقاد قرار گرفت. اگر تنها دو کاربر از هر سه کاربر ایکس باکس خود را در حالت آماده به کار نگه دارند، تنها در ایالات متحده، حدود پانصد میلیون دلار هزینه دارد. خوشبختانه، به روز رسانی جدید مایکروسافت برای ایکس باکس سری ایکس و اس به بازیکنان امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد مصرف برق ایکس باکس را میدهد که میتواند به کاهش نگرانی های محیطی کمک کند.

عارضه جانبی کنسول بازی مایکروسافت
عارضه جانبی کنسول بازی مایکروسافت

مزیت به روز رسانی مصرف انرژی مایکروسافت

ایکس باکس به روزرسانی های سیستم را به طور مکرر انجام میدهد و به روز رسانی جدید این کنسول بازی مایکروسافت چیزی است که نه تنها گیمرها میتوانند از آن پشتیبانی کنند، بلکه آنهایی که نگران محیط زیست یا فقط قبض برق خود هستند نیز راضی میشوند. تام وارن در توییتر خود نوشت که به‌روزرسانی ایکس باکس شامل یک صفحه مصرف انرژی است که نشان می‌دهد «صرفه‌جویی در انرژی» و «Standby» به «خاموش کردن» و «خواب» تغییر کرده‌اند تا درک بهتری از حالت های واقعی کنسول را ارائه دهد.

مزیت به روز رسانی مصرف انرژی مایکروسافت
مزیت به روز رسانی مصرف انرژی مایکروسافت

به روز رسانی صرفه جویی در مصرف انرژی ابتدا برای آنهایی که سهمی در برنامه Xbox Insider دارند منتشر می‌شود، اما گمان می‌رود در آینده نزدیک برای بقیه مردم نیز منتشر شود. طبق گفتهPureXbox ، حالت «خاموش کردن» بیست و شش برابر انرژی کمتری نسبت به حالت «Standby» مصرف می کند، که این به روز رسانی باید این تحلیل قدرت را بیشتر روشن کند.

دسته بازی ایکس باکس
دسته بازی ایکس باکس

مصرف انرژی برای تمامی کنسول ها

علاوه بر این، کنسول های بازی مایکروسافت تنها کنسول هایی نیستند که حالت استراحت دارند، اگرچه  گزارش شده است که ویژگی حالت استراحت PS5 دارای مشکلاتی است که ممکن است به بازیکنان انگیزه بیشتری برای عدم استفاده از آن داده باشد. با این حال، نگرانی‌های مربوط به این ویژگی‌ها مربوط به کنسول های هر دو شرکت مایکروسافت و سونی است. مایکروسافت با این به روز رسانی نشان داد به دنبال بهبود کیفیت زندگی بیشتر است. به لطف به روز رسانی، کاربران بهتر می توانند تصمیم بگیرند که محیط زیست ارزش بیشتری برایشان دارد، یا کیفیت بازی.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار