Connect with us

تبلت تاشو کامپال با ظاهری منحصر به فرد و متفاوت

منتشر شده

در

تبلت تاشو کامپال با ظاهری منحصر به فرد و متفاوت

بسیاری از شرکت های تولیدکننده محصولات دیجیتال همچون تبلت و گوشی موبایل سعی بر این دارند، آنها را به صورت تاشونده طراحی و تولید کنند، تا کاربران بتواند در مکان های شلوغ نیز راحت تر از آنها استفاده کنند؛ اخیرا دو شرکت مایکروسافت و لنوو تبلت هایی با نام سرفیس نئو و لنوو تینک ‌پد ایکس 1 را معرفی کردند، که با داشتن صفحه نمایش تاشو توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

تبلت تاشو کامپال رونمایی شد

لیست قیمت تبلت

هم اکنون طبق خبرهای منتشر شده از وب سایت AnandTech، شرکت تایوانی Compal که یکی از تولیدکنندگان بزرگ لپ تاپ است، تصمیم دارد جدیدترین تبلت خود را به صورت تاشونده راهی بازار تبلت نماید، این تبلت جدید کامپال از نظر ظاهری همانند تبلت لنوو تینک پد ایکس 1 خواهد بود و به عنوان رقیب آن در بازار تبلت به فروش می رسد.

ویژگی تبلت تاشو لنوو تینک پد ایکس 1

با توجه به اطلاعات اعلام شده از تبلت کامپال در وب سایت AnandTech این محصول مجهز به صفحه نمایش 13 اینچی و دو اسپکیر شده است، که می تواند نسبت به سایر تبلت های بازار تبلت صدا را با کیفیت بالایی پخش کند، همچنین وجود دو پورت یو اس بی تایپ سی نیز سبب می شود فایل ها را با سرعت بالایی جابه جا کنید.

مزایای نمایشگر تاشونده جدیدترین تبلت کامپال اعلام شد:

نمایشگر اولد تاشو و لولای مسطح جدیدترین تبلت کامپال سبب می شود کاربر بتواند آن را به راحتی از وسط تا کند؛ با تا کردن تبلت، شما می ‌توانید از آن به عنوان یک لپ تاپ نیز استفاده نمائید؛ صفحه نمایش پایینی تبلت نیز به صورت یک صفحه کلید مجازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ قسمت بیرونی و پایین این تبلت نیز از جنس چرم خواهد بود.

تبلت تاشو لنوو تینک پد ایکس 1

کمپانی کامپال هنوز مشخصات فنی کامل و یا زمان شروع تولید جدیدترین تبلت خود را اعلام نکرده است، اما شرکت لنوو اعلام کرد: تصمیم دارد تبلت تاشو تینک‌ پد ایکس 1 را اواسط سال 2020 راهی بازار آی تی نماید. بدین ترتیب شرکت Lenovo می تواند یکی از اولین تولیدکنندگان تبلت تاشو محسوب شود. البته در حال حاضر تنوع لپ تاپ های لنوو نیز در بازار لپ تاپ خاورمیانه به قدری است، که به عنوان برترین تولیدکننده لپ تاپ شناخته شده است و توانسته رقیبی برای برندهای ایسوس، ایسر و دل بشمار رود.

لیست قیمت تبلت لنوو

ا دیدگاه

  1. علی

    فوریه 24, 2020 در 10:42 ق.ظ

    گوشی هوشمندهای جدید واقعا با اندازه های بزرگی که دارند تو جاهای عمومی نمیشه ازشون استفاده کرد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار