Connect with us

ترفندهای بازی محبوب PUBG برای تازه کارها

منتشر شده

در

نکته ها و فنون بازی پاب جی برای تازه کارها

یادگیری ترفندهای بازی PUBG می تواند به شما برای رسیدن به لذت برنده شدن کمک کند. بازی PUBG یا همان Player Unknown’s Battlegrounds یکی از محبوبترین بازی های حال حاضر در دنیاست که در سبک بتل رویال طرفداران زیادی از بازی کننده های مبتدی تا گیمرهای حرفه ای دارد. اولین بار این بازی در سال 2017 برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان به بازار آمد اما از سال 2018 به بعد نسخه موبایلی و همچنین نسخه قابل بازی بر روی کنسول بازی پلی استیشن 4 هم عرضه شد. می توان گفت با فروش 50 میلیون نسخه ای این بازی بتل رویال، به یکی از چند بازی برتر این دوران مبدل شده است.

راهنما برای گیمرهای پاب جی

لیست قیمت کنسول بازی

ترفندهای بازی PUBG برای گیمرها

برای شروع هر راهی داشتن اطلاعاتی در مورد مسیر می تواند از انجام اشتباهات تکراری و وقت گیر جلوگیری کند. در مورد این بازی هم داشتن اطلاعاتی می تواند ما را از شکست های متعدد باز دارد و لذت پیروز شدن در یکی از سخت ترین گیم های روز دنیا را نصیب ما کند. با دانستن نکات زیر می توانید با یک پیش زمینه ذهنی از خیلی از تازه کاران در این بازی جلوتر باشید. صدا اهمیت زیادی در حین بازی پاب جی دارد. آگاهی از محیط و اشراف به تمام فضاها با توجه ویژه به صدا دست یافتنی تر است. همانطور که باید به تصویر توجه داشته باشید نباید اصلا از صداها در این بازی غافل شوید.

بهترین روش های بازی برای گیمرهای پاب جی

نکات اساسی در مورد بازی پاب جی :

سرعت و نبوغ :در این بازی نیز مانند اکثر بازی های ایکس باکس و بازی های پلی استیشن سرعت نقش کلیدی دارد. در کنار سرعت توانایی پنهان شدن و مخفی ماندن اهمیت زیادی دارد. تا می توانید باید از درگیر شدن با دشمن جلوگیری کنید. در همان ابتدای پرش از هواپیما باید مراقب اطراف باشید و افراد دیگری را که در منطقه شما پریده اند، رصد کنید. از همان ابتدا یک اسلحه بردارید و هر لحظه منتظر درگیری باشید. سریع حرکت کنید و مراقب اطرافتان باشید و ترجیحا در اوایل بازی در مکان خلوتی پنهان شوید تا کمی به بازی تسلط یابید.

تنظیمات کنترل بازی را به خوبی یاد بگیرید:  علاوه بر سرعت و توجه دائمی مهارت های دیگری نیز وجود دارد، راه رفتن و شلیک کردن که از اصول بازی هستند اما علاوه بر آن شما باید دکمه های متعدد دیگری را که در این بازی نقش دارند بشناسید. در همه حال با حرکت مدام موس سعی کنید متوجه اطرافتان باشید، مخصوصا زمانی که در حال جمع آوری تجهیزات یا اصطلاحا لوت کردن هستید. از همان ابتدای بازی باید نشستن، راه رفتن، خوابیدن و بقیه اعمال حرکتی را به خوبی یاد بگیرید. در قسمت تنظیمات می توانید ترتیب چینش آیتم ها را بر اساس راحتی و استفاده خودتان مرتب کنید.

مراقب دایره مرگ باشید: مثل بقیه بازی های سبک بتل رویال یک حالت دایره وار یا طوفانی شکل در بازی در اطراف شما وجود دارد که با پیشرفت بازی و گذشت زمان کوچکتر می شود اما باید همیشه در آن حضور داشته باشید. در صورت خروج از این دایره کشته می شوید. اگر در بیرون دایره قرار بگیرید میزان سلامتی شما کمتر خواهد شد تا در نهایت جانتان را در بازی از دست بدهید. ویژگی های دایره را بشناسید و از آن به نفع خود استفاده کنید.

تجهیزات را به خوبی بشناسید: اولین حرکت شما در بازی باید یافتن یک اسلحه مناسب باشد. به ساختمان های مختلف بروید و هر چه را که فکر میکنید ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را بردارید. تجهیزاتی مثل جلیقه ضد گلوله، کوله پشتی، موارد مربوط به سلامتی هم باید علاوه بر اسلحه همراه شما باشند.

توانایی لوت کردن: اگر در نقطه امن دایره پنهان بمانید شاید بتوانید جز ده نفر راه یافته به پایان بازی باشید اما احتمال اینکه به نفر اول نقشه تبدیل شوید کم است. برای همین جمع آوری تجهیزات و لوت کردن می تواند توان شما را تا حد زیادی بالا ببرد. هرچند احتیاط خوب است و تا وقتی هنوز کاملا آماده نیستید بهتر است در جستجوی لوت بهتر باشید. بهتر است به مدرسه ها، پایگاه های نظامی و ساختمان های بزرگ سر بزنید و تجهیزات جمع آوری کنید.

در انتها سعی کنید شلیک کردن با اسلحه ها را خوب یاد بگیرید. استفاده مناسب از آدرنالین و پکیج سلامتی را بدانید و در سنگرهای امن پناه بگیرید. توجه به منطقه خطر (Red Zone) میتواند شما را از آسیب حفظ کند ولی باید تمام هوش و توجه خود را به کار بگیرید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. بهار

    جولای 8, 2020 در 2:17 ب.ظ

    یعنی بازی PUBG رو تو گوشی هم میشه نصبش کرد یا فقط برای پلی استیشن و ایکس باکسه؟

    • Mahan

      جولای 11, 2020 در 11:45 ب.ظ

      بله نسخه موبایل به اسم pubg mobile موجوده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار