Connect with us

تسک میران نمایندگی معتبر شیائومی که دنبالش هستید!

منتشر شده

در

تسک میران نمایندگی معتبر شیائومی

بسیاری از کاربران در جست و جوی وجود نمایندگی معتبر هستند تا علاوه بر ارائه گارانتی معتبر شیائومی، راهنمایی برای پاسخ به سوالات آنان باشد. در ایران نیز تسک میران به عنوان نمایندگی معتبر شیائومی شناخته می‌ شود که با هدف جلب رضایت و اطمینان خاطر مشتریان تأسیس گشته است. اما چه ویژگی هایی موجب می‌ شود که تسک میران به نماینده معتبر شیائومی در ایران تبدیل گردد؟

تسک میران برای ارائه گارانتی معتبر شیائومی، چندین شعبه در تهران و سراسر ایران دارد. همچنین خدمات متعددی را چه به صورت آنلاین و چه صورت حضوری به خریداران ارائه می دهد.

نمایندگی معتبر شیائومی

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

تسک میران قیمت را با گارانتی شیائومی تکمیل می‌ نماید!

از آن‌ جا که قیمت گوشی شیائومی یکی از شاخصه های مهمی است که آن ها را صدرنشین فروش گوشی تلفن هوشمند ساخته، تسک میران برای خلق تجربه ای لذت بخش از خرید گوشی، گارانتی اصل را همراه این محصولات می‌ نماید. بنابراین خریداران انواع گوشی شیائومی از سایت یا فروشگاه تسک میران اطمینان بالایی را کسب خواهند نمود. رضایت خاطری که گارانتی تسک میران برای گوشی های شیائومی به ارمغان می‌ آورد، عبارت است از:

1. شعبات خدمات در سراسر ایران: یک نماینده خوب نیازمند شعبه های متعدد خدمات در سراسر کشور است که تسک میران با داشتن 30 شعبه فعال نمایندگی خدمات و همراهی برترین متخصصین و افراد فنی خبره، امکان خدمت رسانی به مردم در تمام ایران را مهیا ساخته است.
2. برخورداری از 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب: گارانتی 18 ماهه تسک میران از زمان فعال سازی آغاز می‌شود. در صورت بروز مشکل در این مدت و تا پایان زمان گارانتی، مراکز خدمات تسک میران با ارائه کارت گارانتی تسک میران توسط مشتریان، تعمیرات یا تعویض قطعات گوشی را انجام می‌دهند. همچنین پس از اتمام مدت گارانتی در مواردی که مشکلاتی همچون خرابی گوشی بر اثر حادثه در دستگاه به وجود آید، تسک میران با پرداخت هزینه ای مشخص گوشی مشتریان را تعمیر خواهد کرد.

3. تعویض قطعات با نمونه اصلی: ویژگی مهم تسک میران وجود انباری است که تمامی قطعات اصلی، از قدیمی ترین گوشی های شیائومی مانند شیائومی می 9 تی (Xiaomi Mi 9T) تا جدیدترین گوشی های این برند مانند گوشی شیائومی می11 لایت (Xiaomi Mi11 Lite)را در خود جای می‌ دهد. بنابراین کاربران هنگام تعویض قطعات گوشی، از اصل و موجود بودن قطعات مطمئن هستند.

4. ارتباط با مشتری(CRM) و پشتیبانی آنلاین: ویژگی یک نمایندگی خوب این است که پس از خرید مشتریان، همچنان ارتباط با آنان را حفظ نماید تا رضایت یا نارضایتی خریداران را به گوش مدیریت رسانده و در صورت وجود مشکل، درصدد رفع آن برآید. تسک میران نمایندگی شیائومی در ایران نیز پس از خرید مشتریان از سایت یا فروشگاه مرکزی با ایشان تماس حاصل نموده تا از میزان رضایت آنان مطلع گردد. همچنین تسک میران با به خدمت گرفتن متخصصین در سه قسمت مرکز تماس یا Call Center، پشتیبانی آنلاین و واحد مرکزی خدمات مشکلات احتمالی کاربران را برطرف می‌ نماید.

تسک میران قیمت را با گارانتی شیائومی تکمیل می‌ نماید

کانال های خرید متعدد در تسک میران

شرکت تسک میران سه راه متفاوت خرید را برای خریداران گوشی های شیائومی با گارانتی معتبر خود تعیین ساخته که عباتند از: خرید عمده، خرید آنلاین و خرید حضوری. هر کدام از این روش ها می توانند برای کاربران مفید باشند و با اطمینان خاطر از یک نمایندگی معتبر خدمات بگیرند.

کانال های خرید متعدد در تسک میران

خرید آنلاین از سایت تسک میران

جدیدترین گوشی های شیائومی در کنار مدل های دیگر و قدیمی تر همراه با مشخصات فنی، توضیحات تکمیلی و قیمت در سایت تسک میران قرار داده شده‌‌اند. همچنین امکان مقایسه گوشی ها با یکدیگر وجود دارد. برای نمونه با فعال کردن گزینه مقایسه و انتخاب مدل گوشی پوکو، می‌توان به فرق میان دو یا چند گوشی پوکو لحاظ قیمت، ظاهر و مشخصات دست یافت.

محاسن خرید آنلاین از سایت تسک میران

  1. ملاحظه قیمت های بروز
  2.  مشاهده مشخصات ظاهری و فنی هر گوشی
  3.  امکان مقایسه گوشی ها با یکدیگر
  4.  گارانتی تسک میران و خدمات پس از فروش مطلوب
  5.  وجود پنل کاربری خریدار برای مشاهده مراحل خرید تا دریافت گوشی
  6.  انتخاب بیمه حمل گوشی
  7.  بسته بندی شیک گوشی
  8.  خرید گوشی اصل

بررسی گوشی به طور نزدیک با خرید حضوری

وجود فروشگاه شیائومی قیطریه و امکان مشاهده و بررسی انواع گوشی شیائومی و دریافت اطلاعات جامع هر گوشی از فروشندگان فروشگاه، یکی دیگر از راه های خرید گوشی های شیائومی اصل در ایران شناخته شده است.

فروشندگان گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران در تمام کشور

فروش شیائومی اصل با گارانتی معتبر تسک میران تنها مختص به پایتخت یا سایت می ایران نیست. بلکه تمام هموطنان با خرید گوشی شیائومی با گارانتی تسک میران از فروشگاه های موبایل سراسر کشور، می‌توانند از پشتیبانی و خدمات پس از فروش مطلوب اطمینان خاطر کسب نمایند.

خرید آنلاین یا حضوری گوشی شیائومی با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر و قطعات اصل در کنار خدمات پس از فروش فوق العاده، ویژگی های یک نمایندگی معتبر است که تسک میران با دارا بودن تمام آن ها، به انتخابی برتر برای خریداران گوشی شیائومی تبدیل شده است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

4 دیدگاه

  1. داوود بنی هاشمی

    سپتامبر 24, 2021 در 9:46 ق.ظ

    با این حمایتی که نمایندگی های شیائومی از گوشی های شیائومی در گارانتی و سرویس دهی میکنن دقیقا یاد روزهایی میوفتم که سامسونگ داشت برای نوکیا توی ایران شاخ میشد، اون دفعه کره جنوبی حالا نوبت چین شده

  2. علیرضا بی رضا

    سپتامبر 23, 2021 در 11:43 ق.ظ

    خداکنه مواردی رو که تسک میران برای خرید گوشی شیائومی به عنوان ( محاسن خرید آنلاین از سایت تسک میران ) ادعا کرده بهش عمل کنه و صرفا تبلیغات نباشه

  3. سهیلا قائنی

    سپتامبر 23, 2021 در 11:39 ق.ظ

    اینکه تسک میران برای خدمات گوشی و تبلت شیائومی 30 تا نماینده توی ایران داره خیلی عااالیه ماها که توی شهرستان زندگی میکنیم خیلی بده که برای گارانتی یک سری از کالاها حتما باید به آدرس تهران ارسال کنیم

  4. ابراهیم صادقی

    سپتامبر 23, 2021 در 11:35 ق.ظ

    سلام خیلی ممنونم از معرفی نمایندگی رسمی شیائومی با اینکه بواسطه شغلم شاید اکثر شرکت های موبایل و کامپیوتر رو تقریبا میشناسم ولی شرکت تسک میران رو متاسفانه باهاش آشنا نبودم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار