Connect with us

تصاویر اولیه گوشی هوآوی انجوی 20 اس منتشر شد

منتشر شده

در

انتشار اولیه عکس های هوآوی انجوی 20 اس

شرکت هوآوی برای رونمایی از محصول جدید خود به نام Huawei Enjoy 20 S در حال برنامه ریزی است اما تصاویری از این گوشی جدید به تازگی به بیرون درز پیدا کرده است. این محصول که از سری انجوی محصولات هوآوی است به زودی رونمایی رسمی خواهد شد. این محصول که چند روز پیش در تست های مخابراتی تنا بررسی و مشاهده شده بود برای اولین بار به صورت عمومی دیده شد. درکنار مشخصات ظاهری، مشخصات فنی گوشی هوآوی انجوی 20 اس هم در دسترس علاقمندان حوزه تکنولوژی قرار گرفت اما هنوز اطلاعاتی راجع به قیمت و تاریخ عرضه و انتشار آن در دسترس قرار نگرفته است.

مشخصات فنی هوآوی اینجوی 20 اس

لیست قیمت گوشی هوآوی

مشخصات فنی گوشی Huawei Enjoy 20s

این گوشی موبایل همانطور که از عکس های منتشر شده از آن مشخص است دارای دوربین اصلی سه گانه است. سنسور اثر انگشت آن روی بدنه قرار دارد که به طور همزمان به عنوان دکمه هوم نیز عملکرد خواهد داشت و در زیر دکمه افزایش و کاهش صدا قرار دارد. نمایشگر ال سی دی گوشی هوآوی انجوی 20 اس 6.8 اینچ بوده و نسبتا صفحه نمایش کشیده ای دارد. این صفحه نمایشگر همچنین از رزولوشن فول اچ دی 1080 بهره می برد و از نوع پنل های تی اف تی است. محصول جدید هوآوی در گوشه بالای سمت چپ خود یک حفره دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. دوربین اصلی از سری دوربین سه گانه گوشی Huawei Enjoy 20s دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی است و دوربین دوم 8 مگاپیکسل بوده  و یک سنسور فوق عریض دارد. دوربین سوم هم یک سنسور دو مگاپیکسلی بوده که برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق برای عکس های پرتره به کار خواهد رفت.

مشخصات سخت افزاری هوآوی اینجوی 20 اس

مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی انجوی 20 اس

محصول جدید هوآوی یعنی گوشی موبایل هوآوی که از سری انجوی و میان رده محصولات این شرکت محسوب می شود یک پردازنده هشت هسته ای دارد که با مصرف انرژی بهینه و فرکانس حداکثری 2.0 گیگاهرتز به تولید خواهد رسید. چیپست Dimensity 800 SoC دارای چهار هسته ARM Cortex-A76 برای استفاده های سنگین تر و پردازنده Cortex-A55 برای استفاده های روزمره و مصرف انرژی پایین تر به کار خواهد رفت. این گوشی با سه سطح از رم 64، 128 و 256 عرضه می شود و قابلیت استفاده از کارت حافظه داخلی را هم خواهد داشت.

سیستم عامل گوشی هوآوی انجوی 20 اس اندروید 10 خواهد بود و قابلیت کاربری و پشتیبانی سرویس های گوگل و هوآوی را خواهد داشت.به عنوان یک گوشی موبایل اقتصادی و میان رده با کیفیت، باتری آن 4200 میلی آمپر بوده و در سه رنگ مشکی، آبی و سبز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. سهراب قادری

    جولای 30, 2020 در 12:17 ب.ظ

    گوشی Huawei Enjoy 20 S از برند هوآوی است و برند رده متوسط خوبی هست و طرفداران خودش رو داره، هرچند که اگر برای ظاهر طرح نوآورانه تری ارائه میکردند جذاب تر بود چون عملا این طرح برای سامسونگ و شیائومی هم هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار