Connect with us

تلویزیون هایسنس U9e بهترین تلویزیون بازار صوت و تصویر

منتشر شده

در

تلویزیون هایسنس u9e بهترین تلویزیون بازار صوت و تصویر

کمپانی هایسنس یکی از شرکت های بزرگ چینی است که سالانه با تولید انواع مختلفی از تجهیزات الکترونیکی اعم از تلویزیون، تبلت، گوشی موبایل و سایر لوازم برقی دیگر مشتریان زیادی را در بازار های جهانی جذب خود می نماید، البته تلویزیون های این مجموعه با داشتن ظرافت ظاهری و کیفیت تصویر فوق العاده توانستند یکی از رقیب های جدی تلویزیون های سامسونگ در بازار صوت و تصویر باشند.

رونمایی تلویزیون هایسنس u9e

هم اکنون تلویزیون U9e به عنوان یکی از جدیدترین پرچمداران کمپانی Hisense با بهره مند شدن به فناوری Dual-Image بازار صوت و تصویر را متحول نمود، چرا که این محصول اولین تلویزیونی است که دارای قابلیت تصویر دو گانه می باشد.

تلویزیون هایسنس u9e معرفی شد

لیست قیمت تلویزیون

منظور از تصویر دوگانه در تلویزیون جدید هایسنس به معنای استفاده از دو نمایشگر یا نمایش دو تصویر از دو ورودی جداگانه نیست، بلکه در این محصول دو پنل صفحه نمایش، یکی رنگی و دیگری سیاه و سفید، رو به روی یکدیگر قرار گرفته‌ اند، که سبب می شود نسبت کنتراست 10 برابری به نسبت تلویزیون ‌های ال سی دی معمولی ارائه دهد، البته اگرچه تلویزیون هایسنس U9e به پنل ال سی دی مجهز شده است، اما کیفیت تصویر آن طبق خبرهای منتشر شده فوق العاده خواهد بود.

کارایی قابلیت Dual-Image در تلویزیون هایسنس U9e :

صفحه نمایش تلویزیون هایسنس U9e به لطف قابلیت Dual-Image به دو پنل رنگی و سیاه و سفید تبدیل می شود؛ پنل رنگی، مدیریت رنگ ‌ها را بر عهده خواهد داشت، و پنل سیاه و سفید نیز میزان روشنایی، کنتراست و جزئیات را کنترل می نماید. همچنین 5 تراشه داخلی این تلویزیون هایسنس نیز نور و تصاویر را به صورت کارآمد کنترل می کنند.

قیمت تلویزیون هایسنس u9e در بازار صوت و تصویر

به لطف استفاده از ویژگی Dual-Image نسبت کنتراست هایسنس U9e به بیش از 150 نیز خواهد رسید، که نسبت به کنتراست بسیاری از تلویزیون‌ های اولد بیشتر می باشد. طبق ادعای کمپانی سازنده هایسنس تلویزیون U9e از نظر حداکثر میزان روشنایی، محدوده رنگ‌ های پشتیبانی شده، نحوه پردازش محتواهای HDR و دقت رنگ‌ ها در مقایسه با تلویزیون‌ های اولد در جایگاه بهتری قرار دارد، بنابراین وجود قابلیت Dual-Image کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس U9e را برابر با تلویزیون‌ های مجهز به پنل OLED خواهد کرد، که از نظر هزینه هم برای کاربران مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت تلویزیون هایسنس u9e

تلویزیون هایسنس U9e قرار است در اندازه های 55 ،65 و 75 اینچی راهی بازار صوت و تصویر شود، اما هم اکنون کمپانی Hisense تصمیم دارد مدل 65 اینچی U9e را قیمت 2610 دلار به فروش برساند، و دو مدل دیگر نیز در سال آینده عرضه خواهند شد.

ا دیدگاه

  1. عیوضی

    جولای 11, 2019 در 10:20 ق.ظ

    قیمت تلویزیون هایسنس تو بازار صوت و تصویر ایران چقدره ؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار