Connect with us

تکذیب توقف تولید کوادکوپتر سری فانتوم توسط شرکت DJI

منتشر شده

در

تکذیب توقف تولید کوادکوپتر سری فانتوم توسط شرکت dji

حرفه ای ترین کوادکوپتر کمپانی دی جی آی با نام Phantom 1 در ژانویه سال 2013 معرفی شد و با نام فانتوم در بازارهای جهانی طرفداران زیادی را جذب کرد؛ البته طراحی نمادین این کوادکوپتر، تقلید کننده های متعددی را به وجود آورد، اما شرکت DJI توانست با باز طراحی آن از رقبایی همچون گوپرو، پروت پیشی بگیرد؛ در حال حاضر طبق گزارش بخش بازار پهپاد 2018 که توسط Skylogic Research منتشر شد، شرکت DJI معادل 74 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

هواپیمای بدون سرنشین فانتوم 4 rtk

شایان ذکر است کمپانی DJI یکی از کمپانی های مطرح و فعال صنعت تصویربرداری هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین غیرنظامی در جهان است و با تولید بهترین پهباد ها و کوادکوتر هایی از جمله تلو، اسپارک، هلی شات فانتوم، مویک و فانتوم توانسته 85 درصد از بازار هواپیما های بدون سرنشین غیرنظامی را به خود اختصاص دهد.

تولید جدیدترین کوادکوپتر سری Phantom به زودی :

به جز کوادکوپتر Phantom 4 RTK که به طور اختصاصی برای افراد حرفه ای به بازار های جهانی عرضه شده است، تمامی مدل های دیگر Phantom 4 چند ماهی است، که برای فروش در بازار وجود ندارند. در حالی که ارائه کوادکوپتر Phantom 5 کالای بعدی این شرکت خواهد بود، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سازنده چینی پهپادها قصد توقف سری فانتوم را برای همیشه دارد.

تکذیب شایعات کوادکوپتر فانتوم 5

این شایعات در ابتدا توسط DroneDJ با انعکاس بیانیه ای که توسط رومئو دورشر، مدیر بخش یکپارچگی سلامت عمومی DJI در یک پادکست گفته شده بود، گزارش شد. در این پادکست دورشر به شبکه دارندگان پهپاد گفته بود: بله، خط تولید فانتوم به جز Phantom 4 RTK به پایان رسیده است، همچنین DroneDJ شایعاتی از منابع نزدیک به DJI را مرجع قرار داد که گفته بودند مدیر تولید محصول برای کوادکوپتر فانتوم 5 مشغول اجرای پروژه دیگری می باشد.

دی جی آی شایعات لغو سری 5 فانتوم رد کرد

برای توضیح نبود موجودی نسخه های Phantom 4 Pro، شرکت DJI این شایعات را تکذیب کرد و بیانیه رسمی صادر نمود که به علت کمبود قطعات از طرف یک تامین کننده، DJI تا اطلاع بعدی قادر به ساخت پهپاد Phantom 4 Pro V2.0 نخواهد بود و برای این مشکل پیش آمده عذرخواهی می کنیم، همچنین به مشتریان خود نیز پیشنهاد می دهیم که از پهپادهای سری Mavic به عنوان جایگزینی برای رفع نیازهای خود خریداری و استفاده نمایند. طبق شایعات منتشر شده کوادکوپتر Phantom 5 احتمالا با یک لنز بزرگنما عرضه می شود و قیمت آن نیز حدود 1700 دلار خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. اصغری

    می 7, 2019 در 11:15 ق.ظ

    کوادکوپتر های بی نظیری کمپانی دی جی ای تولید می کنه چند سالی هست که من از کوادکوپتر سری فانتوم برای مجالسات استفاده می کنم واقعا عالی و منحصر به فرده و به صورت حرفه ای عمل می کنه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار