Connect with us

جدیدترین نسل از لپ تاپ های اچ پی پروبوک 400 رونمایی شدند

منتشر شده

در

جدیدترین نسل از لپ تاپ های اچ پی پروبوک 400 رونمایی شدند

سری جدید لپ تاپ های پروبوک 400 اچ پی با داشتن ظاهری زیبا و پردازنده های نسل هشتم اینتل، توانستند همانند مدل های قبلی نظر بسیاری از خریداران بازار لپ تاپ را به خود جلب کنند. در واقع کمپانی hp لپ تاپ ProBook 400 G6 را برای اداره ها و کارمندان طراحی کرده است.

قیمت لپ تاپ اچ پی

لیست قیمت لپ تاپ

شاسی آلمینیومی نسل ششم لپ تاپ های اچ پی پروبوک 400 نسبت به مدل های قبلی از ضخامت کمتری برخوردار هستند که همین امر سبب می شود زیبایی ظاهری آن دو برابر شود. لپ تاپ های سری پروبوک اچ پی اگرچه دارای سخت افزار های حرفه ای نمی باشند اما از نظر امنیت به صورت حرفه ای عمل خواهند کرد.

جدیدترین لپ تاپ اچ پی

در کنار چیپست های Whiskey Lick اینتل، امکان سفارش ماژول رم DDR4-2400 تا سقف 32 گیگابایت نیز وجود دارد و برای بخش ذخیره سازی، شامل یک ماژول SSD یا یک هارد دیسک به همراه حافظه اینتل Optane می شوند. نسل ششم لپ تاپ اچ پی ProBook 400 به کارت گرافیک انویدیا نیز مجهز شده است، البته از نظر سخت افزار داخلی، کمپانی hp طیف وسیعی از پردازنده های دو و چهار هسته ای نسل هشتم اینتل را ارائه کرده که فرکانس پردازشی بین 3.9 تا 4.6 گیگاهرتز خواهند داشت.

لپ تاپ اچ پی پروبوک 400

سری جدید لپ تاپ های اچ پی پروبوک 400 در سه مدل عرضه خواهند شد

شرکت اچ پی در زمینه مشخصات فنی و امکانات دست مشتریان را باز گذاشته و تقریباً تمام ویژگی ها در هر سه مدل قابل سفارش می باشند. به عنوان مثال امکان درخواست پنل نمایشگر با رزولوشن های 1366×768 یا 1920×1080 وجود داشته که استفاده از پوشش ضد انعکاس نور و فناوری IPS از دیگر آپشن های آن خواهد بود. طبق سفارش مشتری نیز امکان استفاده از مودم XMM 4G/LTE اینتل برای اتصال همیشگی به اینترنت برای لپ تاپ های سری ProBook 400 G6 فراهم شده است.

امنیت نسل ششم لپ تاپ های اچ پی پروبوک 400 از طریق سخت افزار BIOSphere Gen4، چیپست TPM 2.0، حسگر اثر انگشت و وب کم مجهز به سنسور فروسرخ با پشتیبانی از Windows Hello فراهم می شود. طبق اعلام کمپانی سازنده قرار است این لپ تاپ ها در سه مدل 430، 440 و 450 با صفحه نمایش های به ترتیب 13.3 اینچی، 14 اینچی و 15.6 اینچی عرضه شوند، همه مدل ها نیز به کیبورد ضد آب و لولای 180 درجه مجهز شده اند.

لپ تاپ اچ پی پروبوک 400 g6

از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ سری ProBook 400 G6 اچ پی می توان به امکانات ارتباطی استاندارد مانند وای فای 802.11ac، پورت ایترنت، HDMI، درگاه کارت SD، جک هدفون 3.5 میلی متری، یو اس بی تایپ C اشاره کرد. نسل جدید لپ تاپ های hp با داشتن قیمت مناسب و قابلیت های کاربردی می توانند برای شرکت ها و کاربران تجاری گزینه مناسبی محسوب شود.

ا دیدگاه

  1. بهداد امینی ارومیه

    دسامبر 3, 2018 در 3:22 ب.ظ

    من چطوری می تونم با فروشنده های این لپ تاپ ها تماس بگیرم لطفا راهنمایی فرمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار