قطعات کامپیوتر

جدیدترین مانیتور گیمینگ قابل حمل ایسوس معرفی شد

کمپانی Asus یکی از اولین شرکت هایی است که مانیتورهای قابل حمل مجهز به پورت یو اس بی نوع C را به بازار قطعات کامپیوتر عرضه نمود. در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان نیز این کمپانی دو نسخه جدید و حرفه ای از مانیتورهای قابل حمل گیمینگ خود را معرفی کرد.

اول از همه به معرفی مانیتور قابل حمل تمام لمسی ZenScreen Touch شرکت Asus می پردازیم این مانیتور قابل حمل مجهز به یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080P است که برای اتصال به گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ ها طراحی شده است. این مانیتور قابل حمل با هدف اجرای برنامه ها و بازی هایی با رابط کاربری پیچیده (User Interface) در ابعاد وسیع تر طراحی و تولید خواهد شد.

مانیتور ایسوس زن اسکرین تاچ

لیست قیمت مانیتور

مانیتور ایسوس زن اسکرین تاچ دارای یک باتری 7،800 میلی آمپر در ساعت است، و همراه با یک کیف محافظ چرخشی و ایستاده، و گیره منحصر به فرد Asus به شما اجازه می دهد تا صفحه نمایش مانیتور را به صورت Full Screen استفاده کنید، البته در کنار این مانیتور پرتابل یک قلم الکترونیکی نیز ارائه می شود.

مانیتور گیمینگ قابل حمل ایسوس ROG Strix XG17 :

صفحه نمایش مخصوص بازی ROG Strix XG17 یکی دیگر از مانیتورهای قابل حمل 1080P است که از لحاظ مشخصات فنی و کاربردی متفاوت تر از مانیتور قبلی می باشد. این نمایشگر اولین مانیتور مخصوص بازی قابل حمل 240 هرتز در جهان محسوب می شود؛ کمپانی Asus نیز با افتخار ادعا می کند که ROG Strix XG17 دارای پنل 17.3 اینچی IPS است که از Refresh rate متغیر پشتیبانی می کند.

مانیتور قابل حمل گیمینگ ایسوس

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Strix XG17 همچنین دارای دو پورت USB-C، میکرو HDMI و باتری 7800 میلی آمپر در ساعت است. طبق اعلام شرکت Asus در نرخ 240 هرتز، این مانیتور می تواند به مدت سه ساعت روشن بماند. با این وجود، کاربران می توانند برای افزایش عمر باتری مانیتور، نرخ Refresh rate را پایین بیاورند به بیان دیگر با سوئیچ کردن به رفرش ریت هایی با نرخ پایین، مصرف باتری به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند و بدین ترتیب مدت زمان استفاده از مانیتور افزایش پیدا می کند.

مانیتور گیمینگ قابل حمل ایسوس rog strix xg17

بعضی از بازی های کامپیوتری در لپ تاپ با فریم ریت های بالا به کندی اجرا می شوند، مانیتور 17 اینچی ROG Strix XG17 شرکت Asus به راحتی می تواند بازی های کامپیوتری با نرخ فریم های بالا را اجرا کند. هنوز شرکت Asus قیمت این دو مانیتور را اعلام نکرده است اما انتظار می رود مانیتور ZenScreen Touch ماه آینده به بازارهای جهانی عرضه شود.

لیست قیمت مانیتور ایسوس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا