Connect with us

جدیدترین محصول انویدیا SUPER در تیزر معرفی شد

منتشر شده

در

جدیدترین محصول انویدیا در تیزر super معرفی شد

کمپانی انویدیا تیزر محصول جدید خود را با نام SUPER منتشر کرده است. از این تیزر اطلاعات زیادی نمی توان برداشت و استنباط کرد چرا که این تبلیغ طی 16 ثانیه پخش و به اتمام رسید. بنابراین احتمال دارد، این شرکت در نمایشگاه های Computex یا E3 2019 اطلاعات بیشتری از محصول جدید خود را ارائه کند.

پردازنده گرافیکی در تیزر سوپر

لیست قیمت کارت گرافیک

تیزر جدید کمپانی انویدیا نشان می دهد که این محصول، یک کالا منحصر فرد و خاص بازی است، با توجه به اینکه سری Titanبیشتر به عنوان کارت گرافیک های پیشرو شناخته شده اند، بسیاری از گیمرها و بازیکنان کارت گرافیک های سری Titan را فقط برای اجرای بازی به صورت حرفه ای خریداری می کنند.

کارت گرافیک جدید انویدیا در تیزر SUPER :

ما واقعا نمی توانیم بگوییم که آیا این محصول در واقع یک کارت گرافیک یا چیز دیگری مانند نوت بوک یا پلت فرم بازی قابل حمل است. اما چه چیزی باعث می شود که مشخص شود این یک کارت گرافیک است؟ این محصول با استفاده از همان طراحی لیزر برای مارک محصول به عنوان کارت گرافیک سری GeForce و تایتان در تیزر به نمایش گذاشته شده است. تیزر فقط با یک عنوان یعنی SUPER منتشر شده است.

کارت گرافیک انویدیا در تیزر سوپر

طبق اعلام شرکت انویدیا کارت گرافیک های سری Titan از طریق شبکه های اجتماعی خود GeForce منتشر می شوند، اگر محصول جدید واقعا یک جایگزین برای کارت گرافیک های تایتان و به عنوان سری جدید این کارت ها شناخته شود، به جرات می توان گفت این رویداد یک اتفاق بزرگ می تواند باشد.

احتمال دیگر این می تواند باشد که این تیزر برای پلت فرم تایتان یا گیمینگ نیست، بلکه برای فهرست جدیدی از کارت های گرافیکی رفرش تورینگ است. شایعاتی مبنی بر اینکه کمپانی انویدیا در حال کار بر روی یک سری جدید از کارت گرافیک های رفرش تورینگ با حافظه GDDR6 سریع تر و احتمالا مشخصات فنی بهتر، نیز از قبل منتشر شده بود.

تیزر سوپر جدید انویدیا

کمپانی فعال انویدیا می تواند کارت گرافیک های رفرش تورینگ را به عنوان RTX 20 SUPER-Charged معرفی کند، اما این فقط یک حدس و گمان است. در هر صورت باید منتظر اعلام رسمی باشیم تا ببینیم این تیزر دقیقا چیست؟ این شرکت رویدادهای بازی را در هر دو نمایشگاه Computex 2019 و E3 2019 خواهد داشت، بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

لیست قیمت کارت گرافیک انویدیا

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار