Connect with us

جدیدترین گوشی موبایل اچ تی سی Wildfire R70 رونمایی شد

منتشر شده

در

جدیدترین گوشی موبایل اچ تی سی wildfire r70 رونمایی شد

مدت زمان زیادی بود، که کمپانی اچ تی سی همانند قبل فعالیت زیادی در تولید گوشی موبایل نداشت، ولی هم اکنون این شرکت تایوانی جدیدترین موبایل خود را با نام Wildfire R70 رونمایی و معرفی نمود، موبایل وایلدفایر آر 70 نیز می تواند بسیاری از افراد را یاد تلفن هوشمند های سری قبل Wildfire بیندازد.

موبایل اچ تی سی وایلدفایر آر 70

لیست قیمت گوشی موبایل

کمپانی اچ تی سی برای گوشی Wildfire R70 نمایشگری با اندازه 6.53 اینچ از نوع ال سی دی، وضوح +HD و دوربین سه گانه ای را به عنوان دوربین های اصلی آن در نظر گرفته است؛ دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی روی قاب پشتی دارای پیکسل ‌های بزرگ 1.4 میکرومتری و دیافراگم مناسب f/1.75 می باشد، دو دوربین دیگر نیز که دارای سنسور 2 مگاپیکسلی هستند برای عکاسی ماکرو و عکاسی با افکت بوکه تعبیه شده اند.

گوشی اچ تی سی Wildfire R70 میان رده اما حرفه ای :

شایان ذکر است دوربین سلفی موبایل وایلدفایر آر 70 اچ تی سی که درون بریدگی بالای صفحه نمایش قرار دارد، مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و قادر است فیلم هایی با رزولوشن 1080p را به ثبت برساند. در قسمت پشتی این گوشی موبایل اچ تی سی نیز به غیر از دوربین های اصلی، یک اسکنر اثر انگشت نیز موجود می باشد، که سبب می شود این اسمارت فون میان HTC از محبوبیت بالایی در بین خریداران برخوردار شود.

موبایل اچ تی سی وایلدفایر آر 70 معرفی شد

طبق خبرهای اعلام شده نیز کارهایی پردازشی جدترین موبایل اچ تی سی بر عهده چیپست مدیاتک هیلو P23 که دارای 8 هسته A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP2 می باشد؛ خواهد بود؛ البته این چیپست مدیاتک برای اجرای اندروید 9 پای فقط 2 گیگابایت رم در اختیار دارد؛ همچنین حافظه داخلی این اسمارت فون نیز برابر با 32GB می باشد، ولی می توانید آن را با کمک کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 256GB نیز ارتقاء دهید.

نیرورسانی به قطعات سخت افزاری موبایل اچ تی سی وایلدفایر آر 70 نیز توسط باتری 4000 میلی آمپر ساعت تامین می شود، و از طریق پورت میکر یو اس بی با توان 10 وات شارژ خواهد شد؛ از دیگر ویژگی های موبایل Wildfire R70 می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت LTE، ‌وای فای 2.4 گیگاهرتزی b/g/n، بلوتوث 4.2 و یک جک 3.5 میلی ‌متری هدفون اشاره کرد.

قیمت گوشی اچ تی سی وایلدفایر آر 70

همه این قابلیت ها در کنار قیمت مناسب می تواند نظر کاربران و خریداران را به موبایل وایلدفایر آر 70 اچ تی سی جلب کند. طبق اعلام شرکت سازنده موبایل اچ تی سی وایلدفایر آر 70 به زودی در دو رنگ آبی و مشکی با قیمت نه چندان گران راهی بازار موبایل خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل اچ تی سی

ا دیدگاه

  1. سروش

    مارس 1, 2020 در 10:37 ق.ظ

    گوشی موبایل های اچ تی سی نسبت به قیمتشون عملکرد خیلی خوبی دارند لاااایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار