Connect with us

دریافت بازی انحصاری استیدیا

منتشر شده

در

سرویس اشتراکی Google Stadia

گوگل استیدیا (Google Stadia) که یک سرویس اشتراکی بازی ابری است که توسط گوگل راه اندازی شده است، برای تشکر از کاربران خود در آخرین روزهای این سرویس، آخرین بازی انحصاری را رونمایی خواهد کرد. این سرویس توانایی پخش آنلاین بازی های ویدیویی را تا وضوح 4k و با سرعت 60 فریم بر ثانیه دارد اما عمرش سر آمده است.

آخرین بازی انحصاری Google Stadia

کمتر از یک هفته مانده به تعطیلی Google Stadia، آخرین بازی انحصاری برای این پلتفرم منتشر شده است. تعداد انگشت شمار بازی های انحصاری Stadia قبل از پایان سرویس، آن را ترک نخواهند کرد. Stadia سرویس پخش بازی گوگل است که به زودی بسته میشود و در اواخر سال 2019 با استقبالی متفاوت راه اندازی شده بود. سرویس آن شباهت زیادی به Amazon Luna و Xbox Cloud gaming داشت، اما هیچوقت به آن سطح دلخواه گوگل که پیش بینی شده بود، دست نیافت.

سپتامبر گذشته بالاخره اعلام شد که گوگل این سرویس را در ژانویه سال 2023 خواهد بست و هزینه های پرداخت شده برای این سرویس را بلافاصله بعد از بسته شدن پس خواهد داد.

آخرین بازی انحصاری Google Stadia
آخرین بازی انحصاری Google Stadia

غافلگیری توسعه دهندگان از تعطیلی Google Stadia

تا قبل از اعلام تعطیلی Stadia، خبری در این مورد منتشر نشده بود، برای همین سکوت با یک خبر غافلگیرکننده برای توسعه دهندگان شکست. حساب کاربری Google Stadia در توییتر اعلام کرد که بازی مارمانند Worm در 13 ژانویه منتشر شد و احتمالاً آخرین بازی منتشرشده در Stadia خواهد بود. با اینکه برخی از بازی های انحصاری Stadia برای پلتفرم های دیگر هم ارائه میشوند، ولی Worm Game فقط تا 18 ژانویه 2023 برای بازی در دسترس خواهد بود.

تعطیلی Google Stadia
تعطیلی Google Stadia

بازی Worm Game برای Google Stadia

صفحه Stadia برای Worm Game اعلام کرده است که این بازی برای اهداف آزمایشی استفاده شده است. این بازی قرار بوده است که در بین گروه خودشان بازی شود، اما کمتر از 5 روز قبل از پایان این سرویس به عنوان یک بازی انحصاری برای تشکر از کاربران منتشر شده است. گیمرها همچنان میتوانند تا 180 دقیقه با استفاده از صفحه کلید، کنترلر Stadia یا سایر گیم پدها بازی را به صورت رایگان بازی کنند.

بازی Worm Game
بازی Worm Game

طرفداران Stadia هم در بخش نظرات جمع شده و در مورد تجربه های تلخ و شیرین آن صحبت کردند و نظر دادند. آخرین بازی این سرویس چیزی است که از مدت ها قبل برای پایان این سرویس در نظر گرفته شده بوده است. درست است که Google Stadia هرگز انتظارات زیادی را برآورده نکرد، اما همچنان طرفداران پر شور و شوق خود را داشت.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار