Connect with us

عرضه دستبند هوشمند ویتینگز در 14 آذر

منتشر شده

در

عرضه دستبند هوشمند ویتینگز در 14 آذر

کمپانی ویتینگز با معرفی دستبند هوشمند پلاس HR بار دیگر فعالیت خود را در بازار گجت آغاز کرد؛ این دستبند سلامتی در واقع نسخه جدید دستبند هوشمند Withings Pulse سال 2013 می باشد که هم اکنون با قابلیت های بهتری عرضه شده است.

دستبند هوشمند ویتینگز

لیست قیمت دستبند هوشمند

دستبند سلامتی ویتینگز پلاس HR همانند سایر دستبند های هوشمند می تواند سلامتی کاربران را مورد بررسی قرار دهد، لذا سنسور موجود در این گجت پوشیدنی قادر است هر 10 دقیقه یک بار ضربان قلب کاربر را اندازه گیری کند، و اطلاعات بدست آمده را به صورت یک جدول به او نشان دهد.

دستبند هوشمند Withings Pulse HR علاوه بر کنترل ضربان قلب می تواند به طور کلی 30 تا از فعالیت های روزانه کاربران را نیز کنترل کند و اطلاعات کاملی را روزانه در اختیار آنان قرار دهد. البته این ردیاب جدید کمپانی ویتینگز با داشتن باتری قدرتمند تا 20 روز به صورت مداوم به فعالیت خود ادامه خواهد داد، این قابلیت سبب شده این گجت پوشیدنی رقیبی سرسخت برای دستبند هوشمند های فیت بیت Charge 3 و Vivosmart 4 گارمین محسوب شود چرا که این دستبند های سلامتی تنها تا 7 روز می توانند فعالیت داشته باشند.

قابلیت دستبند هوشمند ویتینگز

فعالیت 20 روزه دستبند سلامتی ویتینگز پلاس HR برای بسیاری از کاربران ممکن است غیر واقعی به نظر برسد اما شایان ذکر است شرکت Withings قبل از این دستبند هوشمند Pulse HR اسمارت واچ Steel HR Sport را رونمایی کرد که قادر است تا 25 روز به فعالیت خود ادامه دهد.

قیمت دستبند هوشمند ویتینگز

طبق اعلام کمپانی ویتینگز دستبند هوشمند Pulse HR از طراحی جدید تری نسبت به دیگر رقبایش برخوردار است اما با توجه به تصاویر منتشر شده این گجت پوشیدنی شباهت زیادی به مدل‌ های قدیمی دارد و نمی ‌تواند زیبایی ظاهری دیگر محصولات این شرکت مانند Steel HR را باز آفرینی کند.

قیمت دستبند هوشمند ویتینگز Pulse HR در بازار گجت برابر با 130 دلار اعلام شده است. کاربران نیز هم اکنون می توانند این دستبند سلامتی را پیش خرید کرده و تا 14 آذر ماه تحویل بگیرند؛ همچنین قیمت مقرون به صرفه Pulse HR سبب خواهد شد این محصول نسبت به سایر دستبند هوشمند های بازار آی تی فروش خوبی را داشته باشد.

ا دیدگاه

  1. مجید امینی

    نوامبر 19, 2018 در 1:00 ب.ظ

    از نظر ظاهری دستبند هوشمند ویتینگز Pulse HR خیلی شبیه به دستبند سلامتی های هوآوی البته اگه با قیمت مقرون به صرفه ای وارد بازار ایران باشه می تونه اکثر خریدارن رو جذب خودش بکنه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار