Connect with us

دوربین عکاسی سونی RX100 VII با قابلیت های جدیدی معرفی شد

منتشر شده

در

دوربین عکاسی سونی rx100 vii با قابلیت های جدیدی معرفی شد

دوربین عکاسی های جدید سونی سالانه با ویژگی های بهتر و کارآمدتر راهی بازار دوربین می شوند، بدین ترتیب کمپانی سونی هر سال نیمی از فروش بازار را از آن خود می کند. این بار این شرکت فعال نسل هفتم دوربین حرفه ای RX100 را با نام RX100 VII به طرفداران برند خود معرفی کرده است.

تفاوت اصلی دوربین RX100 VII سونی نسبت به دوربین های نسل قبل بهره مند شدن به سنسورهای حرفه ای تر می باشد، که سبب شده سرعت عمل دوربین افزایش یابد به طوری که حالت ‌های شوتینگ و اتوفوکوس می توانند عملکرد سریع تری در حین عکسبرداری داشته باشند؛ البته وجود سنسور تصویربرداری 1 اینچی و 20 مگاپیکسلی stacked Exmor RS CMOS به همراه آخرین نسل پردازنده تصویر BIONZ X از دیگر ویژگی های جدید این دوربین عکاسی سونی محسوب می شود.

دوربین عکاسی سونی rx100 vii رونمایی شد

لیست قیمت دوربین عکاسی

دوربین عکاسی A9 سونی می تواند با سرعت بسیار بالا 20 فریم در ثانیه به همراه ردیابی AF/AE عکس ها را به ثبت برساند، در صورتیکه دوربین جدید سونی RX100 VII این قابلیت را بدون خاموش شدن منظره یاب انجام خواهد داد، بدین ترتیب کاربر می تواند در حین ردیابی سوژه متحرک در منظره‌ یاب، از آن سوژه عکسبرداری نماید.

قابلیت منحصر به فرد دوربین عکاسی سونی RX100 VII :

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد جدیدترین دوربین عکاسی Sony قابلیت Single Burst Shooting است، که به شما این فرصت را می دهد در حین حرکت سوژه متحرک دکمه شاتر را فشار دهید، در این موقع دوربین 7 تصویر متفاوت از آن سوژه را در اختیار شما قرار می دهد البته لازم به ذکر است، با توجه به سرعت سوژه می توانید یکی از نرخ 30، 60 یا 90 فریم در ثانیه انتخاب کنید.

قابلیت های جدید دوربین عکاسی سونی rx100 vii

کمپانی سونی دوبین عکاسی RX100 VII به اتوفوکوس بهتری مجهز کرده است، که در حال حاضر 357 نقطه اتوفوکوس تشخیص فاز و 425 نقطه اتوفوکوس تشخیص کنتراست، در این محصول موجود می باشد؛ ‌علاوه بر این، یک ردیاب چشم لحظه‌ای و یک تشخیص چشم قدرتمند در درون این دوربین عکاسی جای گرفته است که برای هر دو حالت عکاسی و فیلمبرداری کارآمد خواهد بود.

دوربین عکاسی سونی rx100 vii به همراه لنز

در زمان فیلمبرداری با دوربین عکاسی RX100 VII علاوه ‌بر ثبت کامل پیکسل ‌ها با رزولوشن 4K بدون فناوری ترکیب‌ کردن پیکسل ‌ها (pixel binning) می ‌توانید از لرزشگیر تصویربرداری نیز استفاده نمائید، البته توانایی ضبط ویدیو در حالت عمودی، امکان Log و HLG برای جریان ‌های کاری HDR، امکان ضبط اسلوموشن با سرعت 960 فریم در ثانیه و یک جک میکروفون 3/5 میلیمتری از قابلیت های این دوربین سونی در حین فیلمبرداری می باشد.

قیمت دوربین عکاسی سونی rx100 vii

دوربین عکاسی سونی RX100 VII همانند مدل های قبلی به لنز Zeiss Vario-Sonnar 24-200mm f2.8-4.5، نمایشگر فلیپ ‌آپ، منظره‌ یاب الکترونیکی پاپ‌ آپ و اتصال ‌های بلوتوث و Wi-Fi بهره مند شده است، این ویژگی ها نیز جزء قابلیت های مشتری پسند بازار دوربین بشمار می روند، که می توانند نظر هر خریداری را جلب کنند. فروش دوربین عکاسی سونی RX100 VII نیز در ماه آینده با قیمت 1200 دلار آغاز خواهد شد.

لیست قیمت دوربین عکاسی سونی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار