دوربین

دوربین عکاسی کانن Ivy Rec کوچک ترین دوربین کمپانی Canon

کمپانی نام آشنا کانن که مهارت چشمگیری در تولید دوربین های حرفه ای و صنعتی دارد، به تازگی کوچک ترین دوربین عکاسی خود را با نام Ivy Rec به کاربرانی که علاقمند به ثبت شکار لحظه ها هستند، معرفی کرده است، چرا که این دوربین کوچک کارآمد با متصل شدن به لباس کاربران می تواند از بهترین لحظات کوه نوردی، غواصی عکسبرداری و یا فیلمبرداری نماید.

دوربین عکاسی کانن ivy rec معرفی شد

لیست قیمت دوربین عکاسی

اگر چه دوربین کانن Ivy Rec دارای مشخصات فنی حرفه ای نمی باشد، ولی ابعاد کوچک و قابلیت ضد آب، ضد ضربه بودن آن سبب شده است، نظر کاربران زیادی در بین خریداران بازار دوربین به آن جلب شود؛ البته دوربین Ivy Rec با بهره مند شدن به گواهی IP68 می تواند تا عمق 2 متری به مدت زمان تقریباً 30 دقیقه زیر آب دوام بیاورد، همچنین در صورت سقوط از ارتفاع دو متری نیز دچار آسیب یا شگستگی نخواهد شد.

ویژگی دوربین کانن Ivy Rec در حین فیلمبرداری :

حسگر 13 مگاپیکسلی 1/3 اینچی CMOS دوربین کانن Ivy Rec دارای فوکوس ثابت بوده، که می تواند عکس هایی با نسبت تصویر 4 به 3 و 1 به 1 برای کاربران به ثبت برساند؛ البته این دوربین جدید کانن علاوه بر عکسبرداری می تواند با رزولوشن 720p و نرخ 30 فریم بر ثانیه و یا با رزولوشن 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند، با این ویژگی کاربران می توانند به راحتی در حین طبیعت گردی از بهترین مناظر فیلمبرداری نمایند؛ البته محدودیت 10 دقیقه ای برای فیلمبرداری فول اچ دی در این دوربین موجود می باشد.

ویژگی دوربین عکاسی کانن ivy rec

در کنار لنز دوربین عکاسی کانن Ivy Rec یک فضای خالی مربعی شکل در نظر گرفته شده است، که طبق اعلام کمپانی سازنده کاربان می توانند از آن به عنوان منظره یاب استفاده کنند. کمپانی کانن نیز برای این دوربین خود اپلیکیشن اختصاصی با نام Mini Cam طراحی کرده است، که می توانید عکس ها و فیلم های ذخیره شده روی کارت میکرو اس دی دوربین را از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی موبایل خود ارسال نمائید.

دوربین عکاسی کانن ivy rec رونمایی شد

در پشت دوربین عکاسی کانن Ivy Rec دکمه دایره ای شکل موجود می باشد، که برای سوئیچ کردن بین حالت عکس و فیلم می توانید از آن استفاده کنید؛ البته توسط این دکمه نیز وای فای و یا بلوتوث روشن خواهد شد. باتری 660 میلی آمپر ساعت این دوربین canon نیز از طریق درگاه میکرو USB شارژ می شود.

قیمت دوربین عکاسی کانن ivy rec

قیمت دوربین عکاسی کانن Ivy Rec در بازار دوربین برابر با 129 دلار خواهد بود، که قرار است از 16 اکتبر (24 مهر ماه) در رنگ های سبز، صورتی، مشکی و آبی راهی بازارهای جهانی شود.

لیست قیمت دوربین عکاسی کانن

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا