Connect with us

دوربین Insta360 One X2 با نمایشگر لمسی به بازار آمد

منتشر شده

در

عرضه اینستا 360 وان ایکس 2 با نمایشگر لمسی

شرکت Insta360 به تازگی از دوربین 360 درجه مدل One X2 رونمایی کرد. این دوربین که به عنوان جانشینی برای دوربین Insta360 One X  که در سال 2018 به بازار آمد، عرضه شده است. این دوربین که دارای نمایشگر لمسی تمام رنگی می باشد ویژگی های بهینه تری نسبت به مدل قبلی خود دارد. نسل قبلی این مدل از دوربین های 360 درجه جزء بهترین های موجود در بازار شناخته شدند و به همین دلیل پیش بینی می شود مدل بهینه سازی شده جدید با آپشن های بیشتر، طرفداران زیادی را به این نوع دوربین به خود جلب نماید.

دوربین 360 درجه جدید شرکت اینستا 360

لیست قیمت دوربین عکاسی

مشخصات فنی دوربین اینستا 360 وان ایکس 2

هرچند طراحی ظاهری این مدل جدید دوربین 360 درجه مشابه مدل قبلی می باشد اما ویژگی های فنی این دوربین ارتقاء خوبی پیدا کرده است. باتری دوربین 1630 میلی آمپر بر ساعت است و می تواند تا 80 دقیقه انرژی لازم را  برای فیلمبرداری 360 درجه با رزولوشن 5.7K  را با سرعت 30 فریم بر ثانیه تامین کند. همچنین با استفاده از رزولوشن 3K می توان سرعت فیلمبرداری را تا 100 فریم بر ثانیه بالا برد. افزایش قدرت باتری دوربین به علاوه گواهی ضدآب بودن آن دو فاکتور فنی مهمی هستند که برای این مدل لحاظ شده اند.

مشخصات فنی دوربین اینستا 360 وان ایکس 2

ویژگی های ظاهری دوربین Insta360 One X2

تغییر ظاهری که این مدل نسبت به مدل های قبلی خود داشته است به نمایشگر آن مربوط می شود. نمایشگر تمام رنگی لمسی این مدل هر چند ابعاد کوچکی دارد اما همچون دیگر مدل های دوربین 360 درجه، تمام زوایا را پوشش می دهد و دید مناسبی را برای کاربر ایجاد می کند. این دوربین که دارای گواهی IPX8 است می تواند تا عمق 10 متر در برابر نفوذ آب مقاومت نماید. از این لحاظ این مدل برای ورزشکاران، مخصوصا علاقمندان به ورزش های آبی مناسب است. شرکت Insta360 اعلام کرده است که برای فیلمبرداری توسط این دوربین و در عمق آب باید از کیس های مخصوص استفاده شود تا خطای بصری در هنگام فیلمبرداری ایجاد نشود. اگر در زیر آب از یک دوربین به عنوان اکشن کمرا استفاده کنید فیلمبرداری به صورت درستی انجام خواهد شد.

مشخصات ظاهری دوربین اینستا 360 وان ایکس 2

شرکت اینستا 360، تلاش کرده است که با اضافه کردن اپلیکیشن های مخصوص دوربین، امکانات خوبی را برای کاربران فراهم آورد. مدل قبلی این دوربین از یک اپلیکیشن بهره می برد که فقط می توانست رد سلفی استیک را پاک کند اما حالا با اضافه کردن اپلیکیشن ها، این دوربین عکاسی می تواند ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربر قرار دهد. امکان ویرایش کردن ویدئوهایی که با دوربین 360 درجه ضبط می شوند یکی از این امکانات مهم است. این مدل 30 دلار نسبت به مدل قبلی گران تر است و باید دید چطور می تواند طرفداران دوربین های 360 درجه را به خود جلب کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. اسما جعفری

    اکتبر 31, 2020 در 3:59 ب.ظ

    چقدر عالی که این دوربین 360 درجهInsta360 One X2 رو تا عمق 10 متر میشه بردش، برندش عالیه، حتما خرید کنید

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار