Connect with us

دو تبلت سامسونگ جدید به زودی رونمایی می شوند

منتشر شده

در

دو مدل جدید تبلت سامسونگ به زودی رونمایی می شوند

اطلاعاتی از دو مدل جدید تبلت سامسونگ فاش شد. این برای نخستین بار است که نام دو تبلت گلکسی تب اس ۷ لایت ۵G و تب آ ۷ لایت سامسونگ شنیده می شود. به نظر می رسد تبلت Galaxy Tab S7 Lite یک مدل ۱۲.۴ اینچی و تبلت Tab A7 Lite مدل ۸.۷ اینچی است. با توجه به گستره وسیعی که سامسونگ برای تولید مدل های مختلف تبلت در نظر گرفته است، مشتری ها هیچ وقت برای انتخاب یک مدل محدود نمی شوند. زیرا تعداد زیادی تبلت سامسونگ با قیمت های متنوع و در اندازه های مختلفی وجود دارند. از مدل ۲۰۱۹ گلکسی تب S5e گرفته تا مدل‌ های ۱۰.۴ اینچی گلکسی تب A7 و S6 Lite، سامسونگ همیشه تبلت های میان رده خوبی برای عرضه داشته است. برای همین هم عنوان دومین تولید کننده تبلت را از آن خود کرده است.

افشای اطلاعات دو تبلت گلکسی تب اس 7 لایت و آ 7 لایت

لیست قیمت تبلت سامسونگ

عرضه تبلت سامسونگ تب اس 7 لایت و تب آ 7 لایت تا دو ماه آینده

اولین بار خبر تولید گلکسی تب اس 7 لایت را یک افشاگر معروف در توییتر منتشر کرد. این تبلت قرار است از اینترنت 5G پشتیبانی کند. این افشاگر جزئیات بیشتری را در خصوص مشخصات فنی تبلت سامسونگ منتشر نکرد. اما پیش بینی می شود که این مدل قیمت بالاتری از مدل 11 اینچی گلکسی تب اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس داشته باشد. اما در هر صورت این مدل جدید، یک مدل لایت می باشد. بر اساس همین اخبار و گزارشات، تا بهار 2021 یعنی تا حدود یک ماه دیگر، این دو مدل جدید تبلت اقتصادی به روی کار خواهند آمد.

عرضه تبلت سامسونگ تب اس 7 لایت و تب ای 7 لایت تا دو ماه آینده

قیمت مدل های جدید تبلت سامسونگ

در مورد قیمت این دو تبلت جدید هم گفته می شود با توجه به قیمت تبلت های هم رده این دو مدل، در سال 2020، احتمالا این دو مدل قیمتی حدود 650 و 850 برای مدل های بدون سیمکارت داشته باشند. قیمت مدل های سیمکارت خور آنها هر کدام 200 دلار بیشتر پیش بینی می شود. قیمت گذاری این مدل ها بر این اساس است که چون سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت فقط ۳۵۰ دلار قیمت داشت، این مدل خیلی فراتر از آن نمی رود. اما باید توجه داشت که تبلت گلکسی تب S6 Lite بدون پشتیبانی از شبکه ۵G و با نمایشگر  ۱۰.۴ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل عرضه شد. بر اساس گزارشاتی که منتشر شده گلکسی تب اس ۷ لایت ۵G علاوه بر نمایشگر بزرگتر، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل نیز خواهد داشت.

قیمت مدل جدید تبلت سامسونگ

تبلت جدید سامسونگ مدل بعدی هم به همین شکل خواهد بود. وجود پسوند لایت در نام گلکسی تب A7 می ‌تواند به معنای قیمت پایین آن باشد. مثلا زیر ۲۳۰ دلار که قیمت مدل ۱۰.۴ اینچی گلکسی تب ای ۷ که در سال ۲۰۲۰  عرضه شد این قیمت را داشت. چرا که این ‌بار با یک تبلت ۸.۷ اینچی رو به‌ رو هستیم. البته با بدنه فلزی و حاشیه ‌های باریک نمایشگر، شاید سامسونگ نتواند خیلی از این مبلغ پایین تر برود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. شهبازی

    فوریه 22, 2021 در 3:09 ب.ظ

    هردو تبلت اس 7 لایت و تب آ 7 لایت خیلی عالی هستند اما با توجه به متن بنظر من تب اس ۷ لایت با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل خیلی بهتر هست، هر دو از 5G پشتیبانی میکنن و این مزیت بزرگی برای یک تبلت سامسونگ محسوب میشه، قیمت های معقولی در سطح جهانی دارند که قطعا وارد ایران بشه خیلی روش میکشن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار